Aihe: WAHia tekisi mieli..
1 2 3
pulliha
23.03.2007 17:20:44
älkää vaa ihmiset hyvät kokeilko behringerin hell babea !!! Tiedän että halpa hinta houkuttelee mut kyl menee raha nii hukkaa. Wah efektiä ei oo edes nimekskää. säästäkää johonki vähä kalliimpaa. kokemusta tuosta laitteesta on
Twinkle
23.03.2007 17:41:50
älkää vaa ihmiset hyvät kokeilko behringerin hell babea !!! Tiedän että halpa hinta houkuttelee mut kyl menee raha nii hukkaa. Wah efektiä ei oo edes nimekskää. säästäkää johonki vähä kalliimpaa. kokemusta tuosta laitteesta on

niin minullakin, kun nyt sain sen vihdoin säädettyä niin kyllä se menettelee. Täytyy vielä paneutua pidemmälle sen parissa.
zepeteus
23.03.2007 18:39:57 (muokattu 23.03.2007 18:40:15)
Mistä muuten saa sitä valkosta mössöä ostettua mitä noissa on?

Tarkoitat ilmeisesti sitä voitelutahnaa, jota on esimerkiksi potikan/pedaalin hammaskiskolla? Minä laitoin aikoinaan tuohon väliin pikkunokareen tavallista (polkupyörän) ketjurasvaa. Hyvin on toiminut ja kitisemättä siitä lähtien.
Stalkah
23.03.2007 21:36:54

Tarkoitat ilmeisesti sitä voitelutahnaa, jota on esimerkiksi potikan/pedaalin hammaskiskolla? Minä laitoin aikoinaan tuohon väliin pikkunokareen tavallista (polkupyörän) ketjurasvaa. Hyvin on toiminut ja kitisemättä siitä lähtien.

oivariiniä peliin no johan luistaa..

perus crybaby GCB-95 on kyllä hinta-laatusuhteeltaan paras, itse ostin koska se on näistä crybabyistä (kyllä, merkistä maksetaan) halvin ja siihen verraten ominaisuuksiltaan paras. Modaamaan meinasin ruveta, mutta ei osoitautunut kyseinen homma tarpeeseen kun soundasi hiton hyvältä ilman erikseen osteltuja DPDT- kytkimiä ja vastaavia helyjä. Tosin voisi olla ehkä järkevää säästää pary kymppiä enemmän ja ostaa vaikka joku niistä paremmista versioista (esim. faselilla varustettu) ettei jälkeenpäin itketä että tulipahan ostettua nyt tämä pelkkä karvalakkimalli.
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
Sälski
23.03.2007 22:17:37

Onks jollain sitä slash singaturee? en sit tiiä, hintaa on vissiin enemmän ku normil mut mitä muuta eroo ku joku hohtava ledi valo siin. ja muutenkin noi singaturet mallit onks kivoi kokemuksia?
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
cruel_destiny
23.03.2007 22:54:18
Onks jollain sitä slash singaturee? en sit tiiä, hintaa on vissiin enemmän ku normil mut mitä muuta eroo ku joku hohtava ledi valo siin. ja muutenkin noi singaturet mallit onks kivoi kokemuksia?

ottaisit jotain selvää ennen kuin kyselet. Siinä on sisään rakenettu särö, joka ei toimi muuten kuin wahin kanssa, joten ainakin omaan mieleeni koko idea on täysin järjetön...
Surreal life
Joees
23.03.2007 23:03:01

Juurikin sitä.

Dankke vinkeistä jampat!
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)