Aihe: Edwards kitarat
1 2 3 4 5 6 7 8
ballfish
19.03.2007 13:39:32
LTD-sarja on aika laaja käsite. Esim. 1000-sarjalaisten ja ESP:n välillä ei eroa meinaa huomata hyvällä tahdollakaan, kun rinnakkain vertaa.

Näinpä. Viimeistely on ainoa asia, josta EHKÄ löytää nipottamista.
Ze Kink
19.03.2007 13:47:31
LTD-sarja on aika laaja käsite. Esim. 1000-sarjalaisten ja ESP:n välillä ei eroa meinaa huomata hyvällä tahdollakaan, kun rinnakkain vertaa.

Jep. Nuo Grass Rootsit taitaa tuolla olla tavallaan ne halvemmat Ltd:t, ja Edwardsit sitten sitä deluxe -sarjaa (laadultaan voi tosin olla parempiakin, mutta hintaluokka menee jotakuinkin noin). Tai siis myydäänhän siellä Ltd:täkin, mutta ne on noita ulkomaisten artistien signatureja lähinnä.
33 | Ostan Ebow plussan, myy!
musaniko
20.03.2007 22:14:35
Tuolta ikebe-gakkilta ajattelin ens kuussa ostaa kitaran.. :) Edwards E Al 120.. Mutta kysymys olisikin että saako siihen kovaa laukkua? Ei haittaa vaikkei mukaan saisi voisin ostaa sen siihen lisäks mutta kun tuo japani ei oikein taitu.. :D Mut jos on jotain muita sivujakin mistä sais tota kitaraa tilattua niin laittakaa linkkiä tänne.. :)
Dunga
20.03.2007 22:16:16
Tuolta ikebe-gakkilta ajattelin ens kuussa ostaa kitaran.. :) Edwards E Al 120.. Mutta kysymys olisikin että saako siihen kovaa laukkua? Ei haittaa vaikkei mukaan saisi voisin ostaa sen siihen lisäks mutta kun tuo japani ei oikein taitu.. :D Mut jos on jotain muita sivujakin mistä sais tota kitaraa tilattua niin laittakaa linkkiä tänne.. :)

Luultavasti he ymmärtävät siellä myös lontoota, sähköpostia vaan menemään niin asiat selkenevät.
Ridin´ with the Horst.
Estranged
20.03.2007 22:34:11
Muistaakseni olen jostain lukenut että tuolla Ikebellä on ihan joku oma kaveri joka hoitaa näitä kansanvälisiä kauppoja, eli siis ihan lontoon murteella onnistuu tilaus.
"Kannattaa ostaa halpaa, koska halpa tulee pidemmän päälle kalliiksi ja kallishan on aina parempi."
musaniko
20.03.2007 22:34:13
Ongelmana vaan on että mistä fukista löytää maili osoitteen?? =) Tuo japani ah niin ihana kieli... pitää kyllä yrittää ettiä sitä maili ossaa.. :)
Estranged
20.03.2007 22:36:31
Kokeileppas tuommosta: tsuji@ikebe.co.jp
"Kannattaa ostaa halpaa, koska halpa tulee pidemmän päälle kalliiksi ja kallishan on aina parempi."
musaniko
20.03.2007 22:50:47
Ui.. Kiitoksia.. :) onhan täällä ihmisiä jotka jaappania ymmärtää ainakin paremmin kuin minä.. xD
Estranged
21.03.2007 15:51:37
Ole hyvä vaan. En tässä itsekään japania osaa mutta ESPin foorumilta tuon mailin otin, jonkun verran siellä ollut keskustelua nuista Edwardseistakin, lähinnä nuista RR-mallisista. Itseänikin tosiaan kiinnostaisi Edwardsin tilaaminen, mutta raha tilanne hieman heikko ja jos vaikka opettelisi soittamaan ennen kuin uutta kitaraa ostaa. Kerrohan musaniko sitten mitä vastailevat Ikebeltä.
sihvoh
24.03.2007 15:08:53 (muokattu 24.03.2007 15:14:47)
Japanin osaamisesta tulee vaan mieleen, että itse olen ainakin käyttänyt noita käännössivustoja apuna, joilla saa ymmärrystä, mitä siinä Japaninkielisellä sivulla voisi lukea.

