Aihe: Bach - kitarat
1 2 3 4 5
Dropped C
14.03.2007 19:21:07 (muokattu 14.03.2007 19:23:55)
Tälläinen löytyi netistä:

http://www.zoundshop.de/index.php?cPath=5

Ei oo pahan hintaisia.

Varsinkin Flying V kiinnostaisi:

http://www.zoundshop.de/product_info.php?products_id=51&cPath=5

Tuo vielä vaittää että kitarassa on mahonkirunko, mahonkikaula ja liimakaula. Koko roskan hinta 189(!) euroa.

Himottaisi kovasti tilata, mutta kun ei tiedä minkälaista sikaa sieltä säkissä tulee. Onko kellään kokemuksia tälläisistä?
"Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu.
darrell
14.03.2007 20:59:31
http://reviews.harmony-central.com/ … h+Guitars/Solid+Mahogany+Strat/10/1

Now, let's talk about this Bach guitar. This guitar can't of course be compared with any 700? guitar, but it's definitely better than most guitars, that are available between 90-150?. Its good substance, if you want more, buy some better pickups and you have a great guitar that can be compared with ones that cost twice as much. Those who get one of those guitars at ebay for less than 100? will definitely not regret it.

... kehuja saa, kun vertailukohtana on 100-150 taalan hintaluokka.
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
Härski
19.03.2007 00:09:11 (muokattu 19.03.2007 00:10:26)
Mä en tajua noiden ulkomaalaisten firmojen meininkiä... jos e-maililla otat yhtettyä ja kysyt useamman, kuin yhden kysymyksen, on vastaus vähintäänkin syvältä.

Itse laitoin juurikin V:stä viestiä. Kysyin toimitusaikaa, toimituskuluja, maksutapaa ja että onko tuon mukaan mitään gigabagia tai kenties ehkä jopa case. Sain osapuilleen seuraavan vastauksen:

"WE DON'T HAVE CASE FOR A V GUITARS!!!!"

Antaa helvetin hyvän kuvan firmasta. Siihen jäi kolme kysymystä ilman vastausta, enkä todellakaan aio niitä erikseen sieltä kysellä. Sama koskeen lähes kaikkia ulkolaisia firmoja. Usempaan kysymykseen vastaaminen samassa viestissä on ilmeisen ylitsepääsemätöntä, jota ainakin mun on aivan saatanan vaikea käsittää. Jos olisivat vastanneet muihin kysymyksiini EDES JOTAIN, olisin tilannut V:n. Kyseessä kuitenkin melko halpa vehje ja spekseiltään niin älytön, että ton kaks sataa ois voinu helposti sijoittaa sikasäkkiin.

Mutta tällä kertaa näin. Vai pitäiskö sanoa, TÄLLÄKIN kertaa näin... säästyypähän rahaa.
Artist
19.03.2007 09:01:06
Mä en tajua noiden ulkomaalaisten firmojen meininkiä... jos e-maililla otat yhtettyä ja kysyt useamman, kuin yhden kysymyksen, on vastaus vähintäänkin syvältä.

Mulla ei ole koskaan ollut kuvailemiasi ongelmia, vaan kokemukseni ovat olleet täysin päinvastaiset. Parempia vastauksia on saanut kuin monelta kotimaiselta firmalta. Tuosta bachista tosin en tiedä, kun eipä niille ole koskaan mitään asiaa ollut.
"Short lives make good movies. Short lives -bad advice."
Jucciz
19.03.2007 09:55:38
Mulla taas on hyvinkin pitkälti samanlaisia kokemuksia Härskin kanssa, niin ulkomaalaisista kaupoista kuin yksityishenkilöistäkin: jos viestissäni on kymmenkunta kysymystä, yleensä yhteen tai kahteen saan vastauksen. Ärsyttää.
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Artist
19.03.2007 10:56:02
Mulla taas on hyvinkin pitkälti samanlaisia kokemuksia Härskin kanssa, niin ulkomaalaisista kaupoista kuin yksityishenkilöistäkin: jos viestissäni on kymmenkunta kysymystä, yleensä yhteen tai kahteen saan vastauksen. Ärsyttää.

