fljormar 16.03.2007 20:32:59 | |
---|
Kun ei ole tällä aloittelijoiden kysymyksiä, piti laittaa oma otsikko. Ei ongelmana on Hoontech kortin hukassa olevat äänet. Kyseesssä on Hoontech DSP-2000 ja lisäksi DAC&DAC-2000 sekä AUDIO DSP2496 CARD ja S/PDIF Plate. Äänitykset saan toimimaan (Kristal ohjelmalla), ei sen puolesta ongelmia, mutta kun kuulokkeista en saa kuulumaan kuin pientä pihinää. XP:n hardware testauksen kautta mikrofoni ja kuulokkeet muka toimisivat mutta kun ei tule kunnolla ääntä. Xp: kautta ei mitkään muutkaan äänet tule oikein. Mistä etsiä vikaa?? Heittäkää arvauksia?? JoM |
lindo 16.03.2007 22:11:46 | |
---|
Rok rok |
fljormar 18.03.2007 15:09:22 | |
---|
Kiitos vinkistä, mutta vika ei ole siinnä. Poistin jo aikaisemmin emolevyn äänipiirin käytöstä.Lisäkortin (se pienenpi kortti) kautta olen myös yrittänyt, mutta en optisen ulostulon kautta (puuttuu kaapeli). Kyllähän sen pitäisi toimia normaaleilla kuulokkeilla! Mitä seuraavaksi pitäisi kokeilla? JoM |
lindo 19.03.2007 23:51:35 | |
---|
Mitä seuraavaksi pitäisi kokeilla? Kuulokkeita :D Rok rok |
fljormar 20.03.2007 19:57:35 | |
---|
Kiitos vinkistä. JoM |
lindo 20.03.2007 20:34:46 | |
---|
No, oliko kuulokkeet rikki? Rok rok |
Santtu_123 21.03.2007 10:43:34 | |
---|
tyhmä kysymys, mutta ootko kattonut wintoosan omat ääni-tasot ? Eli kellon vierestä kaiuttimen kuvaa tuplaklikkaamalla pääset tarkastelemaan. |
Ei ollut vika kuulokkeissa, eikä noissa Win ääniasetuksissa. Olen asentanut useampaankin kertaan Sfaudion eri versiot, mutta siitäkään ei ole apua. Hämmästyttävintä on tuo Win systeemin Hardware kautta tehty testi näyttää (mutta ei kuulu) pylväissä, että kaikki toimii hyvin. Eli pylväät liikkuu ja säätyy niin kuin pitääkin!!. Täytyy varmaan hommata tuo valokaapeli ja kokeilla stereoiden kautta! Vikahan tietysti voisi olla kortin liittimessä? Mutta olen kyllä tottunut näissä tietokonehommissa vika on aina Win käyttiksessä (käynnistetään kone taas uudestaan kyllä se sitten toimii!!!) Tietysti joskus myös Win käyttäjässä (en tarkoita itseäni;)- JoM |
penatuna 02.04.2007 11:37:11 | |
---|
Mites ext. link säädöt? Kokeile esim. s/pdif out ja output 1/2 vetää ext. mixeriin. Myös kaikkien johtojen ja kaapeleiden liitännät kannattaa tarkistaa. |