Aihe: Sähkörummut kotidemoiluun?
1
Tee
19.03.2007 20:03:06
Tuommoista oon miettiny kun hiirellä nuottien naputtaminen ohjelmiin tuntuu helvetin paljon vaikeammalta kuin itse soittaminen.. Mitäs vehkeitä suosittelette?
Olisi hyvä jos rummuista soundit saisi suoraan line-outista tietokoneen nauhoitusohjelmaan, ja vieläpä hyvälaatuisena. Näistä vehkeistä mulla ei oo sitten yhtään kokemusta, tämmöisen idiksen vain sain tänään kun mietin miten ne helvetin rummut saisi kotona fiksusti hoidettua.. Budjetti voisi pyöriä jossain 300-700€ paikkeilla, mielellään halvalla.
It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
Dnjmaster
19.03.2007 23:30:36
Tuohon hintaluokkaan parhaat ovat luultavasti nämä: http://www.thomann.de/fi/yamaha_dtxplorer_edrum_komplett_set.htm

Hieman ylittää budjetin, mutta kanaattaa mieluimmin ostaa nuo kuin esimerkiksi milleniumit.
kalamies#40 >-)))>
Peicco
20.03.2007 11:17:29 (muokattu 20.03.2007 11:19:11)
Budjetti voisi pyöriä jossain 300-700€ paikkeilla, mielellään halvalla.

Alle 500e ei saa käytettynäkään juuri minkäänlaista settiä. Toisaalta juuri äskettäin Torilla oli käytettynä Rolandin TD-6 -setti hintaan 700e. Voi olla vieläkin.
Menee sun budjettiin ja tolla rahalla on paremmista turha edes haaveilla.

Jos raha ohjaa valintaa, onhan tämmösiäkin tarjolla:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=156371
Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun.
Tee
20.03.2007 18:47:21
Moro. Sanotaanko näin että budjettia riittäisi tarvittaessa vaikka triplaten mutta pitää sitten olla aika perusteltua, tarkoitus näillä vehkeillä on tosiaankin vain saada rummut kotona helposti nauhalle. Ei ole edes pakko olla oikean rummun malliset, kunhan saisi hyviä soundeja helposti, ilman sitä helevetin hiirellä naksuttelua.
It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
LaquerHead
21.03.2007 09:16:01

Hyviä soundeja ei nuissa älyttömän paljoa ole

Tehdassoundit TD-6:ssa on kyllä ihan hanurista, mutta kun säätää ambiensseja ja kustomoi jokaisen pädin erikseen niin hyvä tulee.
Aikaahan siinä vaan menee jonkun verran per setti.
HC VISPILÄ!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)