Vaikutti tosiaan. Tossa on toimittaja mennyt sanomaan Remulle, mitä Ari on sanonut ja Remu on siitä saanut väärän kuvan. Arihan naureskeli tuota juttua ja sanoi vielä arvostavansa Remua paljon tjsp. Ja onhan se kyllä tosi ettei Remu koskaan mikään paras laulaja tai rumpali ole ollut. Hän on kuitenkin ollut paras mahdollinen mies Hurriganesiin. Leikkimielistä huulenheittoa uskoisin silti kummaltakin ja näillähän mm. iltapäivälehtiä isoine lööppeineen myydään. Ei Remukaan niin pikkusielu ole, että tuosta itseensä tosissaan ottaisi, mutta verbaaliakrobaattina laukoo tietysti tyylinsä mukaan Arille takaisin. |
Kampela77 17.03.2007 10:04:27 | |
---|
http://www.iltalehti.fi/viihde/200703165871509_vi.shtml Voe, tokkopa tuosta olisi tarvinnut suuttua. Hyväntahtoiselta hauskuttelulta tuo Arin kommentti minusta vaikutti. Kyllä nyt Remu taitaa olla se yksinkertainen, jos noin tosissaan otti. Tai sitten Remu ei ole nähnyt videota itse tapahtumasta vaan Iltiksen paisutellun version. Sanotaan vielä senkin verran Remun puolustuksesksi, että vaikka Arin juttu vaikutti sarkastiselta heitolta, ei kyseinen huumorin laji ollut Arilla ihan täysin hanskassa, ainakaan tässä tilanteessa. Kameroihin tottumaton henkilö ei ehkä välttämättä osaa arvioida hyvin miltä viaton letkautus nauhalla näyttää. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
JS 17.03.2007 10:42:20 | |
---|
Anna on mun mielestä vetänyt jokainen kerta mitä olen nähnyt tasasen tappavan hyvin, ja uskonkin tämän pikkupissiksen kisan lopulta vievän, vaikka putoamisuhan alla olikin eilen. Sen verran hyvin hukkapätkä vetää kyllä että muilla on tekemistä. Mitvit? Anna on vetänyt tasasen tappavasti pitkin nuotinvierustoja. Ne sen koristelut menee joka ikinen kerta vituilleen ja yhtään siedettävää pidempää ääntä en ole siltä kuullut. (Huom. laulamisesta en ymmärrä mtn, minkä varmasti huomaa) Do you the Devil's work
>-)))> #20 - Hevijuntti #313 "hevi on junttimusaa!!! junteista ei ole idolsiksi!!!" |
samwyse 17.03.2007 10:47:30 (muokattu 17.03.2007 10:48:25) | |
---|
|