Jarnold 17.03.2007 19:56:53 | |
---|
Tuoretta tietoa ruåtsinmaalta: Eräs musakauppias selvitteli meikäläiselle Constantinople-peltien tilausaikoja, ja sai kuulla ruotsista tukkurilta, että muutosta on tapahtunut. Ovat tulleet siihen tulokseen, että Zildjianin K Constantinople-sarja on ollut rankasti ylihinnoiteltu. Nyt ovat laskeneet hintoja, ja vielä melkoisen merkittävästikin. Uudet alennetut hinnat astunevat voimaan lähiviikkoina. Kaikki ostoksille! -Tatu Kuitenki huijausta koko juttu... :'( ...... |
Mä kyllä soittelen rokitkin omalla constantinoplella, mutta se johtuu siitä että muuta ei ole käytössä, ja saundikin on kyllä vähän väärää maata sen musan kanssa :/ Crashina toimii tosin hienosti rokissakin. Niin no soitetaan, mutta jos sitä saundia ajattelee, niin niinku no, kyllä sä tiiät. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Jaska 18.03.2007 23:48:57 | |
---|
Niin no soitetaan, mutta jos sitä saundia ajattelee, niin niinku no, kyllä sä tiiät. No tuanoinnii joo, kyl mulla sellanen pieni haju on joo. että tota. Siis onhan se liian ööh, sellanen suhiseva saundi. Pitäis rokki hommiin olla vähän enemmän sitä "projectionia". |
Youni 19.03.2007 14:18:03 | |
---|
No tuanoinnii joo, kyl mulla sellanen pieni haju on joo. että tota. Siis onhan se liian ööh, sellanen suhiseva saundi. Pitäis rokki hommiin olla vähän enemmän sitä "projectionia". Juu, naulan kantaan. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
grooveman 20.03.2007 21:21:51 | |
---|
Onko hinnat halventuneet? Tsekkasin Dlx-musicin nettisivut ja siellä näytti ainakin olevan vanhat hinnat. Alkoi itseäkin kyseinen sarja hieman syyhyttämään.. :) "rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki |
officer 20.03.2007 21:58:39 | |
---|
Juu, naulan kantaan. Noooh, ennyt tiiä. Just nauhotettiin rummut rokkibändini demolle, pelteinä toimivat Sabianin HHX-manhattan jazz ride (pääride), K-custom dry light ride (kakkosride) ja dark haitsut. Crashina oli byzancen med. 16". Täytyy kyllä sanoa, että kokonaissaundi oli tumma ja valloitti tilan julmalla kohinalla. Mielestäni toimiva ratkaisu, tuntuu että nykyään on tuota pingiä ja kirkkautta liikaa. |
laulava runpali 27.03.2007 19:23:36 | |
---|
Onko hinnat halventuneet? Tsekkasin Dlx-musicin nettisivut ja siellä näytti ainakin olevan vanhat hinnat. Alkoi itseäkin kyseinen sarja hieman syyhyttämään.. :) Aika hiljaselta vaikuttaa, olen itekki yrittäny katella mut vanhaa kallista hintaa on tyrkyllä joka kolossa. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
Jarnold 27.03.2007 19:30:10 (muokattu 27.03.2007 19:30:32) | |
---|
Aika hiljaselta vaikuttaa, olen itekki yrittäny katella mut vanhaa kallista hintaa on tyrkyllä joka kolossa. Nii, iha persiistä :( ...... |
welho 27.03.2007 23:08:01 | |
---|
Olivatkin aika kovissa hinnoissa.. Itseäkin hirvitti ja kirpaisi kun kaveri pisti setin tuollaasta.. www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum |