MJ 14.03.2007 08:11:38 | |
---|
|
Cape 21.03.2007 15:41:49 | |
---|
|
Timo JM 21.03.2007 17:38:58 (muokattu 21.03.2007 22:30:28) | |
---|
Päivitin kans tänään noita manööveri miksauksia (Walkaway ja Wake Up) ja laitoin kotisivuille kätevän GM musicplayerin jossa on muitakin biisejä nyt online. Saattaa olla et botne on vähän levällään, mut albumiversiot alkaa olemaan lähellä! Palautteesta aina kiitollinen. Mä tykkään kyllä sun tekemästä jäljestä. Itse asiassa tuli vähän sellainen fiilis, että meidän soundinäkemyksissä taitaa olla jotain yhteistä. EDIT: Mun mielestä akustiset toimi kyllä kivan percussiomaisesti. "If you walk away" on musta pirun hyvin miksattu! Kateeks käy. ...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido |
Danko 21.03.2007 18:28:29 | |
---|
Saattaa olla et botne on vähän levällään, mut albumiversiot alkaa olemaan lähellä! Palautteesta aina kiitollinen. Akustisesta kitarasta kuulisin mielelläni muutakin kuin plektran atakin, mutta muuten hyvin tyylinmukaista. Levyä odotellessa. Dunkkis on kuin potku nivusiin. Siihen voi luottaa. -noir |
koponen 21.03.2007 22:35:22 (muokattu 21.03.2007 22:35:38) | |
---|
Päivitin kans tänään noita manööveri miksauksia (Walkaway ja Wake Up) ja laitoin kotisivuille kätevän GM musicplayerin jossa on muitakin biisejä nyt online. www.grandmanoeuvre.com Saattaa olla et botne on vähän levällään, mut albumiversiot alkaa olemaan lähellä! Palautteesta aina kiitollinen. -Cape No voi jumalauta nyt kolahti! Olihan aivan järjettömän kovia biisejä. Soundista en tällä erää sano mitään muuta kuin että napakampi botne ois kiva, mutta musa on 10+++ ja laulaja kuulostaa välillä enemmän Suzanne Vegalta kuin Suzanne Vega itse. Olipahan positiivinen yllätys, enkä yleensä edes kuuntele vastaavanlaista musaa. Hittolainen, loistavaa! http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182 |
Hornanturska 22.03.2007 00:31:03 | |
---|
Olipahan positiivinen yllätys, enkä yleensä edes kuuntele vastaavanlaista musaa. Hittolainen, loistavaa! Komp! Kivaa leijuntaa ja mukavat soundit. Varsinkin rummut oli jollain tavalla jopa "nätin" kuuloiset. "...jos mättöä kaipaat ja sulla on alle 50 vattine paska vahvari ni unohda mätöt, mikit ei vaa joteki anna sitä säröö?itteki jouduin hankkii 50 wattise ibanezi" - MEGA_DETH |
Epämuusikko 22.03.2007 10:30:09 | |
---|
Varsinkin rummut oli jollain tavalla jopa "nätin" kuuloiset. hehe *nätist* It's sounds good!
