aho 16.03.2007 13:47:47 | |
---|
Ostin tuossa The Brand new Heaviesin uuden ceedeen Get used to it. Ilokseni huomasin että suunta oli menny vanhaan suuntaan. Aika kiva levy vaikkakin paikoin taas aika siirappinen. Andyn bassottelu on "puhutellu" minua aina ja hyvää meininkiä on taas luvassa niin soundillisesti kuin soitannollisesti. Right On, Sex God ja Let's do it again on aika mageita vetoja. Mukava kun levyllä on taas enemmän liverumpuja ja poikain poljento on kohillaan. Kincaid ei munsta oo koskaan ollu mikään ihme rumpali mutta omaleimainen poljento Andyn kanssa kyllä toimii. Palstalla ei ole hirveesti tätä brittihappojatsia reposteltu niin aattelin kopasta. Niin ja onhan Levy kuitenkin Lemmyn jälkeen yksi seksikkäimpiä pasisteja. vähemmän on vähemmän |
aho 18.03.2007 21:18:24 | |
---|
Eikö kellekkään oikeasti tipahda Brand new heavies ja Andrew Levyn poljento? No ei sitten. vähemmän on vähemmän |
absqua 18.03.2007 21:38:27 | |
---|
Eikö kellekkään oikeasti tipahda Brand new heavies ja Andrew Levyn poljento? No ei sitten. Tipahtaa kyllä. Mulla on vaan n. 10v pimento BNH:n suhteen. Brother Sister-levyä tuli diggailtua aikanaan, mutta sen jälkeen into sammui. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Eikö kellekkään oikeasti tipahda Brand new heavies ja Andrew Levyn poljento? No ei sitten. Tipahtaa kyllä mullekin! On yksi bändeistä, joita jaksaa vuodesta toiseen kuunnella. Brother sister Original Flava on mainioita levyjä, vaikka ei se Shelter kesympänä materiaalina mikään huono levy ole. All about the funk oli taas liian kaukana siitä, mihin oli tottunut ja siitä syystä se levy ei vieläkään ole uponnut mulle. Pitää vissiin toi uusin levy hommata. "Läskärit" on muuten järkyttävä lempinimi! Onko toi survottu sanasta heavies? Kuitenkin näiden levyjen bassojen pariin mä olen palannut aika ajoin nauttimaan tiukasta väännöstä ja mainioista kuvioista. |
aho 19.03.2007 12:29:58 | |
---|
Asiaa. Get used to it on taas menossa kovaa loistavan brother sisterin suuntaan. Ja laulussa taas N'dea Davenport. Sillä minä tässä hehkuttelen. On taiettu Fenkuilla vedellä aika tämä levy, kun saundi on niin... hyvä;) No eipä Andyllä koskaan huono saundi oo ollukkaan. Right on-piisi on ihan Gimme one of those osastoa, ihan livemeiningillä. Heavies = paksupohjaiset nahkakengät joita nimitetään suomalaisittain läskäreiksi eli siitä tuo väännös. vähemmän on vähemmän |