-Reaper- 27.12.2003 21:53:15 | |
---|
Pringles pureista saa kivoja ja halpoja "octoja" juu.... kiva saundi....tarvii alkaa keräämään noita pringles purkkeja ja pistää kaauuhee rivi niitä setin jatkeeksi...:D:D:D Ja vielä ku leikkaa ne eri mittasiks nii tulee korkeus eroja. Rock´N´Roll!! |
Drummer666 28.12.2003 01:19:49 | |
---|
Ja vielä ku leikkaa ne eri mittasiks nii tulee korkeus eroja. ja teippailee niin saa vielä vähä pidempiäkin.... eri viritelmiä on kiva tehä, välis senki takia ku ei oo järkevämpää tekemistä... "..Mites olis kikka16?" |
JeeVes 28.12.2003 01:46:08 (muokattu 28.12.2003 01:46:24) | |
---|
Hyvistä saundeista puheen ollen. Oltiin kaveri porukalla syömässä pizzaa paikallisessa pizzeriassa. Kaikki oli jo syönyt ja laseissa oli vielä vettä. Otinpa sitten repustani "riisikepit" soitin siihen omaan vesilasin reunaan. Sitten huomasin, että perskules tästähän lähtee kiva saundi. Laiteltiin siihen meitsin eteen sitten pikkasen lisää niitä laseja ja taispa olla kaks vesikannuakin siinä. Laseihin eri verran sitä vettä ja eikun jamit käyntiin. Kannattaa joskus kokeilla, jos pizzeriassa rupee tekeminen loppumaan. Need some more speed. |
JanneeBDB 28.12.2003 11:56:54 | |
---|
Otinpa sitten repustani "riisikepit" Just, kaikilla on onneksi aina mukana kepit joka paikassa ;) Mutta eihän siinä mitään... tuosta tuli muuten mieleen se yks vintiöiden sketsi, se joku kesäteatteri? Missä se ottaa jostain takin sivutaskusta sen "jatimatikin" vai mikä lie nyt oli :D "otinpa takin sivutaskusta 'riisikepit' ".... nojoo menipäs vähän offiksi *hym* Ollaan eilen olisimme. |
JeeVes 28.12.2003 13:06:23 | |
---|
Just, kaikilla on onneksi aina mukana kepit joka paikassa ;) No hei! Tottakai kepit pitää olla mukana mihin sitten menetkin. Sehän on selvä asia se. Need some more speed. |
drummeri 28.12.2003 16:18:29 | |
---|
kyl mäki aina välillä rummuttelen polviini ja ku kiristää vähä housuja jostai kohtaa nii siit kyl saa jonkinlaisen soundin. playing with drums is my fucking life |
vernie 28.12.2003 21:35:38 | |
---|
Joustinpatjan naputtelusta lähtee hienoja, muhkeita saundeja, kun korva on kiinni patjassa (/tyynyssä).. Vielä kun saisi tyttöystävänkin ymmärtämään tämän hienouden.. =) Jotta voisimme ymmärtää menneisyyttä, meidän on tunnettava historia. |
timus 29.12.2003 11:20:33 | |
---|
Housurummutus on hieno harrastus ja parastahan siinä on, että saa aina omassa päässä koottu just sellaisen kattauksen kuin haluaa... ;-) Hello Cleveland! |
jussiohman 29.12.2003 11:39:33 | |
---|
Musiikkia kuunnellessa tulee hakattua tyynyyn ja sängyn ja seinän välissä olevan jousipatjan reunaan kapuloilla. Se pitää sellasen *kruh* äänen. Se on hauskaa kun vaihtelee välillä 16-osia, sit sextoleita, sit 32-osia. Iskä ei ymmärrä mutta eihän se rumpali olekaan. "Tapelkaa pojat, saatte tupakkia" |
Mikael 29.12.2003 12:23:07 | |
---|
Asia jonka kaikki muut ymmärtävät paitsi rumpalit: Vittu että se jatkuva naputus on sitten ärsyttävää. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
mr_b 29.12.2003 12:41:39 | |
---|
Vain rumpali tietää, mitä todella on roudaus. (Niin ja ehkä äänentoistomies tietää myös...) And that's the way it is. Even when we're pissed. |
Mikael 29.12.2003 12:44:51 | |
---|
Vain rumpali tietää, mitä todella on roudaus. pöh... jos joku tämän tietää niin se on kaljafirman kuski. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
mr_b 29.12.2003 12:51:49 | |
---|
pöh... jos joku tämän tietää niin se on kaljafirman kuski. Ok, pianofirman kuski saattaisi tietää myös. :-) Vakavasti, seurustelin joskus huilistin kanssa ja vähän ehkä korpesi katsoa sitä, erh, voisiko sitä sanoa edes laukuksi, huilurasia lienee parempi kuvaus. Mahtui povariin. And that's the way it is. Even when we're pissed. |
Mikael 29.12.2003 12:59:14 | |
---|
Vakavasti, seurustelin joskus huilistin kanssa ja vähän ehkä korpesi katsoa sitä, erh, voisiko sitä sanoa edes laukuksi, huilurasia lienee parempi kuvaus. Mahtui povariin. Mä olen kuullut noista huilistitytöistä sellaisia juttuja, että voisin ton roudausepäkohdan hyväksyä. Omakohtaista kokemusta on saksofonistitytöistä ja täytyy sanoa että eipä tullut noi roudaushommat kyllä mieleen... Löytyisköhän jostain nätti tuuban pelaaja? miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
ltg 29.12.2003 13:41:40 | |
---|
Joskus metallista kynttilänjalkaa napsuttelin lyijykynällä ja tokaisin kaverille: —Eikös ookkin aika kiva heviraidisoundi tässä? Näpsäkkä pingi lähtee! Joo, mutta kyllä se ymmärti, kun seurassani liikkuu useamminkin. Ok, kuiske kuuluu, kuuluuko, no kuuluu kuuluu keksiukko. |
Youni 29.12.2003 16:11:24 | |
---|
Astianpesukonetta tyhjentäessä: -Aitoa kristallia oleva viini lasi soi pitkään ja hyvin. -Valettu pieni konjakkilasi soi näpäkästi ja lyhyellä saundilla. -Aito kristallinen iso konjakkilasi soi myös pitkään, korkeammalta kuin viinilasi. -Kattilankannen kahvapuolelle kun lyö sormien lähtökohdalla kämmenellä kattilankansi soi aika hyvin. Koulussa: -KAIKKI PUUPÖYDÄT! Niissä on hyvä saundi naputella sormilla. -Pöytien metalliputket->kiva kilinä! -Kaikki ontto soi jotenkuten kivasti. -Viivottimella voi harjoitella rumpukapulaotetta. -Kyniä voi pyöritellä. Itse olen myös kuunnellut jotain Bodomia ja naputellut koulun lattiaan tuplabassokuvioita...on jotkut ohikulkevat katsoneet HIUKAN kieroon! ->Youni |
Mä olen kuullut noista huilistitytöistä sellaisia juttuja, että voisin ton roudausepäkohdan hyväksyä. Jaa-a, mikäköhän noissa huilistitytöissä tosiaan oikein on? Itse olen tietenkin vain kuullut huhuja, ei näin susirumalla jätkällä voi omaa kokemusta olla. |
p33lo 30.12.2003 02:16:51 | |
---|
-Kaikki ontto soi jotenkuten kivasti. päästäni tulee kiva aani...eihan sita muut kuule http://groups.yahoo.com/group/hwdd/ |
kampela 30.12.2003 19:11:13 | |
---|
joskus kun harjottelin semmosii meshuggah tyylisiä polyjuttuja niin ne treenit menin jännästi uniin ja jatkoin ikäänkuinharjottelua unessa. mun mielestä metronomin kilke on itseasiassa aika mukavaa.. I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die |
Viceroy 31.12.2003 00:59:17 | |
---|
joskus kun harjottelin semmosii meshuggah tyylisiä polyjuttuja niin ne treenit menin jännästi uniin ja jatkoin ikäänkuinharjottelua unessa. mun mielestä metronomin kilke on itseasiassa aika mukavaa.. WHO ARE YOU!?!? Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |