Ahaa, siis herra Gibson on ilmeisesti tehnyt samaan tapaan mustalla. Arvailisin kuitenkin että tuo on tummanpunaista 'pore filleriä' jota G:llä on ollut tapana käyttää. Mustaa ei kai juur oo käyttäny kö Martin aksuttimissaan, kerrottiin minulle. Tuolla mustalla tule vieläkin draamakkaampaa kontrastia. |
Les Fender 22.03.2007 17:27:06 | |
---|
Se on syvEnöö. Kiero savolainen Pahus.. meni sit sanojen lisäksi värikin väärin 8I "Living is easy with eyes closed!" |
Juzzu 22.03.2007 17:28:36 | |
---|
Pahus.. meni sit sanojen lisäksi värikin väärin 8I ..Mä vaan arvailin tuota G:n fillerin väriä, eijjole se toreilla kuulutettu vielä! |
SARJE 22.03.2007 18:20:07 | |
---|
kylläpä on hieno, tarroineen kaikkineen. -eijjole! |
massee 22.03.2007 21:02:51 | |
---|
Kerrassaan komia! Olen aina ihmetellyt että miten noi potikat saadaan paikoilleen ja kytkettyä? Miten rakennusvaiheessa ja miten huollettaessa? 335 on yksi hienoimmista kitaramalleista planeetalla. |
Pete-69 22.03.2007 21:52:51 | |
---|
Thank you! Potikat "tungetaan" f-aukon kautta sisään, kunhan ne on ensin johdotettu... Se vaatii hieman notkeita, näppäriä ja pitkiä sormia (hommaa ehkä helpottaa, kun samalla kuvittelee jotain ihan muuta kuin kitaraa... ;). Tässä omassa kitarassa jakin reikä (bodyn sivussa) auttoi aika lailla, siitä sai pikkurillin konehuoneeseen... Jotkut tekevät bodyn takapuolelle ns. huoltoluukun, josta homma käy helpommin, mä tein tällä perinteisellä tavalla. Kannattaa satsata laadukkaisiin potikoihin; niitä ei viitsi ihan joka kuukausi vaihtaa. Muovinen satula vaihtui tänään hirven sääriluusta veistettyyn versioon. Asioilla on tapana järjestyä. |
fox 22.03.2007 23:19:03 | |
---|
Kerrassaan komia! Olen aina ihmetellyt että miten noi potikat saadaan paikoilleen ja kytkettyä? Miten rakennusvaiheessa ja miten huollettaessa? 335 on yksi hienoimmista kitaramalleista planeetalla. Niissä tehtaalaisissa on keskipalkkiin tehty kolo takimmaisen mikkipoteron sivuun, josta valmiiks johdotettu "harness" saadaan ujutettua kitaran sisään. Huollettaessa kannattaa ennen osien pudottamista rungon sisään kiinnittää potikoitten varsiis johdot, siimat tms. joilla ne sitten saa laakista vedettyä paikoilleen, jakkiliittimen paikoilleen laittoa varten on olemassa työkalu, sellainen kaarevahko tanko, jonka avulla saa tuon jakinkin uitettua siihen reikäänsä. Toki semiakustisen sähkötyöt on monin verroin haastavampia kuin tavallisen lankun.. Tehtaassa aiemmin laitettiin osat myöskin f-aukosta, mutta tahtoi tulla raapiutumia ja maalipinnan rikkoontumisia, joten siirtyivät sitten tuohon yllämainittuun systeemiin.. |
Les Fender 22.03.2007 23:27:05 | |
---|
Olihan se upea livenäkin ja mikä parasta, tuntuikin ihan helvatan hyvältä. Tietysti Harri kehujen jälkeen tarkkana miehenä parista nauhasta pikku sirinät löysi, vaan mistäpä hää ei huomautettavaa löytäis ;o) Kontrolli pelaa. Onnea vaan iskälle. "Living is easy with eyes closed!" |
Pete-69 23.03.2007 08:51:10 | |
---|
Juu, Harri on tarkka miäs... Ja onhan se opettajan huonoutta, jos ei oppilaidensa töistä mitään huomautettavaa löydä... :) Asioilla on tapana järjestyä. |
narmo 23.03.2007 09:01:08 | |
---|
kaunis kepakko, onnea isälle |