DeathBlooms 30.12.2003 13:33:05 | |
---|
Eli löytyyköhän netistä mistään esimerkkejä(mp3, wav ym..) eri vahvistimien soundeista? -
"Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine,
Tetra-hydro-chloride, atenolol,
Amanita muscaria,
Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine,
Cylotec and harmaline
Give this all to me, I want it" |
toxic 30.12.2003 13:42:24 | |
---|
line6 on aika paljo noita "esimerkki soundeja" (kannattaa kattoo vetta II vittu mitkä säröt) |
askomiko 30.12.2003 14:10:20 (muokattu 30.12.2003 14:10:43) | |
---|
|
Nooh, jotain Budda Twinmasterin luomusoundeja löytyy tuolta Bluelightin nettisivuilta kohdasta levyt. www.kolumbus.fi/bluelighthttp://www.kolumbus.fi/bluelight |
Mikko Kankaanpää 30.12.2003 14:38:45 | |
---|
Joku saksalainen kitarakauppa piti melkein kaikista vermeistään äänipätkät, mutta prkles, olen unohtanut mikä se oli, niin en googlellakaan enää sitä esille saanut. www.proguitar.de Mikko |
HS 30.12.2003 15:03:04 | |
---|
Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa. |
Exhausted 30.12.2003 15:19:56 | |
---|
huono juttu vaan on se että jossain samplessa ei saa pelkkää vahvistimen soundia esille, kun siihen vaikuttaa kitara, mikki, nauhoitustapa yms. kyllä vahvistinta pitää itse päästä kokeilemaan että saa selville mitä siitä saa irti. |
Volle 30.12.2003 16:42:39 | |
---|
huono juttu vaan on se että jossain samplessa ei saa pelkkää vahvistimen soundia esille, kun siihen vaikuttaa kitara, mikki, nauhoitustapa yms. kyllä vahvistinta pitää itse päästä kokeilemaan että saa selville mitä siitä saa irti. Totta, mutta jos eri vahvareista on pätkiä samalla sivulla, luulisi, että kaikki on äänitetty samalla tavalla, samalla mikillä, samalla kitaralla jne. Jos näin on, niiden keskinäisistä eroista saa ainakin jonkun käsityksen. Haluan kitarakaapin. |
booster 30.12.2003 16:49:32 | |
---|
Totta, mutta jos eri vahvareista on pätkiä samalla sivulla, luulisi, että kaikki on äänitetty samalla tavalla, samalla mikillä, samalla kitaralla jne. Jos näin on, niiden keskinäisistä eroista saa ainakin jonkun käsityksen. Aivan. Esim. Seymour Duncanin mikkiklipithän on kaikki aika onnettoman kuuloisia - mutta siksi, että ne kaikki on nauhoitettu tarkalleen samalla tavalla, että niistä voisi vertailla mikkien keskinäisiä eroja. Ostetaan Jubilee-marsu, tarjoa. |
Fortune 30.12.2003 20:45:33 | |
---|
Pitäisi tosiaan olla sellainen jättisivusto, jossa olisi kaikki vahvistinsamplet äänitettynä samassa huoneessa, samalla mikillä, saman äänittäjän toimesta, saman soittajan testaamana, samoilla kitaroilla, saman vuoroveden aikaan jne. Minä en luota noihin yhtään, kun omakin vahvistin kuulostaa ihan eri vempeleeltä riippuen siitä missä kohden treenikämppää se on ja kuinka väsynyt soittaja on :) "Look behind you, a three-headed guitar!" |
kupteri 31.12.2003 02:00:14 | |
---|
Minä en luota noihin yhtään, kun omakin vahvistin kuulostaa ihan eri vempeleeltä riippuen siitä missä kohden treenikämppää se on ja kuinka väsynyt soittaja on :) Näinpä näin. Suuntaavatkin niin ikävästi, että puoli metriä muuttaa soundia... Etsi siinä nyt sitten hyvä soittopaikka, niin muu bändi kuitenkin kuulee soundin erilailla. Ja keikalla bonuksena vielä se, että vahvistin mikitetään, jolloin taas erilainen soundi menee PA:han. Pitäis vissiin olla PODit, sähkörummut, korvamonitorit jne. sekä treeniksellä että keikoilla niin sais aina samat soundit kaikille :-) Tosin se taas ei ole ROK, kuten Marsumuuri ja hirveä älämölö treeniksellä/lavalla ;-) |