KarWaeYe 27.12.2003 17:01:09 (muokattu 27.12.2003 17:02:04) | |
---|
Eli apua kaipaan. Kertokaa mulle jotain sopivia kortteja, kun vaatimukset ovat seuraavat: -hinta 200-250e -mahdollisimman paljon siisään ja ulos tuloja (esim 8 in, out), mielellään balansoidut. -vähintään 96Khz, 24bittiä -mielellään erillinen ulkoinen laatikko jossa tärkeimmät jutut -Pystyy nauhoittamaan montaa kanavaa yhtäaikaa (mm. Rumpuja pitäis nauhoitella) -mahdollisimman pieni latenssi -ei kohinoita -midi hyvä olemassa, mutta ei pakollinen -cd-liitäntä Löytyiskö ainakin suunnilleen tommosilla ominaisuuksilla olevaa korttia? Tarkoitus on siis nauhoitella mahdollisimman hyvä laatuisia demoja kotosalla. Kiitoksia jos viititte auttaa. EDIT: Olen vielä aloittelija tällä saralla.. Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!" |
KarWaeYe 27.12.2003 18:03:16 | |
---|
Ei taida löytyä tuohon hintaan noilla ominaisuuksilla.. vai? Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!" |
Vilhelmus 27.12.2003 18:31:51 | |
---|
Tuo St Audion C-portkin menee kolmeen ja puoleensataan euroon, eli pahalta näyttää.. Käytetty? |
KarWaeYe 27.12.2003 21:30:25 | |
---|
Tuo St Audion C-portkin menee kolmeen ja puoleensataan euroon, eli pahalta näyttää.. Käytetty? Voi joutua kyllä harkitsemaan käytettyä.. Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!" |
Bantuteurastaja 28.12.2003 02:19:34 (muokattu 28.12.2003 02:22:17) | |
---|
Tuli ainakin hintansa puolesta Terratecin jotain-DMX-6fire-jotain mieleen. Etupaneelimötikässäkin riittää reikää rankempaankin rynkytykseen, vaan enpä tarkalleen muista mitä kaikkea römpsää oli tarjolla. Tarkistinpa. Nohjoh, ei ehkä ihan. Mutta osta tollanen ja pyydä joku tuttu amis tekemään tarvittavat lisäreikäpurkkaviritykset. Tai jos on pätevä sähköamis, niin voisihan se saman tien rakentaa alusta asti kustomoidun äänikortin. |
KarWaeYe 28.12.2003 15:39:15 | |
---|