Aihe: Annihilator
1 2 3 4 5 6 7 812 13 14 15 16
Ben_D
12.03.2007 13:10:05

Imuroin ennakkokuunteluun Annihilatorin uuden Metal levyn. Skeidaa suurimmaksi osaksi verrattuna loistavaan Schizo Deluxeen. Ei tarvi todennäköiseti ostaa. Ja ennenkun kukaan tulee länkyttämään levyn imuroinnista niin tiedoksi, että kaikki koneellani olevat mp3:t löytyvät vinyyli tai CD formaatissa.
http://www.myspace.com/fiercemetal
Narcosynthesis
12.03.2007 13:14:10

Kultsalla on akustiikka huomattavasti Nosturia huonompi. Tosin hyvä vaan, että lipuille on kysyntää! Aika iso osa porukkaa on varmaan tulossa kattomaan nimenomaan Annihilatoria, veikkaan!
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
ballfish
12.03.2007 19:11:50
Kultsalla pääsee istumaan ja oikein kunnolla nauttimaan keikasta. Riehuminen ei ole ikinä kiinnostanut.
DaKiller
12.03.2007 19:18:09 (muokattu 14.03.2007 18:14:00)

Imuroin ennakkokuunteluun Annihilatorin uuden Metal levyn. Skeidaa suurimmaksi osaksi verrattuna loistavaan Schizo Deluxeen. Ei tarvi todennäköiseti ostaa. Ja ennenkun kukaan tulee länkyttämään levyn imuroinnista niin tiedoksi, että kaikki koneellani olevat mp3:t löytyvät vinyyli tai CD formaatissa.

Jos tuo eroaa jotenkin schizosta, niin jotain positiivista sentään. Pitääpä tarkastaa.

E: Ei sääh, kyseessähän on parasta annihilatoria aikoihin! Tajuttoman hyvältä kuulostaa ja jumaleissön pieksee kyllä schizoa mennen tullen. Ihan pakko-ostos ja nostattaa kyllä fiiliksiä keikan suhteen potenssiin 100. Annihilator like back in the days.
Invader
22.03.2007 17:29:07
Jos ihmisille tulee mieleen mitä kysyä herralta niin saa toki ehdotella.

Kysäisepäs Jeffin suhteesta Jeff Loomisiin, ko. herrahan soittaa Annihilatorin uudella levyllä. Olin itseasiassa hieman yllättynyt siitä että Loomis Watersin kanssa yhteistyötä tekee, tämän haastattelun perusteella Loomis ei mikään suurin Waters-fani ole:

http://www.metalsludge.tv/home/inde … ;task=view&id=236&Itemid=52

4. What single rock star really needs to be punched in the mouth?

(laughing) Let me thing about that. Goddamn it! Thats a hard one. I got say it without, ah, I knew you were going to get me on one of these. (laughing) Id have to say Jeff Waters from Annilator.

Why?

Well, because at one point on blabbermouth he said he was one of the fastest guitar players in the world and I just find it really hard to believe that. If he was willing to show people through a contest, ah, I just dont believe hes the fastest. There are flamingo guitar players that are faster than he is. Not that hes a bad guy or anything. I just think he opens his mouth up a little too much.

Itse veikkaan että Waters on tuon jutun blabbermouthille heittänyt vähän kieli poskessa ja Loomis on käsittänyt asian väärin.
Tai sitten ei..
DaKiller
22.03.2007 18:13:59

Ekan kerran tuli pyöriteltyä tuo uusi levy ja on pakko sanoa että aika kummaa settiä. Ainakin ensivaikutelman puolesta häviäisi Schizo Deluxelle kovasti, mutta täytyypä kuunnella useamman kerran.

Promo siis on arvostelua varten ja sitä, että menen tossa toukokuussa juttelemaan mukavia Jeff Watersin kanssa haastattelun merkeissä. Jos ihmisille tulee mieleen mitä kysyä herralta niin saa toki ehdotella.