Bustard #1 |
Simbe 22.03.2007 15:23:50 | |
---|
Tämä on "Pekan kouluun haku" -biisi, George Bensonia. Treeniksellä soitettiin livenä tietokoneelle ilman soundcheckia (ei ollu monitoreja mukana) ja siksi tuli tehtyä pari mokaa, toinen öväreitten kanssa ja toinen rikkinäisen piuhan tai DI-boksin kanssa pianossa. Bändi kokoontui tässä kokoonpanossa ensimmäisen ja ehkä ainoan kerran ja koko homma oli äkkiä tehty. http://www.students.tut.fi/~simola3/audio/Masquerade20032007.mp3Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Onko sinulla Yamaha rummut? Käy täällä. |
Hittolainen, loistavaa! Jep, älyttömän hyvä. Tykkään. CU
--
Eki |
Mikael 22.03.2007 15:29:02 (muokattu 22.03.2007 17:12:24) | |
---|
hehe *nätist* vitun oululaiset. pakkoko on aina olla kaikessa parempia kun muut? oulu on vähänniikkö suomen ruotsi. Siitä mistä aita on matalin... |
Timo JM 22.03.2007 17:07:46 | |
---|
...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido |
virtalahde 22.03.2007 17:16:54 | |
---|
vitun oululaiset. pakkoko on aina olla kaikessa parempia kun muut? Joskus kun olin Oulussa armeijassa sen aikaa mitä jaksoin, olin aivan vakuuttunut siitä, että Oulun asukkaat on vuokrattu jostain. Toivottavasti GM:llä on lähtenyt homma eteenpäin. :) Hyvää soundia. Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |
Simbe 22.03.2007 17:33:13 | |
---|
Heh, ollessani aikanaan viisi vuotta Klaus Järvisen talossa duunissa joka bändiluokasta ja soitinkokeesta sai kuulla korvat täyteen tuota kamaa ;-) :-D Joo-o, no hyvä kait, sillä sinne on pojalla kova hinku! Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Onko sinulla Yamaha rummut? Käy täällä. |
Cape 22.03.2007 19:04:49 | |
---|
vitun oululaiset. pakkoko on aina olla kaikessa parempia kun muut? Pohjoisesta etelään on kyllä lyhyempi matka ku toisinpäin, mutta tiedä sitten kumpi on kivikkoisempi tie. Joskus kun olin Oulussa armeijassa sen aikaa mitä jaksoin, olin aivan vakuuttunut siitä, että Oulun asukkaat on vuokrattu jostain. Totta. We are just visiting. None of us were actually born in here :) Mut oon mä tavannu muutaman paljasjalkaisen... Toivottavasti GM:llä on lähtenyt homma eteenpäin. :) Hyvää soundia. Kiitoksia vaan itsellesi viimeisestä... autto kyllä eteenpäin. Ties vähän mihin suuntaan tuota voi miksauksessa viedä. Nyt kun korjatut miksaukset potkii paremmin ku vanhat masterit nii siitä on kai hyvä jatkaa, mut on mulla vielä pitkä tie. Välillä meinaa usko loppua ku on nii puurokorva. Ja noista akustisista kitaroista vielä. Juu, on ne melkoista plektran rapsetta. Kaikki äänitettiin samoissa surullisissa sessiossa, jossa mukaan ei tarttunu juurikaan sitä kitaran sointia. Vaikka mitä taajuutta sieltä kaivaa nii räps, räps. Katotaan meneekö vielä joskus uusiks. Tosin walkawayhin ehkä sopii, mut oishan se sointukin jees edes jossain biisissä kuulla. |
Epämuusikko 23.03.2007 18:38:02 (muokattu 23.03.2007 18:41:37) | |
---|
Heh, ollessani aikanaan viisi vuotta Klaus Järvisen talossa duunissa joka bändiluokasta ja soitinkokeesta sai kuulla korvat täyteen tuota kamaa ;-) Itsehän olen laulanut tuon karaokessa armeijan talvimyssy päässä. *jakaa nimmareita* oulu on vähänniikkö suomen ruotsi. allekirjoitusainesta. It's sounds good!
Bustard #1 |
virtalahde 24.03.2007 10:25:28 | |
---|
Nyt kun korjatut miksaukset potkii paremmin ku vanhat masterit nii siitä on kai hyvä jatkaa, mut on mulla vielä pitkä tie. Välillä meinaa usko loppua ku on nii puurokorva. Kuulostaa erittäin lupaavalta, noin sen pitää mennäkin. Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |
d-iivil 24.03.2007 12:06:49 | |
---|
|
BotneLapio 24.03.2007 19:08:55 (muokattu 24.03.2007 19:09:24) | |
---|
Laulu jää kuivaksi ja tummaksi, kitarat/synat liian leveät. -=Botnee!!=- |
d-iivil 24.03.2007 20:36:08 | |
---|
Laulu jää kuivaksi ja tummaksi Totta, mutta oli jostain syystä todella tumma soundinen viiskasi johon tuli laulettua. Ittekki hämmästelin :| Ei auta vaikka miten antas eequuta. , kitarat/synat liian leveät. Hmm... ehkäpä juu. Tarttee ehkä hilppasen silpasta niitä keskemmäs. |
Notefix 24.03.2007 20:55:14 | |
---|
"Layers of layers of shit!"
."The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." |