KoskPaavo 26.02.2007 20:35:43 | |
---|
Aikalailla hauskasti sanottu, se oli sitä aikaa. Ei ollut diagnoosi pahasti pielessä. Jätin häveliäisyysssyistä tuon "perse"-alun pois viimeisestä sanasta "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Tankero 26.02.2007 21:44:31 | |
---|
Aikalailla hauskasti sanottu, se oli sitä aikaa. Ei ollut diagnoosi pahasti pielessä. Vitut. Aika hienoa musaa tekivät. Varmasti, vissiin. |
KoskPaavo 27.02.2007 00:49:05 | |
---|
Vitut. Aika hienoa musaa tekivät. Musiikki itsessään olikin hyvää, en mä vaan jaksanut tuohon "Valta kasvaa kiväärin piipusta" tai "Porvari nukkuu huonosti" - juttuun innostua. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Sertzo S 27.02.2007 07:42:41 | |
---|
Juu, mullakaan ei ole mikäänlaista pyssyä ja nukunkin oikein hyvin. ;) |
half 27.02.2007 08:22:51 | |
---|
Juu, mullakaan ei ole mikäänlaista pyssyä ja nukunkin oikein hyvin. ;) Mulla on sekä neljästi että kuudestilaukeavia "humppa"instrumentteja. |
KoskPaavo 27.02.2007 09:31:15 | |
---|
Mulla on sekä neljästi että kuudestilaukeavia "humppa"instrumentteja. Mulla ei enää oikein voi laukeamisesta puhua, surkea tussahdus lähinnä. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
pekkajau 27.02.2007 19:55:13 | |
---|
Mulla ei enää oikein voi laukeamisesta puhua, surkea tussahdus lähinnä. Johtuuko mahdollisesti jostain vinosyötöstä tms...? Kumpi on kuumempi? Sohvaperuna vai uuniperuna? |
jjussila 27.02.2007 20:00:32 | |
---|
Johtuuko mahdollisesti jostain vinosyötöstä tms...? Ettei kaksin kerroin....., tuskin...? ..ei helev...olisko noin?..... |
Tankero 27.02.2007 23:02:14 | |
---|
Ettei kaksin kerroin....., tuskin...? Vaseliini ja kenkälusikka auttaa Varmasti, vissiin. |
IJarro 16.03.2007 23:31:54 | |
---|
Onko ihmiset tietämättömiä vai eikö väki vaan pidä Göstasta ja Leeveistä?? Yhden maininnan koko ketjussa löysin. Aika surullista =( Läpi kiven perse edellä puuhun... |
Onko ihmiset tietämättömiä vai eikö väki vaan pidä Göstasta ja Leeveistä?? Yhden maininnan koko ketjussa löysin. Aika surullista =( Mielestäni esim "Teuvo, maanteiden kuningas"-biisin melodiankuljetus on aika aunuksesta. Kivittäkää minut "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |