Aihe: Soitinkorjauksesta ammatti
1
ps3t
28.12.2003 12:14:02

Olen tässä viimeaikoina mietiskellyt, että
voikohan kyseistä alaa opiskella missään.
Voisi olla ihan kiinnostava ala tällaiselle tee-
se-itse-säätäjälle
que me comas la polla, mothafuckers!
Congi
28.12.2003 15:40:31
Ikaalinen, tai mahdollisesti joku oppisopimus. Ei mikään mahdoton homma.
T.Congi
fox
28.12.2003 17:10:08

Soitinkorjauksesta ammatti, mikäpä siinä.. Tosiaan Ikaalisiin siis ensin esimerkiks, huomioon otettavia seikkoja jää silti muutama: Asiakaskuntaa pitää olla, joten ammattia ei oikein kannata harjoittaa jonkun suuren taajaman ulkopuolella, Suomessa täytyy hallita kaikki soitinrakennuksen osa-alat maalauksesta alkaen, oikein mainiota olis jos olis jonkun suuren soitinliikkeen kanssa vakiodiili myynti-ja vaihtokitaroiden kunnostuksesta, jota nykyään koitetaan hoitaa yleensä "omalla porukalla" joitakin poikkeushommia lukuunottamatta. Työ ei oikein sais lisätä kustannuksia, korjaukset pitäisi olla valmiina heti tai viipymättä, kumpi nyt sitten ensiksi tuleekaan ynnä muita pointteja.. Nyt kun olen valottanut joitakin ammatin kääntöpuolia taidankin lopettaa Nevalaisen Matilta aikoinaan kuultuun viisauteen koskien custom-kitaroita.."Vierailta ei kehtaa pyytää ja tutut ei maksa.." (siis kustannusta vastaavaa hintaa) Jokatapauksessa, kyllä sillä varmaan nykyään paremmin ammattina pärjää kuin tuossa 85-95 vaiheessa...onnea!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)