Monilla on kiire ja monet myös pyytävät pitämään mailit lyhyinä ja tarkkoina, jotta niihin on helppo vastata. Tarkentavia kysymyksiä voi tehdä seuraavassa postissa. Tosin on mulle pitkään kyselyynkin vastattu ihan asiallisesti. Ehkä tuohon vaikuttaa vähän tyylikin millä noita asioita kyselee? Tai mahdollisesti mulla on vaan käynyt hyvä tuuri/ollaan asioitu kokonaan eri henkilöiden kanssa.

Terv. nimim. tänäänkin tuli mukava infopaketti ruotsiksi eräistä vahvistimista.
"Short lives make good movies. Short lives -bad advice."
Volle
19.03.2007 11:36:31
Mullakaan ei oo kyllä ollut mitään probleemia ulkomaisten kanssa asioidessa sen enempää kuin suomalaistenkaan. Joskus posteihin vastaaminen kestää hetken, mutta niin kyllä tuntuu kestävän täälläkin ja joskus jää vastaus kokonaan saamattakin. Ja ihan legendaarisia ovat nämä musiikkikauppojen "soitan sulle sitten, kun niitä tulee..." -tapaukset. Muutamienkin artikkelien suhteen olen odottanut noita puheluita jo monta vuotta. :)

En sit tiedä onko tossa härskin tapauksessa osittain kyse siitäkin, ettei ko. mailiin vastanneella kaverilla ehkä englanninkielen taito ole ihan riittänyt tai muuten vaan ollut kiirettä noiden mailien kanssa, mutta onhan tuo aika persuksista, kun ei kysymyksiin vastata kuin osittain ja töykeästi.

Itse Bach-kitaroista en tiedä mitään. Ei noi kyllä huonoilta kuvissa näytä.. :)
Piis
Werde
19.03.2007 12:41:34 (muokattu 19.03.2007 12:42:46)
Mulle on tulossa tämmöinen:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … EOIBSAA:US:11&Item=320084928743

Nuo on ilmeisesti Tsekkiläistä alkuperää, ja laadun pitäisi olla aika huimaa noihin hintoihin nähden. Eräällä nimeltämainitsemattomalla suomalaisella Jackson-forumilla noista alunperin kuulin, ja pakkohan se oli laittaa yksi tulemaan.

Kattavaa raporttia heti kun saan tuon kouraan.

edit: Noita saa siis The Baysta uutena halvemmalla kuin tuolta liikkeestä, takuu ja palautusoikeus löytyy myös.
"lets just say they have a godly auroa around them. if jesus shreded he did it on one of these" - random guy@JCF about Soloist Archtop Pro
Ocku
19.03.2007 13:09:25
LiiMaNHeNKi
19.03.2007 13:49:40
Oho, meikää on joku strato himottanut jo pitkään, ja tuolta irtoaisi aika halvalla. Vaan kehtaisiko tosiaan tilata? On se opiskelijalle vajaa kaksi hunttiakin iso raha. Tilatkaa nyt joku pohjattoman lompakon omaava tuolta pari kappaletta, ja kertokaa miltä vaikuttavat. :)
Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen?
McNulty
19.03.2007 14:27:49
Oho, meikää on joku strato himottanut jo pitkään, ja tuolta irtoaisi aika halvalla. Vaan kehtaisiko tosiaan tilata? On se opiskelijalle vajaa kaksi hunttiakin iso raha. Tilatkaa nyt joku pohjattoman lompakon omaava tuolta pari kappaletta, ja kertokaa miltä vaikuttavat. :)

