ltg 16.12.2003 14:02:10 | |
---|
Joskus kun innostuksissaan vetää liian nopean virveli-tomit-virveli -fillin, joka päättyy kovaääniseen rimshottiin, niin napsuu usein se kantarelli reiteen. Eilen innostuttiin jammailemaan aika räväkästi, ja otsaanhan se napsahti. Nykyään osuu harvemmin kuin ennen. Ok, kuiske kuuluu, kuuluuko, no kuuluu kuuluu keksiukko. |
gnar138 16.12.2003 14:11:10 | |
---|
kyllä mä taon itteeni päähän aika usein niillä kapuloilla muttei kauheen kvoaa yleensä osu. ja sormet on usein verillä jos ne onnistu kolautaa johki vanteesen tai peltiin. i'm about to have a nervous breakdown. |
Bacchus 16.12.2003 17:03:03 | |
---|
Kyllähän sitä välistä napsahtelee. Itse oon ottanut tavaks lyödä nenään oikeen olan takaa, tiedä sitten johtuuko klyyvarini suurehkosta koosta. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
tamande 19.12.2003 23:47:12 | |
---|
joo, kerran löin ottaan ja tuli mustelma ku taoin nii kovaa.. |
0101735 25.12.2003 14:21:04 | |
---|
:0) *naurua* Voi teitä parkoja! En ollu tullu aikasemmin edes ajatelleeksi, että rumpujen soittaminen voi todella olla noin vaarallista! Nyt oon tyytyväinen että oon tullu valinneeksi laulun, ja varmaan on kaikki nekin jotka on kuullu mun "soittavan" rumpuja... Heh Ei vaa! Kyllä mä pystyn ylläpitämään peruskomppia. Ette voi väittää ettei se olis ihan hyvin laulajatytöltä..! |
jms 25.12.2003 16:54:12 | |
---|
:0) *naurua* Voi teitä parkoja! En ollu tullu aikasemmin edes ajatelleeksi, että rumpujen soittaminen voi todella olla noin vaarallista! Nyt oon tyytyväinen että oon tullu valinneeksi laulun, ja varmaan on kaikki nekin jotka on kuullu mun "soittavan" rumpuja... Hmm, mutta kyllä siinä on riski että mikki tulee päin naamaa ku sitä pyörittelee Roger Daltreyin tyylillä (menihän nimi oikein, no kuitenki se the whon laulaja) ja hammas lohkeaa tai muuta mukavaa :D bah |
efunkelist 27.12.2003 01:08:34 | |
---|
pakko myöntää että osumaa oon itseltäni ottanu rumpuja soittaessa. Oikeastaan kapulalla päähän lyöminen ei ole koskaan sattunut kovin pahasti kun pää on kuitenkin niin kaukana toisella laidalla siitä soittavan käden liikeradasta. pahiten sattui kun oikea käsi löi kerran vasemman sormille! meni jossain fillissä motoriikka sekaisin... suosittelen, nukkukaa enemmän ihmiset. tämä tapahtui joskus kun tein epäsäännöllistä vuorotyötä ja thänk gööd en omista autoa jota olisin silloin ajanut. olisi varmaan löytynyt jonkun lampputolpan ympäriltä. |
JanneeBDB 27.12.2003 01:17:52 | |
---|
joo, joskus saa kirota oikeen kunnolla kun pamauttaa kapulalla johonkin silmäkulmaan tai muuhun vastaavaan paikkaan, ihme sattuma saa kyllä olla että itseään saa huitastua :P Ja joskus pääsee kapula lentämäänkin aika hurjasti, kun vähän hutiloiden pitää kiinni ja pamauttaa vaikka virveliin... lähtee aika lujaa se kapula siitä (onneksi ei oo osunu vielä kertaakaan omaan nuppiin sillälailla, kitaristia melkein "onnistuin" kerran täräyttää niin, mutta meni pari senttiä ohi) *hymhym* Ollaan eilen olisimme. |
Alpha 27.12.2003 08:26:38 | |
---|
