PlecMan 19.03.2007 18:26:24 (muokattu 19.03.2007 18:30:38) | |
---|
Kamulle mietitään uutta kitaraa ja nuo Tokain SG:t olis aika varteenotettavia vaihtoehtoja. Kysäsisin siis että onko kellään kokemusta kyseisistö vehkeistä? Itelläni on jonkinlaista kokemusta tokain japski lespaulista ja siinä tykkäsin kyllä mikkien soundista, onko noissa tokain SG:issä kuinka erotteleva soundi? edit: Mulla ei ainakaan tuo haku tunnu toimivan niin siksi tässä kysyn.. |
TommyGun 19.03.2007 20:18:05 | |
---|
Mulla on tommonen japsi SG-70 ja tykkään aivan saatanasti. Kaula voi tuntua aluksi melko halolta, mutta se on vaan plussaa. Istuu kätöseen ku oma kalu. Kaikki pelaa mainiosti ja sen erottelevuuden ja muutenki soundin saa kohilleen vaihtamalla sopivat mikit. Suosittelen! Ja vielä bensaa liekkeihin. Pesee Gibsonit 100-0 ;) 2 suurta elämän totuutta on:
-Oikeat basistit soittaa plektralla.
-Laatuviineissä on kierrekorkit |
mvirta 19.03.2007 21:52:00 (muokattu 19.03.2007 21:57:06) | |
---|
Ja vielä bensaa liekkeihin. Pesee Gibsonit 100-0 ;) Tätä ei epäile kukaan, sehän on se kolmas elämän suurista totuuksista. Maksaako noi tokain SG:t oikeasti 780 eur, kuten joku musamaailman sivu antaisi ymmärtää? EDIT: tuollahan on kanssa vähän arviota: http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=574Shut Up 'n Play Yer Guitar |
kojones 19.03.2007 21:55:17 | |
---|
Maksaako noi tokain SG:t oikeasti 780 eur, kuten joku musamaailman sivu antaisi ymmärtää? Ehkä Musamaailmassa. Se SG70, mikä mulla oli, maksoi käytettynä puolet tuosta ja oli aivan _älyttömän hyvä_ kitara. Toki siihen osia vaihtelin mutta silti kustannukset jäi 600e. Miksi, voi miksi piti mennä myymään :D |
PlecMan 19.03.2007 22:18:50 | |
---|
Kiitokset suuret, pitää siis etsiä jostain käsiin kyseisiä vehkeitä ja testata soittotuntumaa ja soundia issekkin. Tässä oli nyt puhetta noista SG-70 mutta mitenkäs nämä SG-43 ja kumppanit halvemman mallin standardit? Onko niistä mihinkään? |
Angus 19.03.2007 23:30:42 | |
---|
Tässä oli nyt puhetta noista SG-70 mutta mitenkäs nämä SG-43 ja kumppanit halvemman mallin standardit? Onko niistä mihinkään? Mulla on tollanen SG-43. Koreassahan toi on tehty, mutta olen kyllä itseasiassa ollut oikein tyytyväinen kitaraan. Paria eri yksilöä testailin ja jotenkin tuo yksilö vaan tuntui hitosti paremmalta, että noissa varmaan saattaa olla yksilöissä eroja. Tuossa hintaluokassa loistava kitara, joka hakkaa kyllä omien kokemusten perusteella nuo Epiphonen saman hintaluokan mallit ihan 100-0. Vire pysyy hyvin eikä mikeissäkään mitään valittamista ole. Suosittelen ehdottomasti jos tuossa hintaluokassa kitaraa etsii. |
rainmaker 20.03.2007 00:03:09 | |
---|
Kiitokset suuret, pitää siis etsiä jostain käsiin kyseisiä vehkeitä ja testata soittotuntumaa ja soundia issekkin. Tässä oli nyt puhetta noista SG-70 mutta mitenkäs nämä SG-43 ja kumppanit halvemman mallin standardit? Onko niistä mihinkään? Miulla oli hetken aikaa tuollanen sg-43. Oli vaan tolkuton sg-gas, joten tuollasen sitte torilta sokkona ostin. Stratoilla soittamaan tottuneena, ja niiden soundiin mieltyneenä tää sg ei miellyttänyt kuin sen uutuuden viehätyksen ajan. Mikit oli jotenkin tuhnut ja sitä samaa atakkia, ku stratoissani ei löytynyt millään. Kaulapainoinenkin tuo oli. Sain sen onneksi sitten vaihdettua telecasteriin, enkä ole hetkeäkään katunut. Kannattaa testata ennen ostoa, toisille sopii, toisille ei. On tuosta sg-43:sta hyvääkin sanottavaa, työn jälki oli kyllä sen hintaluokan kitaraksi melko ensiluokkaista. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
mzus 20.03.2007 10:01:18 | |
---|
Grass Roots SG on myös katsastamisen arvoinen peli, * wink wink * ;) |
Vapour 20.03.2007 15:05:58 | |
---|
Mulla on tommonen japsi SG-70 ja tykkään aivan saatanasti. Kaula voi tuntua aluksi melko halolta, mutta se on vaan plussaa. Istuu kätöseen ku oma kalu. Kaikki pelaa mainiosti ja sen erottelevuuden ja muutenki soundin saa kohilleen vaihtamalla sopivat mikit. Suosittelen! Ja vielä bensaa liekkeihin. Pesee Gibsonit 100-0 ;) Mie sytyin!! Joo, olen testannut useampaa Tokain SG:tä ja ovat järjestään olleet hyviä kitaroita. Mikit voi tietysti vaihtaa, ainakin omaan korvaani mikit olivat selkeästi heikompia Gibsonin vakiomikkeihin nähden. Muutenkin joudun toteamaan, että useimmissa testaamissani Gibsoneissa on runkosointi ollut hieman vakuuttavampi. Omistamassani Stankussa selkeästi. Tietysti otokseni on hyvin rajallinen, mutta lässytämpähän kokemuksiani kuitenkin. Sitäpaitsi ehdoton ja jakamaton totuus on, että Gibsonin Stankku -SG:n iso plekusuoja on mageempi ja soundaa paremmalta ja rankemmalta. If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. |
Les Fender 20.03.2007 15:17:23 | |
---|
Sitäpaitsi ehdoton ja jakamaton totuus on, että Gibsonin Stankku -SG:n iso plekusuoja on mageempi ja soundaa paremmalta ja rankemmalta. Ja pesee Tokain jo koollaan 100 - 50. "Living is easy with eyes closed!" |
Ja pesee Tokain jo koollaan 100 - 50. Mut meidän äiti tekee teidän äitien ruoat. Ja mun kepit pesee kaikkien kepit. |
MTM 21.03.2007 15:14:36 | |
---|
|