Aihe: bc rich exotic koa
1
haggi goira
28.02.2007 21:00:50
http://www.thomann.de/fi/bc_rich_mockingbird_exotic_koa.htm

Terve!

Minkäs lainen kitara tämä tälläinen olisi ihan hieno,mutta onko halko kaula vai tyylin esp-ltd? ku en ole koskaan testaillut richejä niin kysyisin minkäs lainen tämä olisi kun miellytti silmääni.
pulliha
23.03.2007 17:43:44
Ainakin o nätin näköne. ja tota on aika hyvä pitää sylis kai se aika ohut varmaa onku toho bc richin laatuu menee
papitsu
23.03.2007 17:51:39 (muokattu 23.03.2007 17:54:19)
Onpa nätti. Mockingbird on yksi harvoista BC Richin malleista jotka näyttävät hyvältä. Eipä minulla muuta.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Jormaz
23.03.2007 17:55:20
Saman sarjan Bichiä olis mukava testata.
linkku1
23.03.2007 22:55:28
http://www.thomann.de/fi/bc_rich_mockingbird_exotic_koa.htm

Terve!

Minkäs lainen kitara tämä tälläinen olisi ihan hieno,mutta onko halko kaula vai tyylin esp-ltd? ku en ole koskaan testaillut richejä niin kysyisin minkäs lainen tämä olisi kun miellytti silmääni.

Kyseinen kitara sai Guitar World lehdessä platinium awardin (Mockingbird ja Bitch). Itsellä ollu BC Rich parisen vuotta ja eikä ole valittamista. Kaula on tyylin esp-ltd.
Dinorocker
24.03.2007 08:48:01
Mielenkiintoinen, Mockinbirdin bodysta olen aina digannut.

Jospa joskus USA Mockinbird....
Outrider
Fide
24.03.2007 08:53:44

Tulihan todistettua, että puu tekee kitaran (ainakin ulkonäön suhteen). En oo meinaan juurikaan välittänyt noiden "hevikirveiden" muotoiluista, mutta tuo koasta rakennettu sopii jo minunkin silmääni. ...onko nyt sit vain "väärin" sanoa, että söpö? ;-)

...enkä siis kitarasta tiedä sen enempää, kunhan oli pakko kommentoida ulkonäköä.
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
SammyH
24.03.2007 12:50:58
Jaa'a, voisi kuvitella, että tuo on vähän parempi, kuin muut Korea-Richit. Itse olen montaa testannut ja kaksi omistankin. Aika paksut kaulat ovatten melkein kaikissa, tuosta Koa-kepistä en tiedä. Sointi saattaa olla parempi, kuin muissa. Nj-sarjalaiset tuntuu vähän muovisilta ja soundi on ontto.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)