Olisihan tuo kiva kuulla mitä ajatuksia Laihon vierailu levyllä herätti maestrossa. Soolot ovat mielestäni kyllä aika huikeat tuossa Laiho-skipaleessa, tiedä sitten kuka soittelee missäkin kohdassa.

Levy on kyllä paras metallilätty piiiiitkään aikaan. Ehkäpä parhautta lisää se, että se tuli meikäläiselle aika lailla puun taka, sillä schizon jälkeen meni maku bändistä ja ei tullut seurattua uutisia sen suhteen. Tanko Joonas kyllä rykäisee yhden levyn helmistä vaikka skipale edustaakin sitä levyn kepeimpää osastoa. Ei oikein muuta voi sanoa, kuin että aivan tolkuttoman hyviä piisejä. Tulisipa jo kauppoihin niin voisi taas pahvikantisen itselleen lunastaa. Jollakin hyvällä tapaa tästä tulee legendaarinen Never neverland mieleen, ah, parhautta.
Narcosynthesis
23.03.2007 08:40:24

Kysäisepäs Jeffin suhteesta Jeff Loomisiin, ko. herrahan soittaa Annihilatorin uudella levyllä. Olin itseasiassa hieman yllättynyt siitä että Loomis Watersin kanssa yhteistyötä tekee, tämän haastattelun perusteella Loomis ei mikään suurin Waters-fani ole:

http://www.metalsludge.tv/home/inde … ;task=view&id=236&Itemid=52

Itse veikkaan että Waters on tuon jutun blabbermouthille heittänyt vähän kieli poskessa ja Loomis on käsittänyt asian väärin.

Joo, Jeff itse myönsi myöhemmin, että sitä kautta sai kätevästi Annihilattorin uuden levyn pysyyn Bläbämouthin otsikoissa monta viikkoa ja että se näkyi kivasti levyn myynnissä. Eli tarkoituksellista ärsyttämistä...ja voi hyvänen aika kun niitä Bläbbermouthin kommenttithreadeja luki niin kyllä siellä monella pikku kitaristilla oli mennyt lihapulla nenään ja syvälle:)
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
Ben_D
23.03.2007 11:00:19

Annihilator like back in the days.

Toinen diggaa toinen ei, mutta uusi levy ei ole missään nimessä mitään Alice In Hell tai Never, Neverland tavaraa.
http://www.myspace.com/fiercemetal
S3k7u
23.03.2007 17:02:20

jOO TÖRMÄSIN tähän bändiin lainaessani carnival diablos levyä ja kyllä siellä on muutama hyvä kappale esim. Batterd, Time bomb, Swallow grave... En ole niin trash fanittaja että kaikki menisi läpi (musiikki,trash)
Fadead
24.03.2007 12:48:50
Kuulin Haunted-biisin. Jumalauta että kolisee. HUh huh.
"Viina on viinaa ja pysyy viinana, Pastillin paikka on rasiassa"
Skebaholikko
07.04.2007 15:49:19

Huudaa, kaikille muistutuksena, että tänään Radio Korroosiossa mainion musan sekä Deep Purplen kitaristin Steve Morsen haastiksen lisäksi sämpläillään Annihilatorin uutta METAL-lättyä parin siivun verran (ja ensi viikolla lisää). Korroosiossa tänään klo 18-20! Pohjois-Karjalassa laitteet virittyy megahertzeille 101,5 (kaapeliradioissa 95,2) ja muualla maailmalla netin kautta tykitystä alla olevasta linkistä:

http://www.taajuus.fi/pl/oifm/7af2aa73cffd3213bf1dcdf27010661e.m3u
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
Deathrace King
07.05.2007 21:55:41

Huomenna lähtee! Annihilator vihdoinkin Suomessa. Nyt saa heehkuuttaaaaaa!!!
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" CC HAKEE UUTTA LAULAJAA! www.chaoscreation.net
kid ego
07.05.2007 21:59:57
Huomenna lähtee! Annihilator vihdoinkin Suomessa. Nyt saa heehkuuttaaaaaa!!!

