P-Nut 28.12.2003 14:51:50 | |
---|
Minkälaisia mikkejä suosittelette perus Highway 1 Stratocasterin mikeiksi kun ajattelin vaihtaa. Tavoitteena ois saada pitkään pehmeästi soiva kirkas ääni sekä särölle sellainen Guns n' Roses/Dire Straits (money for nothing)/Gary Moore. Jotain Seymour Duncaneita mietin itse, mutta niitäkin malleja on niin miljoona, että joku voisi antaa jotain vinkkiä mikä malli olisi hyvä ja sopiva. Suositelkaa ! Kyllä se siitä kun vähän potkii |
D-Kay 28.12.2003 14:53:57 | |
---|
Minkälaisia mikkejä suosittelette perus Highway 1 Stratocasterin mikeiksi kun ajattelin vaihtaa. Tavoitteena ois saada pitkään pehmeästi soiva kirkas ääni sekä särölle sellainen Guns n' Roses/Dire Straits (money for nothing)/Gary Moore. Slash ja Gary Moore ovat maailman tunnetuimpia Les Paul-miehiä. Sitä soundia voi olla aika vaikeaa alkaa stratosta kaivamaan. Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori. |
Härski 28.12.2003 15:11:01 | |
---|
Slash ja Gary Moore ovat maailman tunnetuimpia Les Paul-miehiä. Sitä soundia voi olla aika vaikeaa alkaa stratosta kaivamaan. Näin o. Mutta jos mikkejä alat vaihtamaan, niin sanoisinpa, että DiMarzion Virtual Vitaget kehiin. Tai Fenderin Texas Specialit. Tai jotkut noiselessit. Ihan sama mulle. Miksiköhän mä tänkin kirjotin..? |
booster 28.12.2003 17:22:37 | |
---|
Ostetaan Jubilee-marsu, tarjoa. |
Härski 28.12.2003 17:33:57 | |
---|
|
Miikathebest 28.12.2003 20:38:18 | |
---|
|
Dr. Muff 29.12.2003 09:35:01 | |
---|
Minkälaisia mikkejä suosittelette perus Highway 1 Stratocasterin mikeiksi kun ajattelin vaihtaa. Tavoitteena ois saada pitkään pehmeästi soiva kirkas ääni sekä särölle sellainen Guns n' Roses/Dire Straits (money for nothing)/Gary Moore. Perinteiset stratosoundit ja Les Paul soundit samoilla mikeillä samalla kitaralla? No can do. Miksi ne mikit pitää vaihtaa? Keskimikin voisi vaihtaa toisinpäin käämittyyn mutta muutenhan niissä on ihan hyvä soundi. Turha niitä on texas speciaaleihin vaihtaa, siinä ei suurta eroa tule, eri asia on jos laitat vaikka pleksin täyteen pikkuhumppareita. Myykää mulle ja Screamer! |
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |