Aihe: Myytinmurtajat - MTV3 klo. 22:30
1 2 3 4 524 25 26 27 2834 35 36 37 38
Torniojaws
23.03.2007 13:36:29

Jälkimmäinen ainakin kuulosti hauskalta.
Miten ne tuota Robin Hoodia testasi? Ampui nuolen jotain putkea pitkin?

Hankkivat ammattiampujan ja käyttivät robottia. Lopulta ampuivat nuoli aivan kiinni vastaanottavan nuolen perässä.

Ja tärkein. Mitä Karilla oli päällä?

Hiukset.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Nieby
23.03.2007 13:42:09

Vaatteita, aivan liikaa vaatteita.
Rattata
23.03.2007 13:43:55

Semmonen Robin Hood -lätsä, joka oli überhot!
McNulty
28.03.2007 16:51:01
Tänään on sitten hyvä jakso... Escape Slide Parachute. Kannattaa silmäillä vaikka viimekertainen olikin lievä pettymys. Buster nähdään Indiana Joonaksena :)
http://terrornylund.blogspot.com/
McNulty
28.03.2007 16:52:36

Onpa nähty tällainenkin asuste, vaikka Robin Hood-jaksossa ei pitänytkään trikoita...
http://www.lordx.org/wp-content/karibyronmystbusters.jpg
http://terrornylund.blogspot.com/
gandar
28.03.2007 17:31:44
Tuo oli siitä jaksosta, jossa Kari oli ensimmäistä (?) kertaa sarjassa. Skannasivat neidon takamuksesta muotin, jolla tehtyä ballistinen hyytelö -äässiä käytettiin johonkin. Eikö?
Ceci n'est pas une signature
Strutsi
28.03.2007 17:53:16 (muokattu 28.03.2007 17:59:30)
Tuo oli siitä jaksosta, jossa Kari oli ensimmäistä (?) kertaa sarjassa. Skannasivat neidon takamuksesta muotin, jolla tehtyä ballistinen hyytelö -äässiä käytettiin johonkin. Eikö?

Sehän kertoo tästä letterman showssa jossain... etsin YouTubesta------>
http://www.youtube.com/watch?v=8aQd0v8HhOI

E:Haha! Vilkaiskaa tuolta kommentteja ensimmäiseltä sivulta :D
"If you feel bad about eating your dead mom, we can dig a grave and you can puke into it." -Monty Python
Jormaz
28.03.2007 23:42:57
Olipa oikein viihdyttävä jakso tällä kertaa. Liukumäen tiputus näytti aika hullulta, siinä ois tullut kyllä karskimmaltakin mieheltä kakkonen housuun. Lautalla tippumisen toimivuus hämmensi, tosin halkaisijaltaan tuo oli jotakuinkin sotilaslaskuvarjon luokkaa ja maahantulonopeuskin sitä luokkaa että oikealla alastulolla olisi säästytty fyysisiltä vammoilta.
a game of bingo gone horribly wrong
Closure
28.03.2007 23:49:23
Olipa oikein viihdyttävä jakso tällä kertaa. Liukumäen tiputus näytti aika hullulta, siinä ois tullut kyllä karskimmaltakin mieheltä kakkonen housuun. Lautalla tippumisen toimivuus hämmensi, tosin halkaisijaltaan tuo oli jotakuinkin sotilaslaskuvarjon luokkaa ja maahantulonopeuskin sitä luokkaa että oikealla alastulolla olisi säästytty fyysisiltä vammoilta.

Puhumattakaan siitä pehmustuksesta. Hitto kun harmittaa kun sitä lentokoneenpalan rysäystä ei kuulunut kovin hyvin. Sen oisin jostain kumman syystä tahtonut kuulla.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Aleksi-serkku
29.03.2007 00:15:18
Oli kyllä taas hieno ja hauska jakso. Liekkejä, räjähdyksiä, rytinää ja tärinää. Muuta tuskin tarvitseekaan.
We drink a lot of coffee and watch the CNN
k1mm0
29.03.2007 01:03:59
Oli kyllä mielenkiintoinen jakso ja hyvää läppääkin lensi äijjiltä. Nauroin myös, kun pilotin pää räjähti.

