jazzmies 22.03.2007 16:31:49 | |
---|
Kuulostaa autotunelta Kristiinan alotus. Tunetus on aina holliilla. Tunetusta tai ei, mutta hyvä kymmentahtinen. Parit kivat korut ja liu'utkin hän on saanut vedettyä siihen, mikä on melko hyvin teiniltä! Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
konnamatti 22.03.2007 16:41:03 | |
---|
Tunetus on aina holliilla. Tunetusta tai ei, mutta hyvä kymmentahtinen. Parit kivat korut ja liu'utkin hän on saanut vedettyä siihen, mikä on melko hyvin teiniltä! Totta turiset. Hyvältä kuulostaa vaikka livenä en ole tykännytkään. "[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |
jassi 22.03.2007 17:37:49 | |
---|
Ruotsin Jone puhui asiaa päivän lehdessä.Naulankantaan täräytteli IMO. |
Fixxxer_91 22.03.2007 17:40:21 | |
---|
Ootan todella mielenkiinnolla Arin Hunting high and low:ta. sopii varmaan sen äänelle kuin nyrkki silmään |
stickyfinger 22.03.2007 17:52:40 | |
---|
Eikö tuo Slipping Stitches ole joku melko nobody glam-pumppu pääkaupunkiseudulta? Espoosta? Kristianin Idoleita?? Aika osuvasti ja naulan kantaan kuvailit, itse soitan kyseisessä orkesterissa, hah :) Kylläpä aika paljon yllätti kun tänä aamuna höerveessä rapelissa vaikeroidessani netistä luin että suhteellisen tutulta kuulostavan viisun Kristian jollottaa. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Sinap 22.03.2007 18:19:49 | |
---|
Vidu...pakko pitää treenit tänään ja idols jää välistä...veikataan tässä vaiheessa, että Kristiina tippuu. "Siinähän se tuubi on." |
-Aleksi- 22.03.2007 18:21:10 | |
---|
Vidu...pakko mennä leffaan ja idols jää välistä...toivotaan (!) tässä vaiheessa, että Kristiina tippuu. |
Vidu...pakko pitää treenit tänään ja idols jää välistä...veikataan tässä vaiheessa, että Kristiina tippuu. Ei se kuitenkaan tipu vieläkään, se on tähänkin mennessä aina mennyt jollain fakiiritempuilla jatkoon. Annalla ja Arilla taas on melko hyvä fanipohja, joten... |
Jormaz 22.03.2007 18:24:50 | |
---|
Ei Kristiina tipu, mä oon aamusta asti naputellut viestejä. |
MaD PiAnIsT 22.03.2007 18:30:49 | |
---|
Kristiina tai Kristian lähtee. Anna ja Ari on melko varmasti finalistit. Mutta tänään lähtee joku, se on varma:) Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
DaKiller 22.03.2007 18:34:06 | |
---|
Jos Ari ei vihdoin kiskaise hyvää esitystä niin eiköhän tyyppi putoa. Tähän asti on mielestäni ollut vain pelkkää lupausta tulevasta. |
jazzmies 22.03.2007 18:39:20 | |
---|
Ei Kristiina tipu, mä oon aamusta asti naputellut viestejä. Sama juttu, kännykän mukaan 46 viestiä lähetetty klo 18.39 mennessä. Kristiina on IHQ! Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Nieby 22.03.2007 18:57:44 | |
---|
Kristiina ois hyvä jos se ei laulais.. Kyllä sitä ehkä siellä muuten vaa kattelis, mut se sen laulu on yleisesti ottaen hirveetä. Viimeks veti kyl iha ok. Mut ei. Jos Ari tippuu ni maailma on vääristynyt paikka elää. |
Seba 22.03.2007 19:18:17 | |
---|
Kappas, Ari meinaa vetästä kaipaamaani Zeppeliniä. Rokrok. Toisena ois voinut kyllä vetästä Kirkat tai muut jos mihessä olisi yhtään taktikon vikaa, mutta aiheenahan olikin laulaa omia suosikkejaan? |
aivokuolio 22.03.2007 19:20:45 | |
---|
Jännä homma, koelaulujen jälkeen täälläkin oltiin mielissään kruunaamassa Aria jo uudeksi Jeesukseksi ja juhlittiin kuinka mukana on kerrankin hevikiekuja. Nyt kun äijä tekee juuri sitä hommaa mitä aikaisempien vuosien osallistujilta on odotettu, niin takki on kääntynyt totaalisesti ja kritisoidaan hevilinjaa. Vaikka voittaja tullaankin takomaan varmasti tietynlaiseen formaattiin tulevien julkaisuiden suhteen, niin eiköhän tuossa jokaisen silti kannata luottaa siihen omaan persoonaansa ja siihen mitä parhaiten osaa. Meikäläisen mielestä tämän vuoden kisa on ollut juuri sen takia kiinnostava että mukana on noinkin erilaisia tyyppejä. Edellisessä Idolsissa mielenkiinto lopahti täysin kun mukana ei ollut yhtään oikeaa persoonaa. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Nieby 22.03.2007 19:28:33 | |
---|
Mun mielipide on se, että Kristian voittaa, vaikka todella en itse sitä toivo. Syy: Molemmat tytöt on alaikäisiä, joten minulla on vahva epäilys siitä että Idolsin tuotanto vääristelee äänestystuloksia loppujen lopuksi, siis haen sitä että tytöt tiputetaan, kun on vielä koulut kesken ja jne. Ari tippuu viimeistään finaalissa, koska Idols-kilpailun idea on lähinnä siellä popin puolella. Kristian on semmonen "semi-hevimies" mikä on valmis laulamaan muutakin kuin raskasta musiikkia. Kristian tän vie, sanokaa mun sanoneen. |
DaKiller 22.03.2007 19:30:22 | |
---|
Jännä homma, koelaulujen jälkeen täälläkin oltiin mielissään kruunaamassa Aria jo uudeksi Jeesukseksi ja juhlittiin kuinka mukana on kerrankin hevikiekuja. Nyt kun äijä tekee juuri sitä hommaa mitä aikaisempien vuosien osallistujilta on odotettu, niin takki on kääntynyt totaalisesti ja kritisoidaan hevilinjaa.
Minusta taasen noita tämän illan piisivalintoja on pidetty hyvinä, mitä näitä viestejä lukee? |
Hot RedX 22.03.2007 19:44:32 | |
---|
Eikö tuo Slipping Stitches ole joku melko nobody glam-pumppu pääkaupunkiseudulta?
No eipä oo kauaa |
Jormaz 22.03.2007 19:54:43 | |
---|
Molemmat tytöt on alaikäisiä, joten minulla on vahva epäilys siitä että Idolsin tuotanto vääristelee äänestystuloksia loppujen lopuksi, siis haen sitä että tytöt tiputetaan, kun on vielä koulut kesken ja jne. Eiköhän se ole jo huomattu ettei tuotanto halua niiden putoavan. |
Nieby 22.03.2007 20:05:14 | |
---|
Eiköhän se ole jo huomattu ettei tuotanto halua niiden putoavan. Ei. En vaan jaksa uskoa että alaikäinen tän voittaa, mutta saa nähdä. Kaikki on mahdollista. :) |