Aihe: n. puoli vuotta kitaransoittoa takanapäin
1 2
Stoghra
01.11.2006 12:34:50

Kitara vaikuttaa hyvältä, ja Ibanez kannattaa aina ;) Mutta älä missään nimessä osta tuota Spideriä, se on oikeasti _HUONO_. Odotin itse innoissani että pääsen testaamaan sitä kun se ilmestyi, mutta oli niin kova pettymys että meinas itku päästä.

Rolandin micro-cube on kyllä jo lähes huippuluokkaa ns. "kotivahvistimeksi". Saundia löytyy joka makuun eikä hintakaan ole paha :) Suosittelen.
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
hesso
19.03.2007 12:46:20 (muokattu 19.03.2007 15:14:54)
Heh, onpas pitkä aika kun kirjoittelin tänne viimeks.. :)

Eli kitaran sain ostettua vasta tällä viikolla (ja rg321 luonnollisesti). Vahvistinta en ole vielä(kään) saanu hommattua, mutta kesällä ois tarkoitus ostaa Cube 30. Zoom G2 -efektin menin ostamaan kyllä tuossa joku aika sitten niin voipi kuiteski tiatsikan läpi soitella.

Mitäänhän en vielä osaa vaikka kohta vuosi takana, mutta jospa se tästä vielä muuttuisi ;)

E:

Onko muuten ihan normaalia, että tässä vaiheessa ei kestä plektrakäsi mitenkään mukana vaikka vasen käsi kestäis? Esim. Bodomin Bed of Razors, Mokoman biisit yms.. Otelaudalla kyllä käsi vipeltää ihan oikein mutta itse soitto jää jonnekin matkan varrelle..
Numb
20.03.2007 12:44:38

Onko muuten ihan normaalia, että tässä vaiheessa ei kestä plektrakäsi mitenkään mukana vaikka vasen käsi kestäis? Esim. Bodomin Bed of Razors, Mokoman biisit yms.. Otelaudalla kyllä käsi vipeltää ihan oikein mutta itse soitto jää jonnekin matkan varrelle..

On normaalia. Pidä tempo "siinä rajalla", kyllä se siitä nopeutuu. Ei kannata vetää nopeammin kuin pystyy, sillä oppii vain räpeltämään.
Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen
hesso
10.04.2007 10:19:01
On normaalia. Pidä tempo "siinä rajalla", kyllä se siitä nopeutuu. Ei kannata vetää nopeammin kuin pystyy, sillä oppii vain räpeltämään.

Hei nyt tuli taas uusi tekniikkavirhe, apua!

Mites kun yrittää soitella vähän jotain nopeampaa, muuten kuullostas ihan ok vaan jääpi kielet soimaan? eli vaimennus on perseellään? Pitäskö niinkö kieliä osata vaimentaa kummallakin kädellä, vai sooloillessa vain vasemmalla..? Olen hieman hukassa.. Jos ois joitain vinkkejä tai muuta apumateriaalia niin olisin kiitollinen.. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)