JTGM 19.03.2007 02:48:58 (muokattu 19.03.2007 02:49:49) | |
---|
kehittelen huoneeseeni yhden ihmisen kotistudiota, mutta olen aika märkäkorvainen näissä asioissa, niin voisko joku kertoa saako näillä aikaiseksi vaikka demoa - boss br-1200 cd - digitallennin - shure sm58 - mikki - akg k 271- kuulokkeet - erinäisiä soittimia tarviiko erillistä mikseriä tai kajareita, käsittääkseni tossa bossissa on kaikennäköistä sälää itsessään jo, en sen vuoksi hanki ainakaan vielä etuasteita tai rumpukonetta, mutta jos ne ominaisuudet siinä ei tyydytä niin sitten hankin kyllä, mutta jos joku vois kertoa et mitä vielä tarvis. great googly-moogly! |
kivi 19.03.2007 03:05:54 | |
---|
Jotkut halvat monitorikaiuttimet tarvii kyllä että saa miksaukseen järkeä. muuten tuo on hyvä ja maltillinen setti lähteä alkuun. Erillisiä etusia ym. et varmasti tarvitse pitkään aikaan. |
JTGM 19.03.2007 03:09:26 (muokattu 19.03.2007 03:16:28) | |
---|
onko mitään suosituksia monitoreista, mahdollisimman halvat, mutta toimivat, kun raha ei kasva puussa ja noi monitorijutut on ihan hepreaa mulle, ja millaisia piuhoja ne tarvii? ei ihan tavallisen stereon kaiuttimet käy? huomasin muuten just ton FAQ:n aiheesta, olis ehkä pitänyt laittaa sinne tämä kysymys, pahoittelen. great googly-moogly! |
gösplstorm 19.03.2007 14:42:11 | |
---|
ei ihan tavallisen stereon kaiuttimet käy? kyllähän ne käy jos ne vaan on hyvät. usein vaan jossain halvoissa stereopaketeissa ei välttämättä oo kauheen hyviä kajareita, mut ei siin muuta ongelmaa kait oo. Saatat kyl tarvita erillisen vahvistimen jos siinä sun nykyisessä stereoiden vahvistimessa ei oo line in:iä, mut yleensä niissä kyl on joku. Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
dewil 19.03.2007 16:00:45 | |
---|
onko mitään suosituksia monitoreista, mahdollisimman halvat, mutta toimivat, kun raha ei kasva puussa ja noi monitorijutut on ihan hepreaa mulle, ja millaisia piuhoja ne tarvii? ei ihan tavallisen stereon kaiuttimet käy? huomasin muuten just ton FAQ:n aiheesta, olis ehkä pitänyt laittaa sinne tämä kysymys, pahoittelen. Näillä pärjää monta vuotta eteenpäin. http://www.thomann.de/fi/behringer_b2030a_truth_aktivmonitor.htm Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
Dunkkis on kuin potku nivusiin. Siihen voi luottaa. -noir |
JTGM 19.03.2007 19:08:13 | |
---|
kiitti. mä päätin et mä nyt ihan alkajaisiks koitan pärjätä noilla mun omilla ja heti kun pystyn niin ostan sit kunnon monitorit, kiitti vinkeistä muuten. mulla on tollaset muutaman vuoden vanha philipsin stereot, hyvin on toiminut, ja ainakin sit kuulen sen musan samoista kaiuttimista kuin mitä kuuntelen levyjäkin. tossa mun stereoissa on aux-nappi, joten eikö silloin siellä jossain pistäis löytyä jokin reikä johonkin suuntaan? millaisia piuhoja näissä yleensä käytetään? kysyisin vielä, että jos tarvin vahvistimen väliin, niin käykö ihan tavallinen kitaravahvistin? ja millaista piuhaa? ja mitä eroa on aktiivi- ja passiivimonitoreilla? great googly-moogly! |
kiiski 20.03.2007 16:08:00 | |
---|
Säästät muuten monta lanttia ja kirosanaa, kun ostat tässä vaiheessa kirjan nimeltä "Kotistudio". Kirja on mielestäni rakenteeltaan vähän hulluprofessorimainen, mutta erittäin suositeltava hankinta kumminkin. |
Pitkavirta 21.03.2007 10:01:14 | |
---|
"EI TÄÄL OO KYSE LENTO KONEISTA PESU KONEISTA TAI MUUSTKAA YHTEEN KIRJOTUKSEST VAA RÖÖKI ASKI TYTÖIST" -Detektiv-Plok a.k.a Järvihirviö |
Da Make 21.03.2007 23:03:55 | |
---|
|