bedlam 21.03.2007 22:46:27 | |
---|
Jokohan tuota perjantaina jostain irtoisi? Metal Hammer "10/10" ja Kerrang "KKKKK", ei malttaisi enää odotella. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Incarnation 21.03.2007 22:52:54 | |
---|
Jokohan tuota perjantaina jostain irtoisi? Metal Hammer "10/10" ja Kerrang "KKKKK", ei malttaisi enää odotella. Soundissa 2/5. Ihmettelin arvostelua lukiessani, että oonko kuunnellu samaa levyä arvostelijan kanssa. Arvostelija keskittyi arvostelussa suurimmaksi osaksi aivan käsittämättömiin asioihin, kuten biisien nimiin ja itse musiikista ei sanottu oikein mitään. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
bedlam 21.03.2007 22:57:24 (muokattu 21.03.2007 23:11:56) | |
---|
Soundissa 2/5. Ihmettelin arvostelua lukiessani, että oonko kuunnellu samaa levyä arvostelijan kanssa. Arvostelija keskittyi arvostelussa suurimmaksi osaksi aivan käsittämättömiin asioihin, kuten biisien nimiin ja itse musiikista ei sanottu oikein mitään. Noh, eihän toisaalta kai mitään levyä ole mistä kaikki pitäisivät. Itse olen kuunnellut ihan mielissäni tässä tuota edellistä albumia lämmittelyksi ja hyvin maistuu. Kerrangissa tuo Through the Ashes... oli kuulemma lytätty ihan täysin, ei voi sitäkään kuin ihmetellä. edit: pitää vielä lisätä, että All Falls Down-biisin kohdassa "Downfall, and all falls down" Flynn esittää kyllä yhden hienoimmista Geoff Tate-imitaatioista ;) Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
carnation 22.03.2007 14:11:31 | |
---|
|
bedlam 22.03.2007 18:39:46 | |
---|
Vaikka tuo levy on kaupoissa ihan hetikohta, niin tuosta voipii kuunnella koko levyn: http://www.myspace.com/roadrunneraustralia Kiitti, plussaa! Pitääpä vaikka viikonlopuksi nakata tuosta cd:lle jos ei vielä putiikista löydy. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Mursukanta 22.03.2007 20:39:14 | |
---|
Soundissa 2/5. Arvostelija keskittyi arvostelussa suurimmaksi osaksi aivan käsittämättömiin asioihin, kuten biisien nimiin ja itse musiikista ei sanottu oikein mitään. Kertoo paljon lehden tasosta. Ei ihme etten jaksa lukee edes kirjastossa näitä läpysköjä. |
Lebowski 22.03.2007 22:23:11 | |
---|
Huh, hienolta kuulostaa ennakkohehkutukset. MySpacea tässä paukutellessa, taisi pärähtää ostoslistalle. Burn My Eyes oli mulle eka MH levy, joka piti korjata talteen heti kun näki Davidianin musavideon....on hienoja hetkiä sittemminkin ollut... Mielenkiinnolla odotan tätä uutta. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
Lebowski 22.03.2007 22:33:12 | |
---|
"It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
FatSam 22.03.2007 22:49:42 | |
---|
Soundissa 2/5. Ihmettelin arvostelua lukiessani, että oonko kuunnellu samaa levyä arvostelijan kanssa. Arvostelija keskittyi arvostelussa suurimmaksi osaksi aivan käsittämättömiin asioihin, kuten biisien nimiin ja itse musiikista ei sanottu oikein mitään. Antti Mattilako? "Yrittäkääpä joskus itse tehdä jotain, yleensä yrittäkääpä tehdä edes jotain. Mä olen työskennellyt Aku Louhimiehen ym. kanssa että nykikää peräsuoltanne minkä kerkeätte mutta mun tasolle ette vaa pysty. Se on vaan tiukka tosiasia." T.S.Slayer |
aarghto 22.03.2007 23:36:48 | |
---|
Provinssiin kiitos, olis ihan saatanan kova kiinnitys. Parhaillaan kuuntelussa myspacessa, hyvältä kuulostaa, erittäin hyvältä. juksasin |
