Aihe: Esp ltd alexi 200 bk / wh
1 2
santa
21.03.2007 09:56:52
Eikä ole hinnalla ainakaan pilattu eli 500 ekee. hifisteliät eivät varmasti koske mutta onko käytännön kokemusta tällaisesta kenelläkään. hakukone kun ei oikein toimi tällä hetkellä. Mitkä on noi mikit (1 EMG EMG-ESP LH-300) komeehan toi on mut kyllä se pinstripet vielä kaipaa. ei sitten vertailuja mihinkään parin tonni vehkeisiin.

kuvat:
http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_alexi_200_bk.htm
http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_alexi_200_wh.htm
Jmvk
21.03.2007 13:24:35 (muokattu 21.03.2007 13:24:55)
Talla on ainakin täyttä kuraa tuossa. Samoin kyllä mikkikin, en ole kyllä testannut mut voihan tuon jo arvata millainen se on kun esp:n mikkejä.

Hieno keppi ja muuten varmaankin hyvä soittaa, mutta jos floikallinen kitara pitää olla niin suosittelen katsomaan jotain muuta kitaraa. Nimittäin tuo floikka ei oo pitkäikäinen jos innostut sillä vinguttelemaan.

Edit. Korjasin vähä
Katottiin joku sellanen "kalevala-filmi", siin muijat paljasteli itteensä ym. Huomas kyllä että oli suomalaista tekoo; perse paljaana niin siinä on suomalainen leffa valmis.
musaniko
21.03.2007 14:03:25
Katoin ton tietoja ja oon samaa mieltä edellisen kanssa. Mikki kuraa ja floikka vaihtoon.. Jos molemmat vaihdat niin sit on varmasti käypä peli mut hintakin kipuaa sit tonne tonnin lähelle millä kannattais katse kääntää muualle. :) mut jos etit jotain puolen vuoden huvia niin go for it.. :)
R2
21.03.2007 22:07:06
Jos kyseisen kitaristin nimi olisi jokin muu, niin voisiko malli olla nimeltään
Esp ltd Urpo-Juhani 200 bk / wh?
Esp ltd Pertti-Ursula 200 bk / wh ?
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
tommiot
21.03.2007 22:11:16
Vaustaukset perus m.net-tasoa, puolet haukkuu hardwarea ilman että koko kitaraa on koskaan nähty, puolet vittuilee.
Da Make
21.03.2007 22:16:51
Vaustaukset perus m.net-tasoa, puolet haukkuu hardwarea ilman että koko kitaraa on koskaan nähty, puolet vittuilee.

Yksi toteaa mitä tapahtuu.
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Nacher
21.03.2007 22:20:08 (muokattu 21.03.2007 22:51:55)
Ja pari kommentoi sitä.

Edit : Perustetaanko "montako mnettiläistä tarvitaan kommentoimaan LTD-laihokitaraa?" sellaisessa montako insinööriä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu-mielessä.
marko.m
21.03.2007 22:32:57
Saisi olla erikseen "Avautukaa tänne" -keskustelu.
Kuutisen vuotta kitaraa olen yrittäny soittaa, eipä siitä vielä taho mitään tulla.
Werihukka
21.03.2007 22:41:59

Harmi kun haku ei toimi. Olisin voinut etsiä kaikki Alexi-signaturekitara ketjut ja verrata tähän. Varmaan olisi jokikinen sopinut tähän samaan kaavaan. :)
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
H.Corruption
22.03.2007 01:57:09
Eikä ole hinnalla ainakaan pilattu eli 500 ekee. hifisteliät eivät varmasti koske mutta onko käytännön kokemusta tällaisesta kenelläkään. hakukone kun ei oikein toimi tällä hetkellä. Mitkä on noi mikit (1 EMG EMG-ESP LH-300) komeehan toi on mut kyllä se pinstripet vielä kaipaa. ei sitten vertailuja mihinkään parin tonni vehkeisiin.

kuvat:
http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_alexi_200_bk.htm
http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_alexi_200_wh.htm

MMV:stä sen verran kokemusta että floikka on tässäkin sama tai saman valmistajan. Se on varmaan yksi huonoimmista lisenssifloikista joihin oon törmänny. Mikki on EMG:n OEM-versio HZ-sarjasta ja valmistettu jossain Aasiassa. Voihan olla ihan ok, mut en oikein usko että soundaa samalta kuin EMG HZ4.

