Aihe: Vahvistimien eri tehoja!?
1 2
Umas
22.03.2007 15:50:46

Entäs toi peavey valveking? Onko aivan p***a? Onko kokemuksia, prkl, noita on niin monenlaista ja mä en oo yhdelläkään putki vehkeellä koskaan soittana. Ehdotuksia, ni pääsis kokeilu kierroksel...
Werihukka
22.03.2007 15:52:35

Jos hybrideistä puhutaan, niin tuskin on päätteessä röörei. Luulisin.

Joissain hybrideissä on etuasteputki päätteessä. Pääteputkia en ole hybrideissä nähnyt kuitenkaan.
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
Lauri
22.03.2007 15:53:51 (muokattu 22.03.2007 15:56:49)

Entäs toi peavey valveking? Onko aivan p***a? Onko kokemuksia, prkl, noita on niin monenlaista ja mä en oo yhdelläkään putki vehkeellä koskaan soittana. Ehdotuksia, ni pääsis kokeilu kierroksel...

Eiköhän sitten kannata mennä kauppaan kokeilemaan eri vahvistimia, sillähän se selviää mikä on paska ja mikä ei. Ei sitä kukaan muu kuin sinä itse voi tietää mikä on sun mielestä huono ja mikä hyvä vahvistin.
tenkainen
22.03.2007 16:14:35

Joissain hybrideissä on etuasteputki päätteessä. Pääteputkia en ole hybrideissä nähnyt kuitenkaan.

No katsele MusicManin comboja, niissä on joissain.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
Twinkle
22.03.2007 17:17:24

niin juu, tämä tuli selväksi mutta ite en ole kyllä koskaan hirveesti tommoisia nähny.
Lilli
22.03.2007 17:46:01 (muokattu 22.03.2007 17:47:33)
No katsele MusicManin comboja, niissä on joissain.

Mullakin oli muinaisina aikoina sellanen MM RD112 ja siinä oli putkipääte ja trankkuetunen. - Olisi joskus hieno kokeilla jonkun uudenaikaisen tuubietuvahvistimen kanssa. Onko kenelläkään kys. peli käytössä? Huuto.netissä näyttää yksi olevan kaupan.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
bfoc
22.03.2007 17:51:21
Jos hybrideistä puhutaan, niin tuskin on päätteessä röörei. Luulisin.

Trankkuetuset putkipäättäreillä on 80 luvun juttuja mut kyllä niitä löytyy, esim Peaveyn Deuce -sarja.

Nykyään tekevät juuri toisin päin.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
Johann Onn
22.03.2007 18:05:24
Trankkuetuset putkipäättäreillä on 1980-luvun juttuja...

Kuten mun KMD. Vuosimallia 1988.

Muistaakseni joku "volume jossain kolmosen ja nelosen välillä" oli riittävä, erittäin raskaskätisen rumpalin kanssa.
Tigerstedt
22.03.2007 18:53:59

Mulla on 50-wattinen Peavey Classic 70-luvulta ja löytyy trankku-etuaste ja pääteputket.
Still longing for fire.
Mattarn
22.03.2007 19:15:18

no jos stoneria soitellaan ni siinä ei kyllä sitä kaikkein puhtainta cleania tarvi. Osaiskos joku sellasta hyvää vahvaria suositella sit jos määrittelisin budjetiks tarkan, 0-750e? Elikkä reeni/keikka käyttöön. Musiikki tyylinä stonermetal/raskasbluusi. Kitaroina 7-kielinen, strato & sg.

Miten ois Laney Klipp tai joku muu vanha, halpa putki nuppi ja Big Muff?

Watti keskustelu:
Se volumen tasohan täytyy säätä rumpalin mukaan, istse en pärjäis millään 30w styrkkarilla, sen verran kovakätinen äijä pönttöjen takana. Ja kyllä ne 100w jaksaa paremmin sitä alapäätä puskee jos vire on matala.
"You see, most blokes will be playing at 10. You're on 10, all the way up, all the way up... Where can you go from there? Nowhere. What we do, is if we need that extra push over the cliff...Eleven. One louder."
pekurides
22.03.2007 19:46:39

niinpä.... kyllä siellä pizzeriannurkassa 30w alkaa heikompia jo hirvittämäänkin mutta toisaalta kun isot pojat alkaa tosissaan reeniksellä kaljapäissään rymistelemään niin kyllä se 100w alkaa olla paikallaan ettei tarvitse korva kaapissa kiinni kumarrella että tietäisi soittaako itse edes samassa tahdissa:) hohohoo!

..niin ja saahan ne 100w puolitettuakin alle minuutissa mutta 50wattisesta ei sitten kirveelläkään saa 100wattista:)

Kuten varmaan huomasitten itse myöskin kunnon päätteistä tykkään ja pieniä tarvittaessa kykkään.. elikäs tarpeen mukaan vehkeet... jos löytyy.
Tunteella päin vittua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)