Aihe: Lävistykset
1 2 3 4 519 20 21 22 2347 48 49 50 51
nikkenakkertton
16.03.2007 18:21:38
hirveitä juttuja nuo lävistykset!!
pampukarhu
17.03.2007 20:25:27
Himo tullut taas ottaa joku lävistys. Ajattelin palkita itseni ehka napalävistyksellä nyt kun olen laihtunutkin mukavasti.
pyllykakkamunatissi.
Rattata
18.03.2007 10:22:47
Itseänikin alkanut kiehtomaan noi korvanlehtien venyttäminen. En kovinkaan suureksi halua, jotain 5-6 mm, korkeintaan 8. Haluan kuitenkin säilyttää mahdollisuuden palauttaa ne normaaliksi, koska oon aika varma että jossain joskus haluan senkin tehdä. Vai jää siihenkin helposti koukkuun? No, toivottavasti muutaman vuoden päästä en löydä itseäni tämän näköisenä:
http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/A70314/high/bmepb479665.jpg
Rot Gut
18.03.2007 10:23:30
Tällä hetkellä vain yksi. Vasemmassa korvassa 10mm fleshtunnel.
Tosin suunnitelmissa on Industrialia, paria uutta venytystä ja alahuuleen hevosenkenkää, tahi pallorengasta.
Migo
19.03.2007 17:41:47
Noni, nyt on parit sarvet tilattu, että jos sitä kohta pääsis venytyspuuhiin.

Minkälaista rasvaa olette käyttänyt, kun olette venytyskoruja korviin tunkenut?
Mietin, kun itselläni jäänyt tatuoinneista tota helosania kaappiin, niin voikohan sitä laittaa ihan turvallisin mielin?
Niinpä..
Volante
19.03.2007 17:52:20

Mietin, kun itselläni jäänyt tatuoinneista tota helosania kaappiin, niin voikohan sitä laittaa ihan turvallisin mielin?

Mä nyt en tosiaan ole mikään paras puhumaan näiden venytysten osalta kun ei ole mitkään häävin kokoiset mulla, mutta parhaiten on mulla toiminut ihan vaan lämmin vesi, joka pehmittää niitä kudoksia kivasti, eli mitään rasvoja en ole tarvinut.
Migo
19.03.2007 17:59:05
Mä nyt en tosiaan ole mikään paras puhumaan näiden venytysten osalta kun ei ole mitkään häävin kokoiset mulla, mutta parhaiten on mulla toiminut ihan vaan lämmin vesi, joka pehmittää niitä kudoksia kivasti, eli mitään rasvoja en ole tarvinut.

Jep, tottahan tuo lämmin vesi/sauna auttaa asiaa hyvin, mutta ajattelin jos hieman lisäliukastetta laittaisi. Noo katotaan.
Niinpä..
Mirrinsane
19.03.2007 20:43:46

Osoittautui surface bar otsassa ilkeäksi kaveriksi. Ostin kasimillisen kaaren ja odottelen uloskasvamista. Äh.
Ja kasimilliset renkaat korvissa. Ärsyynnyin vahinkoisoihin.
kalamies#52 >-)))>
Åryts
19.03.2007 21:47:36 (muokattu 19.03.2007 21:48:37)

Ite olen käyttänyt Helosania, jonka saa kivasti pelkällä vedellä pois. Se on antiseptista voidetta, joten ehkä myös pöpöjä saa tällä vähän kuriin.. Tavallinen Vaseliini on tietty hieman liukkaampaa tavaraa, mutten oikein pidä siitä, kun se ei tahdo lähteä millään pois..
"I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!"
routa
20.03.2007 02:02:09
Mul on 2mm septum ja isompaa laittamassa
Satan told me to play that fucking heavy metal.
Paranoid Trooper
20.03.2007 11:38:29

Alahuulessa keskellä, ei sitten muuta. Industrial olis ihan helmi kyllä.
"As we both kept advancing til the final round, I knew I had to do something drastic so I smashed my guitar to bits. I won..." -Marty Friedman
Stoghra
20.03.2007 14:02:53 (muokattu 20.03.2007 14:03:30)

Perus ruokaöljykin käy. Mutta en suosittele.

Itse laitoin eilen, Teatterin aulassa istuskellessa ja näytelmän alkua odotellessa, 12mm venytyspuikot korviin. Nyt on jostain syystä niin perkeleen kipeät :( Mut toivottavasti menee ohi äkkiä. Kotona odottaa 12mm tunnelit
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Stoghra
20.03.2007 14:04:23

Onkos täällä muuten minkä kokoista korvaa ihmisillä? Kun minusta tuntuu siltä että minulla olisi isoimmat :( ainakaan en muista että kellään olisi 10mm/12mm isompia :o
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
murmuuri
20.03.2007 14:11:36
Onkos täällä muuten minkä kokoista korvaa ihmisillä? Kun minusta tuntuu siltä että minulla olisi isoimmat :( ainakaan en muista että kellään olisi 10mm/12mm isompia :o

Multa löytyy 20mm kummastakin korvasta.
Mirrinsane
20.03.2007 16:36:21

14mm nuo ovat. tai olivat vielä perjantaina, 12 kai nyt suurin mikä menee.
kalamies#52 >-)))>
Mirrinsane
21.03.2007 22:18:53

Jep, ruuttasin sitä nyt omaankin koruun. Ei vaan meinaa läpi mennä, kun tuo sisäpuolen reikä panttaa vastaan. Noo saunassa käynti tänään, niin eiköhän se siitä.

Jollain perverssillä tavalla kaipaan sitä aikaa, kun tavoitteena oli isompi. Koru työnnettiin vaikka väkisin ja veri oli cool. Pakko nukkua selällään tai naamallaan, kun molemmat korvat huusi leipää monta päivää. Ollapa taas ainakin 16 :D
kalamies#52 >-)))>
zapateados
21.03.2007 22:56:26
Ojankaivajan kantti ei riitä ihan kunnon naaman koristeluun, tulee tuta herran viha muuten ;)
Sound of blues and Havanna Club...
Migo
21.03.2007 23:04:17
Jollain perverssillä tavalla kaipaan sitä aikaa, kun tavoitteena oli isompi. Koru työnnettiin vaikka väkisin ja veri oli cool. Pakko nukkua selällään tai naamallaan, kun molemmat korvat huusi leipää monta päivää. Ollapa taas ainakin 16 :D

Hoho!

Nojoo, ei tossa mitään kipua tahi verta vielä tullut, mutta toinen ulostulo oli selkeästi toista pienempi. Kyllähän se sitten siitä lävähti vihdoin ja nyt sitten etenen rauhallisesti ettei korvaparka repeä.
Niinpä..
Åryts
21.03.2007 23:45:41

Mulla on olleet nämä viisimilliset kirurginteräsrenkaat korvissa vaikka kuinka pirun kauan, ja luulis nyt, että ne olis reikiä ainakin millin venyttäneet, mutta ei. En ainakaan oo vielä uskaltanut työntää uusia, hienoja kuuden millin renkuloita läpi, kun eivät tahdo ilman väkivaltaa mennä.. Etupuolelta kyllä menee mutta takapuolelta ei. :S
Ehkäpä olen liian hellävarainen.
"I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)