Buster otti pikkusen osumaa. Jos on olemassa myytti, että joku on tippunut 100 metristä kovalle maalle ja selvinnyt ehjänä, se on ainakin murrettu.
Aha, penis, esine paha!
Jkob
29.03.2007 01:35:59
Oli kyllä mielenkiintoinen jakso ja hyvää läppääkin lensi äijjiltä. Nauroin myös, kun pilotin pää räjähti.

Buster otti pikkusen osumaa. Jos on olemassa myytti, että joku on tippunut 100 metristä kovalle maalle ja selvinnyt ehjänä, se on ainakin murrettu.

Eikös moisia juttuja ole kuultu kuitenkin? Hypätty lentokoneesta ja varjo ei ole auennut ja jamppa selvinnyt hengissä? Jostain joskus luin
Wanking is timeless
Joees
29.03.2007 02:44:31
Eikös moisia juttuja ole kuultu kuitenkin? Hypätty lentokoneesta ja varjo ei ole auennut ja jamppa selvinnyt hengissä? Jostain joskus luin

On juu, muutamiakin tapauksia muistaakseni. Paskaan jamaan jokainen niistä on joutunut. Yhden naisen(muistaakseni) tapauksessa kelattiin sitä, että se olis pyörtynyt tippuessaan ja sen takia ollut veltto kuin mikä iskeytyessään maahan. Lisäksi se olisi tippunut juurikin niin kuin sotilaat tipauttavat britanniassa itsensä.
Vähän niinku sellanen kissarefleksi. Kissahan pudotessaan vetää ihan veltoks.

Mut nuo tapaukset ovat ilmeisen harvinaisia.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Jormaz
29.03.2007 03:05:10
Yhden naisen(muistaakseni) tapauksessa kelattiin sitä, että se olis pyörtynyt tippuessaan ja sen takia ollut veltto kuin mikä iskeytyessään maahan. Lisäksi se olisi tippunut juurikin niin kuin sotilaat tipauttavat britanniassa itsensä.

Jos se on tajuttomana ja velttona tippunut niin ei se kyllä mitään alastulokierähdystä ole tehnyt edes vahingossa, siinä touhussa pitää nimenomaan pitää tiukka paketti. Sinänsä ei kuitenkaan maailman suurin ihme jos tippuu sopivan pehmeään maahan. Kyllähän sitä hurjista autokolareistakin selviää toisinaan ihmisiä. Eri asia tietenkin missä kunnossa..
riimu
29.03.2007 03:36:13

Andy McCoy ainakin on ilmielävä tapaus. Äijä selviää vaikka ydinsodasta kitaraa soittaen.
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
Tympee Huttunen
29.03.2007 07:25:53
Itse luin tarinan miehestä, jonka laskuvarjo ei auennut. Hän heräsi metsästä ilman vakavia vammoja. Suuri kuusi oli pehmentänyt pudotusta.
toxic
29.03.2007 08:35:19 (muokattu 29.03.2007 08:35:57)
Itse olen kuullut sellaisen "tarinan" missä joku sotilas oli pudonnut ja laskuvarjo ei auennut. Oli kuitenkin selvinnyt putoamalla puuhun ja siitä syvään lumihankeen.

Jalat poikki ja natsit kimppuun kun luulivat tiedustelijaksi, uskoivat lopulta tapahtuneen kun jalanjälkiä ei näkynyt. Tosin koko juttu voi olla täyttä paskaa...
Rocco_Longfella
29.03.2007 09:03:17
Tylsä jakso. Pieniä räjähdyksiä ja pudottelua. Ehkä olin vain liian selvä.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Jormaz
29.03.2007 09:27:30
Itse olen kuullut sellaisen "tarinan" missä joku sotilas oli pudonnut ja laskuvarjo ei auennut. Oli kuitenkin selvinnyt putoamalla puuhun ja siitä syvään lumihankeen.

Tuohan on oikein mahdollistakin. Kyllä ne varjot yleensä kuitenkin aukeaa, varsinkin pakkolaukaistava sotilasvarjo on idioottivarma. Ongelmat tulee siinä vaiheessa kun varjoon tulee vajaatoiminta eikä kupu avaudu kunnolla, varjo saattaa kieppua sukkana yläpuolella hyppääjän tippuessa tonttiin. Ehkä sotilas takertui varjostaan puuhun ja sieltä tiputtautui hankeen, kuka tietää..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)