Itseäni voisi kiehtoa sellainen "makuukammari-bluesiin sopiva Tele" mutta en sijoita euroakaan muihin projekteihin ennen kuin saan ML-customin tulille. Ei kyllä olis lainkaan pahan hintaisia laitteita, ihan jo kokeilumielessä tuollainen 160e sijoitus olisi houkutteleva.
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
Härski
19.03.2007 15:33:10
Saa myös täältä:
http://edgaraudio.eu/guitar/index.htm

Laitoin juuri kyselyä menemään. Jos tulee vastauksia, niin voin olla valkean Bach SG:n omistaja hyvinkin pian. Snake Skin casen kanssa hintaa tulis 410 € ja mitä lie postikuluja päälle. Ei paha.
-Cale
19.03.2007 16:22:08
Elleivät luokattoman huonoja ole niin tuossa olisi ainakin mahtavan näköinen peli, hintakin on ihan houkutteleva:

http://www.zoundshop.de/product_inf … id=da70bc9075ab77927561b0fa00e3c637
Werde
19.03.2007 18:43:03
Jos näistä on jossain muualla juttua, niin heittäkäähän linkkiä. Hinta on ainakin ulkonäköön verrattuna hyvinkin kohdallaan, mutta odotellaan nyt silti ekoja kommentteja siitä voiko noilla soittaakin.

Ensimmäiset kommentit mitä minä olen luotettavasta lähteestä kuullut kertovat, että nuo on parhaita "halpiksia" mitä kuvitella saattaa. Mikit ja rautakin ovat kuulemma ihan käypää sellaisenaan, joten heti ei tarvitse tuunaushommiin ryhtyä.

Omaani isken kuitenkin samantien EMG-aktiivit. Mikäli puuosasto on kondiksessa, virittimet päivittyvät mahdollisesti Sperzelin Trimlockeihin pelkästään siitä syystä, että ne ovat niin ylivertaisen jämäkät.
"lets just say they have a godly auroa around them. if jesus shreded he did it on one of these" - random guy@JCF about Soloist Archtop Pro
-Cale
19.03.2007 18:53:33
Paljonkohan tuolta tulee rahtikuluja, ja tuleeko vielä lisäksi jotain muita kuluja? Tuo kaiketi on ihan luotettava paikka tilata?
Werde
19.03.2007 19:09:30
Paljonkohan tuolta tulee rahtikuluja, ja tuleeko vielä lisäksi jotain muita kuluja? Tuo kaiketi on ihan luotettava paikka tilata?

Suosittelen katsomaan eBaysta, valmistajalla on siellä store. Tuon omani sain satasen kaupan hintaa halvemmalla. Lähetyskuluja tulee noin parikymppiä.
Quu
19.03.2007 19:15:00

*tana kun ei ole vasureina, siellä olisi maukkaan näköistä 5-kielistä necktrough-bassoa tarjolla aika halvalla... Oh well.
Joka tuotteessa sanovat olevan massiivipuuta, joten jos eivät päin naamaa valehtele, niin ei pitäisi olla mitään lastulevyä tms. kakkaa nuo rungot.
Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan.
-Cale
19.03.2007 19:17:27 (muokattu 19.03.2007 20:37:03)
Suosittelen katsomaan eBaysta, valmistajalla on siellä store. Tuon omani sain satasen kaupan hintaa halvemmalla. Lähetyskuluja tulee noin parikymppiä.

Tuleeko noissa muuten mitään laukkua mukana? Vai millasessa paketissa saapuvat? Entä mites kun en löytänyt tuolta ebaystä noita stratoja?

Edit: Tuota siis ajattelin:

http://www.zoundshop.de/product_inf … id=da70bc9075ab77927561b0fa00e3c637

Mitä eroa noissa stratoissa on, muuta kuin otelauta? Ei taida mitään kovin merkittävää olla kuitenkaan...
Da Make
19.03.2007 19:33:23
Cherry värinen SG olisi hieno, laittaisin taiteilija ystäväni maalaamaan siihen psykedeeliset kuviot Eric Claptonin "psychedelic vomitin" mukaisesti.
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)