Päähän ei ole osunut kertaakaan, mut sormille tullu, ku yrittäny jotain tavallisen fillin ja kantti-iskujen sekotusta. Pahin on se, ku komppasin Rideen ja rupesin hutkimaan Rässejä, ni osu rystynen kellon suuaukkoon...verta tuli ihan kivasti. Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
JeeVes 28.12.2003 01:52:03 | |
---|
Nyt on ruvennut kiinnittämään käsien liikkeisiin huomiota, ettei tekis soittaessa mitään turhia häkellyksiä. Tietenkin toi pikkurumpu treeni avittaa kanssa lyömään mahdollisimman keskelle sitä virveliä ja siten ei hakkaa myöskään itteensä. Senpä takia on tullut sitäkin reenailtua ihan skitsona. Need some more speed. |
Youni 29.12.2003 16:19:17 | |
---|
Kantteihin napsuu toisinaan, kun yrittää liian nopeita fillejä heti aamusta tms. |
sattuuhan tuota, päähän osuu. mutta enemmäki sattuu ku läväyttää sormille ohi haitsusta. =) |
Bacchus 29.12.2003 18:09:52 | |
---|
Kerran löin itteeni palleille ihan kokeillakseni miltä se tuntuu. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
0101735 29.12.2003 18:41:43 | |
---|
Heh heh, jostain syystä hauskaa, vaikkei aiheessa sinänsä ole mitään hauskaa. Ei kipu ole kivaa. ..ja Bacchus: Sinne meni tulevaisuuden isyys!! *naurua* |
Alpha 29.12.2003 20:51:21 | |
---|
Kerran löin itteeni palleille ihan kokeillakseni miltä se tuntuu. Siehän metka kaveri olet... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
ltg 30.12.2003 10:44:15 | |
---|
Kerran löin itteeni palleille ihan kokeillakseni miltä se tuntuu. Meillä on basistin kanssa tapana läiskiä itseämme ja toisiamme rumpukapuloilla. Tämä varsinkin nousuhumalassa. Nytkin sääri ja pohje mustelmilla, päässä kuhmu ja reidessä ilkeä punainen juova. Selkäkin vähän pipi. Eilisen jäljiltä. Muistanet vanhan viidakon sananlaskun: ”Älä herätä nukkuvaa leipää.” |
Kahiainen 11.01.2004 19:56:43 | |
---|
Joo sillon tällön otsaa mutta pari päivää sitten lotasin silmään. :) noh kyllä se siitä. Onse rankaa se rumpalin elämä ku kapulatki hyppii silmille. White Noise/Black Silence. |
jussiohman 11.01.2004 20:03:48 | |
---|
Tosi harvoin osuu. Mutta tänään kun tulin soittamasta kotiin, liukastuin pyörällä meidän pihassa ja sain mustelmia kyynärpäähän ja lantioon. Pari tyttöä näki. Vitutti. Teki mieli lopettaa soittaminen ni ei vois enää kaatua soittamasta tullessa. "Tapelkaa pojat, saatte tupakkia" |
meiju 11.01.2004 20:09:08 (muokattu 11.01.2004 20:09:56) | |
---|
Jaa-a, tuskin tuota tapahtuu sillon kun innostuu, lähinnä sillon kun tuskin on edes hereillä (Paitsi jos käsien liikeradat on tyyliä Jyrki69 niin se on tietysti asia erikseen). Siis se on Jussi69!!! Miks kaikki aina sekottaa ne????!!! Ja Piina Jatkuu... |
kkeppana 13.01.2004 19:55:53 | |
---|
Jaa-a, tuskin tuota tapahtuu sillon kun innostuu, lähinnä sillon kun tuskin on edes hereillä (Paitsi jos käsien liikeradat on tyyliä Jyrki69 niin se on tietysti asia erikseen). Siis se on Jussi69!!! Miks kaikki aina sekottaa ne????!!! Samanlaisia saatanan pellejä ne on, niin ei voi nimiä tietää. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |