Aihe: Näytön kuva vinossa..
1
_sami
27.12.2003 21:21:00
...eli mistä mahtaa johtua??

Vika ei varmaan johdu ainakaan näytön säädöistä sillä näyttöä on säädetty koko päivän ja näyttökin on aivan tuliterä. Kuva on ikävästi vinossa näytön vasemmalla puolella ja se oli yhtä vinossa vanhassakin näytössä. Onko vika siis integroidussa sis 540 näytönohjaimessa tai w2k käyttiksessä?? kannattaisko hankkia pci väylään joku kortti??
Hanok
27.12.2003 22:04:17
Kyllahan tuo silta kuulostaa etta naytonohjain on simahtanut. Ennen kaupassakayntia varmaan kannattaisi lainata jostain toinen naytonohjain ja testata silla.

Mutta kai siina koneessa sentaan on AGP-vayla naytonohjainta varten?
superfly
27.12.2003 22:05:30
Kokeileppas vaihtaa näytön virkistystaajuutta. Tuon pitäisi auttaa.
Harppu on alaston piano
poppamies
27.12.2003 22:08:44

Niin, vaan eihän sulla ole esim. kaiutinta ilman magneettisuojaa heti siinä näytön vieressä???
"G-strings are for strippers"
_sami
28.12.2003 10:30:35
Virkistystaajuuden muuttaminen ei ainakaan auttanut ja
mun näytön lähel on kyl pari magneettisuojaamatonta kaiutinta, täytyy kokeilla vaihtaa koneen paikkaa...
d-iivil
30.12.2003 16:03:23
^ mutta saa niillä kuvankin mitä mielenkiintoisimpiin asentoihin väänneltyä. Duunissa testailin joskus vanhoilla 14" putkilla kuinka ne reagoi semmoiseen 15cm halkaisijaltaan olevaan magneettiin kun niitä oikein härnäsi. Hehheh, kyllähän sillä loppujen lopuksi sai ihan pimeäksi koko ruudun, mutta varsin veikeitä fraktaalikuvioitakin syntyi kun oikein vetkutti :P
_sami
30.12.2003 18:17:45
Nyt alkaa olla konstit vähissä, nimittäin ei auttanut näytönohjaimen vaihto, näytön demagtointi eikä kaiuttimien siirto. Ei noi kajarit muutenkaan niin kauheen lähel ollu, noin. puolen metrin päässä. Näytössä ei näy mitään "ylimääräisiä" värejä, mut kuva on edellään hieman vino näytön vasemmalla puolella. Pitää kai seuraavaks ottaa yhteyttä huoltoon...
poppamies
30.12.2003 19:36:50

Nyt alkaa olla konstit vähissä,...

No kyllä alkaa vaikuttamaan siltä että koko televisossa on joku vika. Kokeile joku toinen näyttö mikäli mahdollista. Sillä se ainakin selviää. Tai sitten vaihdat niin paljon tavaraa ettei siitä vanhasta jää kuin verkko johto. Kyllä sillä keinoin ainakin pitäisi auttaa.
"G-strings are for strippers"
askomiko
02.01.2004 14:25:48
Nyt löyty ratkasu. Laita paperipino oikean kulman alle.
Saako naapurin tontille rakentaa, terveisin nimim. "rakensinko turhaan".
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Lennu
02.01.2004 16:08:58

Nyt löyty ratkasu. Laita paperipino oikean kulman alle.

Nyt se tuli!!! Mä oon oikeasti odottanut ekasta viestistä lähtien, että kuka irvileuka sanoo tän ensimmäisenä. Ite en viittinyt, vaan jäin mielenkiinnolla odottamaan (mulla kun ei ole muutä elämää)
Selvänä symppis, humalassa huippujätkä. HÄTÄTILA-OFFTOPIC
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)