Tässä esimerkiksi Googlen käännöstyökalu yhdistettynä Ikebe Gakki sivustoon:

http://translate.google.com/transla … oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools

Paljon jää kääntämättä, mutta osa kääntyy ja voipi jotain ymmärtääkin...

Google:
http://www.google.com/language_tools?hl=en

Babelfish:
http://babelfish.altavista.com/
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
musaniko
24.03.2007 23:15:02
Hei toihan on tosi kätevä... kiitos.. :) Ainakin vaivannäöstä.. Laitoin perjantaina postia jaappaniin muutta ainakaan vielä ei oo vastausta tullu..
sihvoh
25.03.2007 13:06:22 (muokattu 25.03.2007 13:09:55)
Hei toihan on tosi kätevä... kiitos.. :) Ainakin vaivannäöstä.. Laitoin perjantaina postia jaappaniin muutta ainakaan vielä ei oo vastausta tullu..

Pitää muistaa, että kello on siellä 6 tuntia edellä ja hekin viettävät viikonlopun vapaana :-)

Kokeileppas toistakin osoitetta jos ei tule vastausta: info@ikebe.co.jp
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Traditional
25.03.2007 13:53:53 (muokattu 25.03.2007 14:15:11)
Hmm... Vielä kun nuita RR tyylin Veitä jostakin löytäisi...
"eine makaronit oikeesti kasva puissa. -Mähän sanoin että ne kasvaa maassa" minä
musaniko
25.03.2007 16:36:23
Siis löytyy niitä tuolta ainakin ikebe gakkilta.. Vai mitä tarkoitit? =)
Traditional
25.03.2007 17:31:55
Mennee kyllä aika lottoamalla nuilla sivuilla... :)
"eine makaronit oikeesti kasva puissa. -Mähän sanoin että ne kasvaa maassa" minä
musaniko
25.03.2007 17:36:12
Japanin osaamisesta tulee vaan mieleen, että itse olen ainakin käyttänyt noita käännössivustoja apuna, joilla saa ymmärrystä, mitä siinä Japaninkielisellä sivulla voisi lukea.

Tässä esimerkiksi Googlen käännöstyökalu yhdistettynä Ikebe Gakki sivustoon:

http://translate.google.com/transla … oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools

Paljon jää kääntämättä, mutta osa kääntyy ja voipi jotain ymmärtääkin...

Käypäs tolla yrittää.. Siellä on semmoinen suurennuslasi oikean laidan lähettyvillä klikkaa siitä ja pääset searchin aloitussivuille. Sieltä sitten electric guitars ja sieltä saa eri kitara valmistajia esiin ku etit vähän. sieltä ainakin toi edwards ja malli E AL-120 on samanlainen ärrä ku alexi laiholla.. Aika presiis sama..
Traditional
25.03.2007 17:45:09
Sieltä sitten electric guitars ja sieltä saa eri kitara valmistajia esiin ku etit vähän. sieltä ainakin toi edwards ja malli E AL-120 on samanlainen ärrä ku alexi laiholla..

Kappas, niimpä näkyy. Yllättävän halpa tuo sawtooth, 800€ +tuontihärpäkkeet. Toisaalta tuo yksi mikkisyys pännii... :)
musaniko
25.03.2007 17:49:48
on joo.. no jos yksi mikkisyys pännii niin kato sivuja eteenpäin pitäis löytyä muistaakseni RV malli jossa on sitten talla ja kaula mikki.. =) se on myös tooosi upea.. =)
Traditional
25.03.2007 17:57:47 (muokattu 25.03.2007 18:01:39)
RV malli jossa on sitten talla ja kaula mikki.. =) se on myös tooosi upea.. =)

Uuu jeaa... Sullon hyvä maku! Kerrankin "halpa" hevisuunnikas jota voi pitää järkevänä. :) Mutta kumpi on oikea hinta noilla sivuilla, se kalliimpi vai se halvempi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)