U.Honey 30.12.2003 04:56:00 | |
---|
Mentiin pari vuotta sitten kuuntelemaan Dave Weckl bändia oikein isommalla porukalla. Mukanan oli tämä naishenkilö joka totesi keikan jälkeen: "Mä luulin tosiaan että Metallican Lars Ulrich on maailman paras rumpali, kaikki mun kaveritkin on sitä mieltä!". My name is Baron - U.Honey Baron |
Mentiin pari vuotta sitten kuuntelemaan Dave Weckl bändia oikein isommalla porukalla. Mukanan oli tämä naishenkilö joka totesi keikan jälkeen: "Mä luulin tosiaan että Metallican Lars Ulrich on maailman paras rumpali, kaikki mun kaveritkin on sitä mieltä!". Ei jumaliste, kyllä nauratti! Lahjattomat Treenaa |
Socialite 30.12.2003 21:55:27 | |
---|
No eipäs pilkata Larsia... Joo, minä tykkään myös kovasti! ...vaikka kitaristi olenkin. Ensi kerran Weckliin tutuistuin vuosia sitten Imatralla livenä! Sattui vielä olemaan se kokoonpano, jossa Buzz Feiten vingutteli kitaraa hianosti, herkkua! Kaikkia levyjä, varsinkaan alkupään tuotantoa en kylläkään ole nostamassa kovin korkealle jalustalle, munattomuutensa takia. Nössöjä saundeja ja liian monta sielutonta biisiä seassa. Esim levyt; Master Plan ja Heads Up... Eniten pidän ja suosittelen Synergyä! Rhythm of the soul ja perpetual motion ovat myös mieleeni. |
J. Cool 31.12.2003 18:26:02 | |
---|
Mentiin pari vuotta sitten kuuntelemaan Dave Weckl bändia oikein isommalla porukalla. Mukanan oli tämä naishenkilö joka totesi keikan jälkeen: "Mä luulin tosiaan että Metallican Lars Ulrich on maailman paras rumpali, kaikki mun kaveritkin on sitä mieltä!". :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD eikä tuo nyt larssin pilkkausta ole. miehet vaan painii "vähän" eri liigoissa. weckli muuten vetää nykysin aivan raivona verrattuna 10-15v taaksepäin. tsekatkaapa verkosta videoita, esim tollanen missä chick corea vetää umbria jazzeilla joku 2002 tai 2003. ainakin toi got a match (n. 160megaa) on sellanen pätkä että käsitys äijästä meni aivan uusiksi. en usko et kukaan voi vetää noin nopeita juttuja tolla tarkkuudella. videoita aatellen, dc++ on kiva kaveri. voin toki uppailla jos jostaki sais tarpeeksi ison tilan. nyt ei oo ku joku 50-100 megan sauma. |
drumm 31.12.2003 21:58:08 | |
---|
weckli muuten vetää nykysin aivan raivona verrattuna 10-15v taaksepäin. 3-4 vuotta taaksepäin tällä saitilla joku neljä vuotta soittanut jätkä väitti pystyvänsä vetämään kaikki Wecklin jutut. Ai niin, sehän taisit olla sinä. |
Fuzzy Boner 31.12.2003 22:02:39 | |
---|
3-4 vuotta taaksepäin tällä saitilla joku neljä vuotta soittanut jätkä väitti pystyvänsä vetämään kaikki Wecklin jutut. Ai niin, sehän taisit olla sinä. HOHO!!!!!!!!!!!!!! Päivän (vuoden) paras. sori J_cool, hoho My name is Baron, Fuzzy Baron |
Henga 31.12.2003 22:24:05 | |
---|
3-4 vuotta taaksepäin tällä saitilla joku neljä vuotta soittanut jätkä väitti pystyvänsä vetämään kaikki Wecklin jutut. Ai niin, sehän taisit olla sinä. HEHEHEH! |
Epämuusikko 01.01.2004 16:43:46 | |
---|
Tsekatpaa Fuzzy Bonerin musanäyte, se vetää teille saakutin vauhtiveikoille luun kurkkuun. Merry Christmas, I don't want to fight tonight over this topic. Mielummin paska kuin keskinkertainen |
Anonymous-jazz 04.01.2004 02:46:06 | |
---|
Jay Oliver (Kosketinsoittajavirtuoosi) Wecklin kaveri jo 70-luvun lopulta oli Dave Wecklin soololevyillä ja vielä SYNERGY levyllä mukana. Mutta sen jälkeen meininki takkusi ja pahasti. Se toinen kosketinsoittaja kuka siihen DWB:n tuli sen jälkeen oli aivan munaton. Ei äijältä lähde yhtään huippusooloja ja sovituksia kuten Jay Oliverilla oli tapana soittaa. Nykyään Jay Oliverilla taitaa olla kädet täynnä muita musiikkihommia. On soittanut vaikka missä bändissä Sheryl Crow, Eagles 1994 live konsertti jne. |
Speedy 06.01.2004 20:44:47 | |
---|
Ostimpa muuten Wekkelin bändin Live levyn, eikä ollu yhtään turhempi ostos..=) Kyllä se on kova mies paukuttelemaan noita rumpuloita, ei voi ku ihmetellä taas huuli pyöreenä..=0 "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
J. Cool 06.01.2004 22:15:57 | |
---|
noo eipäs nyt kiusata...teiniangstit takana päin...onneksi. sillonhan ei ollu näitä uusia hulluja vetoja. ei ne wecklin vanhemmat soololevyt (joista siis oli kyse) nyt niin mahdottoman vaikeita ole, ei ollu vielä niitä djembejuttuja ollenkaan. biisit on ihan soitettavissa jos nyt ei tarvi iskulleen mallintaa. noita djembevirityksiä on "vähän" vaikeempi lähestyä :) ja uutta liveä. onko futsyllä vielä humppatikku? vedäpä morning sprite seuraavaks nii voidaan joskus testata ;D |