Apricot 10.01.2007 19:57:40 | |
---|
lauluvenkoimen Minkä? Härvelin? Vitkuttimen? Härpäkkeen? "I got the Pieksämäki railway station blues." |
urh0 16.01.2007 23:16:36 | |
---|
Suositelkaas tai antakaa vähä vinkkiä noist laulukamoist, eli heviä sellaista trash metal tyyppistä soitetaa ja suht lujaa niin mimmoset vehkeet? Varmaan alle 300w ei hirveästi kannata edes katella tällä hetkellä on yhdet kamat 2x150w tehoil muistaakseni ja heikoil kaapeil eikä kyllä kuulu mihinkään. Passiivi ja aktiivi kamat menee aika samoihin hintoihin mielestäni mitä olen katsellut, mutta kummat olisi järkevämmät? |
Apricot 17.01.2007 00:03:37 | |
---|
Passiivi ja aktiivi kamat menee aika samoihin hintoihin mielestäni mitä olen katsellut, mutta kummat olisi järkevämmät? Jos hinnalla on merkitystä, niin ehdottomasti ostaisin tehokkaat aktiivikaiuttimet ja pienen mikserin. Mieluummin kaikki liikenevä raha tehoon kuin tarpeettomiin mikserikanaviin. Tarpeeksi tehokas mikserivahvistin näet sisältää yleensä 8 - 12 kanavaa, mutta miksi maksaa turhista kanavista, kun niitä tarvitaan kuitenkin vain yksi tai kaksi. Erillinen päätevahvistin taas nostaa kaluston kokonaishintaa. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
Colturkeu 24.01.2007 15:39:39 | |
---|
;:ASD;:ASD;:_ASD;:_ASD;:_AS;:_D |
Apricot 24.01.2007 16:34:31 | |
---|
...mahdollisimman tehokkaat laulukamat noin 800e budjetilla. ...vai kannattaako ostaa mieluummin aktiivikaiuttimet. ja eikö aktiivikaiuttimet siis tarvitse vahvistinta ollenkaan vaan pelkän mikserin Aktiivien kanssa riittää pelkkä mikseri. Kuten aiemminkin olen kirjoittanut, pidän aktiivikaiuttimet + pikkumikseri -kokoonpanoa taloudellisesti järkevimpänä hankintana useimpiin treenikämppätarkoituksiin. Itse harkitsisin vakavasti DB Technologiesin kaappeja ja Behringerin pientä halpismikseriä ainakin aluksi. Myöhemmin voi ostaa isomman ja paremman mikserin. Mutta kerropas vielä, että mitä kaikkea teidän pitäisi niihin kamoihin kytkeä? Riittääkö 1 - 3 laulumikkiä, vai tuleeko lisäksi vielä synat, moduulit, samplerit, sähköviulut, theremin...? "I got the Pieksämäki railway station blues." |
urh0 10.03.2007 18:54:36 | |
---|
Kumpiko olisi järkevämpi tälläiset kamat: http://www.thomann.de/fi/samson_xm_610.htmeli toi mikseri vahvistin ja sitten ne peaveyn kaapit mitkä löytyy siitä tuotepaketista. Vai esim 300w 12" elementillä olevat aktiivikaapit (esim alto) ja pikku mikseri siihen kaveriksi? |
Apricot 10.03.2007 19:58:21 | |
---|
Kumpiko olisi järkevämpi tälläiset kamat... ...Vai esim 300w 12" elementillä olevat aktiivikaapit (esim alto) ja pikku mikseri siihen kaveriksi? Ei tuo Samson huono ole, mutta aktiivikaappeja suosittelisin. Tuo Samsonhan on mono -laite, vaikka ei sillä käytännössä suurta merkitystä ole. Enemmän merkitystä on sillä, että sen teho ilmoitetaan 4 ohmin kuormalla. Standardikaiutin on 8 -ohminen, jolloin teho puolittuu. Riippuu käyttötarkoituksesta, mutta aktiivikaappien etu on se, että voi ostaa erikseen mahdollisimman pienen mikserin kamojen ollessa silti riittävän tehokkaat. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
|