Ihanaa Leijonat ihanaa!

Ekaa bändiä en ehkä kerkeä katsomaan mutta Annihilator onkin tärkein näistä kolmesta. Tulkaahan tönimään jos meikäläisen tunnistatte.
"Fysiikanlaithan ovat just semmosia niin kuin liikennessäännöt että jos ei viitti baarista tullessa odottaa vihreää niin voi kyllä kävellä linja-auton alle jos haluaa." -kokarek
Räkkipeli
07.05.2007 22:32:24
Ihanaa Leijonat ihanaa!

Ekaa bändiä en ehkä kerkeä katsomaan mutta Annihilator onkin tärkein näistä kolmesta. Tulkaahan tönimään jos meikäläisen tunnistatte.

You bet dude! Tätä itsekin olen odottanut!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Brother Tohveli
07.05.2007 22:50:59
Hell yeah!!! Alison Hellin kertsin kanssa laulamista keikalla onkin jo odottanut kauan.
Ballbreaker
09.05.2007 01:06:14
Oli mahtava veto eilen, ylitti odotukset täysin. Never, Neverlandin soittaminen oli positiivinen yllätys. Hieno keikka kertakaikkiaan.
Minazki
09.05.2007 08:19:46
Mahtava bändi on kyllä tämä ja Jeff Waters mielestäni paras kitaristi ikinä. Olen heidän hieman ehkä erikoistenkin biisien rakastaja kuten Sexecution ja Annihilator uppoavat minuun täysin ja Schizo deluxion on aivan mahtava lätty. All for you meni hieman pöydän alle ainakin minulle sillä tunnelmaa ei levyltä niin paljoa löytänyt ja he olivat poikenneet aivan muualla kuin metallissa sillä levyllä. Metal on tosin rautainen levy nimensä mukaan.
Daunt
09.05.2007 08:51:53
Coverbändi featuring Jeff Waters. Ei riitä nuorilla pojilla uskottavuus. Rumpali soitti biisit hitaammin kuin levyllä. Aikamoinen pettymys.
kid ego
09.05.2007 08:58:10
Menin katsomaan Annihilatoria heppi tanassa. Valitettavasti esitys oli mulle jonkin sortin pettymys.

Bändi veti hyvin, mutta ei niistä ukoista näkynyt kuin päät. Milläs seuraat Jeffin kitarataiturointia kun Kulttuuritalon lava on matala, ja edessä on pidempiä ukkoja. Olisi pitänyt sittenkin mennä istumapaikoille. Alexi Laihon mä näin vasta biisin loppusooloissa, ja sitten se jo juoksikin pois lavalta. Myös mun vieressä olleet jätkät sanoivat silloin ääneen: "Hei kato, Laiho!". Samoin kun vaikka olin Jeffin kohdalla, se katosi näkyvistä aina kun meni lavalla taaemmas vahvistimien viereen.

Kitarat olisi voineet olla kovemmalla, ja laulut särkivät. En tiedä oliko lauluihin laitettu tahallisesti säröä, mutta mä koin tuon häiriötekijänä.

Noh, soittajista ei pahaa sanottavaa ja settilista oli mainio. Yleisökin oli hyvin mukna. Toivottavasti pääsen katsastamaan Annihilatorin jossain muualla, esim. Nosturissa. Kolmas kerta kun olen seuraamassa Kultsalla jotain keikkaa ja yhtä pettynyt olen joka kerta ollut.
"Fysiikanlaithan ovat just semmosia niin kuin liikennessäännöt että jos ei viitti baarista tullessa odottaa vihreää niin voi kyllä kävellä linja-auton alle jos haluaa." -kokarek
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)