Kannattaa kyllä miettiä jotain muuta, vaikka sitten AL-600:sta, maksaa tosin tuplasti mutta osat ovat jo kunnollisia.
P3tteri
22.03.2007 09:00:48
Mä en itse tykänny tosta kitarasta ku kokeilin sitä Top Soundis. Se ei kovin istu sylissä. Sitä pitäis kai soittaa hihnalla. mutta muuten se oli ihan hyvä
santa
22.03.2007 09:10:22
Joo. eihän minulla ollut tarkoitus ostaa tällaista koska kaksi rr3:sta lespa ja iba jo on ja ne riittää. tämä ketju nyt meni taas tähän. on kyllä taso taas laskenut. Mitäs sitten jos idoli on laiho? minusta siinä ei ole mitään hävettävää. Liekkö kenelläkään kyseisestä käytännön kokemusta?
Krice
22.03.2007 09:44:49

Mitäs sitten jos idoli on laiho? minusta siinä ei ole mitään hävettävää. Liekkö kenelläkään kyseisestä käytännön kokemusta?

Osta vaan! Hieno kitarahan tuo on.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
maggot
22.03.2007 10:03:30
Osta vaan! Hieno kitarahan tuo on.

Nimenomaan. Jos sä itse siitä tykkäät ja haluat sellaisen niin so what mitä muut siitä ajattelee. Ei varmaan laadukkaimmasta päästä mutta pääasia on aina että itse tykkää, itselle se kitara ostetaan ei toiselle.

Sanottakoon vielä että mä olen monta vuotta soitellut Ibanezin RG420FA mallisella kitaralla jossa on täälläkin paljon parjattu LO-TRS II talla. Vasta nyt on ruvennut tallan kanssa olemaan ongelmia, ei pidä virettä enää niin hyvin kuin muutama vuosi sitten. Joka tapauksessa viime lauantain koko keikan (15 biisiä) soitin tuolla kitaralla.
"You want to kill me Tucker, don´t you? Well, take a number and get in line!"
kimurantti1
22.03.2007 10:57:07
Toi valkoinen versio on kyllä oikeasti älyttömän hieno. Jos tuossa olisi parempi talla valmiina, niin olisi hyvä vaihtoehto jos RR-tyyppinen kitara kiinnostaisi. Muuten 500 euroa tuntuu vähän kalliilta kitarasta, johon tarvitsea todennäköisesti vaihtaa jossain vaiheessa parin sadan talla.
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
Hannu H.
22.03.2007 11:07:16

Itse vartoisin tovin ja ostaisin torilta käytettynä.. jos yhtään samanlaista kaavaa noudattaa ku ne mmv:t nii noita on kohta tori piukkana.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
Sleepless
22.03.2007 16:09:20 (muokattu 22.03.2007 16:10:02)
Jos floikaton V malli kelpaa niin kannattaa katsastaa Ibanezin uusi X-sarja. Specsit kohdallaan, mutta hintaa onkin pari satkua enemmän.

http://www.levytukku.fi/www/tuotteet.html?serie_id=187
Hiljaa hyvä tulee.
Jmvk
22.03.2007 16:29:41 (muokattu 22.03.2007 16:34:07)
Toi valkoinen versio on kyllä oikeasti älyttömän hieno. Jos tuossa olisi parempi talla valmiina, niin olisi hyvä vaihtoehto jos RR-tyyppinen kitara kiinnostaisi. Muuten 500 euroa tuntuu vähän kalliilta kitarasta, johon tarvitsea todennäköisesti vaihtaa jossain vaiheessa parin sadan talla.

No sillonhan kitaran hinta ois periaatteessa 700 euroa, ja mielestäni se ei ole edes paljoa hyvälaatuisesta kepistä.

Tosin mikinkin jos vaihtaa niin siihen voi mennä se 100-200 ja sitten jo hinta hipoo tonnia jolloin jo kannattaa ostaa sellainen keppi jossa on laadukkaammat osat valmiina.

Edit. Jos tuo alexi 200 maksais vaikka jonkun 300-400 euroa niin voisin jo kyllä sillon ostaa ja kokeilla. Siihen parinsadan talla ja vaikka satasen mikki niin ei edes oo paha hinta ja uskosin että ois sitten hyväkin keppi.
Katottiin joku sellanen "kalevala-filmi", siin muijat paljasteli itteensä ym. Huomas kyllä että oli suomalaista tekoo; perse paljaana niin siinä on suomalainen leffa valmis.
kimurantti1
23.03.2007 13:40:33
No sillonhan kitaran hinta ois periaatteessa 700 euroa, ja mielestäni se ei ole edes paljoa hyvälaatuisesta kepistä.

Ei olekaan, mutta kyse onkin siitä, olisiko tuo kitara sen 700 euron arvoinen? Siitä voi jokainen tietysti muodostaa oman mielipiteensä.
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)