Aegis 22.03.2007 23:50:10 | |
---|
Pirulauta kun starttaa napakasti, myspace kuuntelu siis menossa. Odotukset kasvaa... Tame wolves are nothing but dogs. |
Skebaholikko 23.03.2007 00:56:55 (muokattu 23.03.2007 00:57:32) | |
---|
Antti Mattilako? Ehei, vaan päätoimittaja Petri Silas. Itse Blackeningiä aivan uskomattoman timminä levynä pitävänä en voi kuin ihmetellä kyseistä arviota. Eipä sinällään, mielipiteet nyt ovat mielipiteitä, mutta kun arvio itsessään on niin turha. Puhutaan bändin kitaristien taustoista, biisien nimistä sekä siitä miten tuo ja tuo bändi on jo viitannut tähän asiaan yli kymmenen vuotta sitten. Ei sanaakaan itse musiikista. Ei siinä mitään, jos ei digata, mutta noin isolla arviotasolla (sekä lehden tilaajana) odotan jo kritiikkiin tasokkuutta, enkä fiiniä kirjoittajan oman nippelitiedon esittelyä. Ostakaa The Blackening, Machine Headin paras. Dwarfs and smokes Burn My Eyes! M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
Lebowski 23.03.2007 17:35:19 | |
---|
Löytyneekö vielä mistään kaupasta.....? "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
bedlam 23.03.2007 17:42:34 | |
---|
Löytyneekö vielä mistään kaupasta.....? Eipä näkynyt ainakaan Oulussa kun äkkiä vilaisin. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Lebowski 23.03.2007 18:09:02 | |
---|
Eipä näkynyt ainakaan Oulussa kun äkkiä vilaisin. no, eipähä tarte vielä hötkyillä. pitää yrittää taistella ettei kuuntele liikaa vaan myspacesta. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
Tuon Beautiful Mourningin alkuriffi on aika kova, lähtee mahtavasti käyntiin biisi. |
Terrorwrist300 23.03.2007 18:22:10 | |
---|
Olikse siin avausraidassa se asiallinen kohta missä ne fanit huutelee "FIGHT, FIGHT, FIGHT..."? Bändin jätkät ottanu 20 fania nettisivuilta eka dokaa ja sit studioon messiin nauhottaa =oD |
bedlam 23.03.2007 18:40:51 (muokattu 23.03.2007 18:41:34) | |
---|
Olikse siin avausraidassa se asiallinen kohta missä ne fanit huutelee "FIGHT, FIGHT, FIGHT..."? Bändin jätkät ottanu 20 fania nettisivuilta eka dokaa ja sit studioon messiin nauhottaa =oD Tuollaisesta fanien kohtelusta täytyy kyllä nostaa suuresti hattua. Mulle tuli tosta kohdasta mieleen Creeping Death ja oikeastaan tässä uudessa KonePäässä vanhaa hyvää Metallicaa on muutenkin hengessä mukana. Täytyy nakella cd:lle tuo MySpace versio, pakko saada stereoista luukuttaa viikonlopun aikana. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
JivE 24.03.2007 11:45:16 | |
---|
Soundissa 2/5. Ihmettelin arvostelua lukiessani, että oonko kuunnellu samaa levyä arvostelijan kanssa. Arvostelija keskittyi arvostelussa suurimmaksi osaksi aivan käsittämättömiin asioihin, kuten biisien nimiin ja itse musiikista ei sanottu oikein mitään. En oo luottanut soundin arvioihin sen jälkeen, kun Calliston Noir sai 3/5! If you give me interesting questions, i'll give you interesting answers. |
Jackie 25.03.2007 11:54:02 | |
---|
Levy on nyt kuunneltu ja antaisin 5/5 tähteä ihan helposti. Blackening jatkaa mihin edellinen jäi, mutta tällä kertaa reilusti enemmän erikoisia riffejä ja jippoja. Muutamissa biiseissä mennään hieman Rush-proge linjoillekkin. Pakko ostos. Machine Head teki sen taas. Sweeeeeeeeeeeeeet Emooooooooooootion |