Super-Jari 28.12.2003 22:37:20 | |
---|
Eli tämä poksi johon laitetaan efektit, en tiedä miksi sitä sanotaan niin en voi käyttää hakua joka ei toimi. Miksi sitä sanotaan? Miten se toimii? Mistä niitä saa? Voiko sellasen tehdä itse? Onko siitä hyötyä? Mitä kuuluu? voi hyvä sylvi sun hampaitas |
Miikathebest 28.12.2003 22:38:11 (muokattu 28.12.2003 22:39:21) | |
---|
Eli tämä poksi johon laitetaan efektit, en tiedä miksi sitä sanotaan niin en voi käyttää hakua joka ei toimi. Miksi sitä sanotaan? Miten se toimii? Mistä niitä saa? Voiko sellasen tehdä itse? Onko siitä hyötyä? Mitä kuuluu? Pedal board??? vai tarkoitatko sittenkin räkkiä (luultavasti et) |
Härski 28.12.2003 22:41:49 (muokattu 28.12.2003 22:42:42) | |
---|
Miksi sitä sanotaan? Efektilauta, bedalboard, steppilauta... rakkaalla lapsella on monta nimeä. Miten se toimii? Itse lautahan toimii juuri siten, miten pedaalitkin. Mistä niitä saa? Musiikkiliikkeissä käsittääkseni myydään valmiita lautoja (ilman efektejä tiätysti). Voiko sellasen tehdä itse? Tottakai. Itse tehty on AINA paras. Onko siitä hyötyä? On. Ei tarvi muljuttaa niitä pedaaleita kassin pohjalla eikä pala hermot. Mitä kuuluu? Ihan hyvää. Pikkasen on kyllä ummetusta ollu, mutta olen syönyt kyllä luumuja. EDIT: JA Miika heittikin oivan kysymyksen: Onko se räkki, vai lattia efekteille? |
migeboy 28.12.2003 22:42:46 (muokattu 28.12.2003 22:44:40) | |
---|
http://www.sunpoint.net/~peepee2002/kamat/setti.JPG Tarkotitko niinkun tollasta asiaa? Jos kyllä, niin sehän on pedalboard. EDIT: Niitä saa ainakin aika monesta musaliikkeestä, ei kylläkään kaikista. Mä heitän kysymyksen, että miks sitä ei vois tehdä itte? |
vanttera 28.12.2003 22:44:33 | |
---|
eli rautalauta. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
Super-Jari 28.12.2003 22:50:12 | |
---|
Miksi sitä sanotaan? Efektilauta, bedalboard, steppilauta... rakkaalla lapsella on monta nimeä. Tämä on nyt selvä. Miten se toimii? Itse lautahan toimii juuri siten, miten pedaalitkin. Mmmhh.. siis yksi johto seinään ja pedaalit saa virran efektibedalsteppilaudasta? Vai hä? Mistä niitä saa? Musiikkiliikkeissä käsittääkseni myydään valmiita lautoja (ilman efektejä tiätysti). Juu. Voiko sellasen tehdä itse? Tottakai. Itse tehty on AINA paras. Nyt sitten vihjeita ja selkeitä ohjeita että miten.. ? Onko siitä hyötyä? On. Ei tarvi muljuttaa niitä pedaaleita kassin pohjalla eikä pala hermot. Juu. Mitä kuuluu? Ihan hyvää. Pikkasen on kyllä ummetusta ollu, mutta olen syönyt kyllä luumuja. Höh, varaat vaan paljon lukemista ja lukittaudut vessaan. Hiljaa hyvää tulee, tai paskaa. EDIT: JA Miika heittikin oivan kysymyksen: Onko se räkki, vai lattia efekteille? Lattija. voi hyvä sylvi sun hampaitas |
Super-Jari 28.12.2003 22:51:31 | |
---|
Hmmm.. olen nähtävästi ymmärtänyt laitoksen käytön IHAN VÄÄRIN.. huono vasara, tuhma vasara, hyi vasaraa.. anteeksi häiriö, menen hakkaamaan itseäni miehistövyöllä. voi hyvä sylvi sun hampaitas |
Härski 28.12.2003 23:01:31 | |
---|
Ja sitten kun olet sieltä teholta päässy hakkaamisesi jälkeen, ota haku käyttösi, mikäli se toimii. |
Härski 28.12.2003 23:02:46 | |
---|
|
Ja sitten kun olet sieltä teholta päässy hakkaamisesi jälkeen, ota haku käyttösi, mikäli se toimii. Nyt vasta ollaan jaloissa menossa, huomenna ajattelin solki puolella hakata naaman uuteen muotoon. Tuskin se haku toimii sittenkään. voi hyvä sylvi sun hampaitas |
Super-Jari 28.12.2003 23:04:27 | |
---|
voi hyvä sylvi sun hampaitas |