Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 538 39 40 41 42121 122 123 124 125
Boogierooster
19.03.2007 19:09:49
Mut eikös se heppu ollut ihan oikeassa?

Oli, ehdottomasti. Drop D:n ja Eb:n viel tajuaa mutta :/ + sit Fripin uus tuuninki!!!
Karipiirto
19.03.2007 19:12:24

Ehdottoman oikeassa mutta täytyy kyllä sanoa että myyjänä ei sieltä fiksuimmasta päästä kun potentiaalisia asiakkaita olis niin rupee nillittämään jostain moraalia ja korvia rappeuttavasta vireestä:-) Ei sinänsä jos ei niillä ollu niin paksuja ja yritti poloinen käännyttää ohuempien ystäväksi etteivät lähtisi ostamatta kävelemään;-)
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
anssopikasso
19.03.2007 19:39:33
Heh. :D Noh pojat pojat, loppuu se suun repiminen tai ratkeaa pian. Veivataanhan paljon mm. ei-hevirok-matskuakin C:vireeltä. Hei kamaaan, vyö pois munien ympäriltä.
Paviaanit runkkaa ja rallattaa!
Sälski
19.03.2007 19:56:29

Jotku myyjät on ehkä hiukan töykeitä ja ylimielisiä.

Menin ostamaan plekuja:

- Oisko teillä plektroja?
- Onhan niitä
Hiljaisuus...
- Voisinkohan mä ostaa jokusen?
- Meillä on vaan Dunloppeja
- No ei se haittaa, vaikka tykkään enemmän Gibsoneista.
- Aha. Otatko nyt niitä plekuja, mulla ois vähän hommia.
- Joo otan vaikka nää viis.
- 6 euroo

Parin viikon päästä ajattelin ostaa olkanauhan samasta liikkeestä.

- Terve. Oiskohan nahkasia olkanauhoja?
- No eipä kuule oo.
- Juu, no tuleeks teille sit lähiaikoina ?
- Se auttas paljon jos avaisit sen suus ja sanosit meille, ni tilataan niitä hihnoja. Vittu, ei ne tänne itsestään ilmesty.
- Joo, ihan sama.

Aika idiootti, jos näin voisi sanoa. Mitä oon muilta kuullut, ni on ihan samanlainen ollut aina.

Mitä nää äijät luulee myyvänsä täl tyylil? aika outoo menoo, no onneks turun s-laineel on viel suht hyvä meno
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
Zeni
19.03.2007 21:33:18
Hurjaa touhua näyttää välillä olevan :) itte olen onneksi saanut aina ihan hyvää palvelua. Kerran puhelimessa tiedustellessani cuben hintaa vastaus oli suunnilleen "tuu tänne niin katsotaan" menin kyllä sitten lopulta mutta ainoastaan siksi että oli ainut paikka jolla oli SG:n laukkua varastossa. Tarttui vielä se cubekin matkaan.

Jos olisin myyjänä niin kyllä mä myisin ihan mitä asiakas sitten haluaakin ostaa, tietty voi olla hyvä KOHTELIAASTI tiedustella että asiakas tietää mitä on tekemässä. Aika usein noissa taitaa olla palvelun lähtökohtana että jos ei omasta hyllystä löydy niin verme on joko paska tai älytöntä.
Twinkle
19.03.2007 21:44:24

no ei, kitaransa saa virittää vaikka ö-vireeseen jos katsoo sen tarpeelliseksi. Sitä voi myös tarpeen vaatiessa käyttää lyömäsoittimena tai itsepuolustusvälineenä jos soittajasta itsestään tuntuu siltä.
Nöyrä
19.03.2007 22:11:23
No jaa, sen verran tullut tätä ketjua luettua että jospa vaikka itsekin jakaisin kanssanne oman tapaukseni. Itse olen putiikista aina (ainakin melkein) saanut hyvää palvelua, joten jääköön nimi mainitsematta.
Mutta kuitenkin, tässä tsekkailimme kaverilleni bassoa, ja samalla sivusilmällä seurasin kitaracombon myyntitilaisuutta. Siinä sitten jonkun aikaa isille ja pojalle myyntipuhetta jaettuaan myyjä pelaili hetkisen erästä toodella tyyristä kitaranuppia 4x12 kaapin lävitse. Käänsin leviävän hymyni kiireesti toisaalle, kun myyjä tuumasi jotakuinkin näin: 'samalta se tuokin combo kuulostaa kun siihen laittaa tällaisen lisäkaapin'. Voisi hölmömpää kaveria ihmetyttää, miksi myyjä ei sitä itse comboa sitten ajanut sen kaapin lävitse . . . Mutta myyntimies, ennen kaikkea. Ja combo vaihtoi omistajaa :)
Karipiirto
19.03.2007 23:13:26 (muokattu 19.03.2007 23:28:07)

Jotku myyjät on ehkä hiukan töykeitä ja ylimielisiä.

Menin ostamaan plekuja:

- Oisko teillä plektroja?
- Onhan niitä
Hiljaisuus...
- Voisinkohan mä ostaa jokusen?
- Meillä on vaan Dunloppeja
- No ei se haittaa, vaikka tykkään enemmän Gibsoneista.
- Aha. Otatko nyt niitä plekuja, mulla ois vähän hommia.
- Joo otan vaikka nää viis.
- 6 euroo

- No eipä kuule oo.
- Se auttas paljon jos avaisit sen suus ja sanosit meille, ni tilataan niitä hihnoja. Vittu, ei ne tänne itsestään ilmesty.
- Joo, ihan sama.

Aika idiootti, jos näin voisi sanoa. Mitä oon muilta kuullut, ni on ihan samanlainen ollut aina.

Herran jestas sentään. Tuo on kyllä kaikkein surkein musakauppa ja voittaa surkeudessaan jopa erään seinäjokisen soitinliikkeen. Enkä puhu Markun musiikista/ top soundista. Siellä ne ei sentään alannu vittuilemaan päin naamaa vaikkakin kyyläsivät kokoaika että koskahan mä varastan sieltä jotain. Asiallista käytöstä pitää olla vaikka olis kuinka nuori asiakas.

Edit. Korjailin vähän kun ei se oikein oo hyvä sentään nimeltä haukkua:-)
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
ekikoo
19.03.2007 23:19:44
Kaveri: Onko teillä kitarapiuhoja? (= missä teillä on kitarapiuhoja)
Myyjä: Ai että onko piuhoja? Totta kai meillä on piuhoja, tämä on soitinliike. Sama kun menisit maitokauppiaalta kysymään että onko maitoa.

Ite diggasin tuosta repliikistä mutta kaveri ei oo jalallaankaan astunu liikkeeseen enää :P Tainnut soittaminen muutenkin jäädä.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Karipiirto
19.03.2007 23:39:45

Mä sain soitinliikkeessäkin ihan hyvää palvelua joskus monia vuosia sitten, olin kyllä enoni kanssa liikenteessä silloin :) Valikoimaa ei vaan tahtonut hirveästi olla, enkä sieltä mitään tainnut ostaakkaan...

No kyllähän ne asiallisia siellä yrittävät olla, ainakin se nuorempi pitkätukka, mutta se vanhempi herra siellä tosiaan katseli koko aika mun päälle sellanen tympeä ilme naamalla että "kokeileppa pölliä jotain nulikka". Ja siellä ei tosiaan juuri valikoimaa ole eikä niihin pariin kitaraankaan saa edes koskea tai ainakaan ei silloin saanut kun siellä viimeksi kävin. Tästä syystä hoidan ostokseni mieluummin niissä muissa liikkeissä siellä päin:-)
-Cale
19.03.2007 23:44:01
No kyllähän ne asiallisia siellä yrittävät olla, ainakin se nuorempi pitkätukka, mutta se vanhempi herra siellä tosiaan katseli koko aika mun päälle sellanen tympeä ilme naamalla että "kokeileppa pölliä jotain nulikka". Ja siellä ei tosiaan juuri valikoimaa ole eikä niihin pariin kitaraankaan saa edes koskea tai ainakaan ei silloin saanut kun siellä viimeksi kävin. Tästä syystä hoidan ostokseni mieluummin niissä muissa liikkeissä siellä päin:-)

Juu, jos se sama nuorempi heppu on kuin silloin aikanaan niin vaikutti ihan mukavalta kaverilta, sellanen musta, pitkä ja kihara tukka sillä taisi olla, vähän sellanen kuikelo muuten ;) Mutta tosiaan, onhan siellä muitakin varsin hyviä liikkeitä, kuten Markun Musiikki ja Top Sound, ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa noista.
Karipiirto
19.03.2007 23:49:06

Juu, jos se sama nuorempi heppu on kuin silloin aikanaan niin vaikutti ihan mukavalta kaverilta, sellanen musta, pitkä ja kihara tukka sillä taisi olla, vähän sellanen kuikelo muuten ;) Mutta tosiaan, onhan siellä muitakin varsin hyviä liikkeitä, kuten Markun Musiikki ja Top Sound, ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa noista.

Joo olihan se mukava joskin hiukan sellainen että piti vähän patistaakin että sai pidempiä vastauksia kuin kaksi sanaa ;) Ja tosiaan Markun Musiikki on varmaan suomen ainoa kauppa missä ei tartte asiakkaan tinkiä kun ne tekee sen itte :-)
bfoc
20.03.2007 01:33:26
Meneepi lievästi OT:ks mutta ei ollut lähimenneisyydessä parempaakaan threadia.

Kävin elämäni ensimmäisen kerran Millbrookilla tänään ja outoa mutta totta. Pienestä (varaosa & viritin) ostoksesta huolimatta palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä ilman monesta kaupasta tuttua ylenkatsetta jne jne. Heitettiin oikein läppää.

Menen uudestaan ja suosittelen vahvasti.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
Räkkipeli
20.03.2007 11:26:04

- No eipä kuule oo.
- Joo, ihan sama.

Voi vittu. Jos myyjä sanois mulle noin löisin sitä varmaan nenään!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
tommi_899
20.03.2007 12:21:52

musapörssissä tapahtunutta:

Alustavana tietona, että katseltiin niitä behringerin pedaaleja jotka olivat juuri liikkeeseen saapuneet.

kaveri: saisiko näitä behringerin pedaaleja kokeilla?
myyjä: ei voi, ei viitsi ottaa paketista pois, kun niitä ei enää sitten viitsi myydä kun kaikki ne ovat kurastaneet
kaveri: no millä perusteella ne sitten ostetaan? kai niitä nyt jotenkin kokeilla voi?
myyjä: no, Osta ja testaa!

tämän jälkimyllynä tuli hienoja biisi-ideoitakin, kuten mokoman mene ja tiedä biisistä. *sinä sanoit, sinä sanoit OSTA JA TESTAA!*
FensonGibder
20.03.2007 13:13:52
Kaveri: Onko teillä kitarapiuhoja? (= missä teillä on kitarapiuhoja)
Myyjä: Ai että onko piuhoja? Totta kai meillä on piuhoja, tämä on soitinliike. Sama kun menisit maitokauppiaalta kysymään että onko maitoa.

Myyjän on turha aukoa päätään tollasella kommentilla. Yleensä kun menet kysymään jotain tuotetta musakauppaan, niin sitä ei löydy kuin korkeintaan tilaamalla. Riiistoporvarien ahneuden takia varastot on minimissä.

Tuli mieleen itiksen Kesport kun myyjä kysyi hanskat ostaneelta asiakkaalta että:"Pannnaako pussiin vai vedättekö heti käteen?"
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
Da Make
20.03.2007 13:29:09
Myyjän on turha aukoa päätään tollasella kommentilla. Yleensä kun menet kysymään jotain tuotetta musakauppaan, niin sitä ei löydy kuin korkeintaan tilaamalla. Riiistoporvarien ahneuden takia varastot on minimissä.

Tuli mieleen itiksen Kesport kun myyjä kysyi hanskat ostaneelta asiakkaalta että:"Pannnaako pussiin vai vedättekö heti käteen?"

Hoho ! Päivän parhaat naurut. Uskomaton.
Täällä pääkaupunkiseudulla ei onneksi useinkaan törmää varastojen pienuudesta johtuviin ongelmiin kaupankäynnissä.
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
oiva tumpeloinen
20.03.2007 13:36:39

Porvareistahan se kaikki on kiinni. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, että ihmiset käyvät kokeilemassa tuotetta kaupassa ja tilaavat sitten muualta.
Twinkle
20.03.2007 13:41:15
Myyjän on turha aukoa päätään tollasella kommentilla.

Ehkä se yritti olla hauska, mikä saattaa päteä moneenkin täällä esiintyneeseen kommenttiin. Silloin kun haukkuu kauppiasta mulkuksi, niin jokaisen täytyy ymmärtää että hauskaahan sen vaan oli tarkoitus olla. Sitten taas kun kauppias sanoo kitaraa viuluksi niin heti kauppias on osaamaton dorka.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)