lavaamo 16.03.2007 15:07:21 | |
---|
Haku ei ole toiminut pariin päivään, joten kysynpä täältä. Bändin kanssa olisi tarkoitus lähiaikoina nauhoittaa muutama biisi. Käytössämme on Yamaha AW16G raituri ja kasa laulumikkejä. Saakos noilla laulumikeillä mitenkään järkevästi nauhoitettua rumpuja, kitaroita ja bassoa vai olisiko instrumentti mikkien hankinta suotavaa? Ja jos mikkejä tulisi hankkia, montako tarvitaan vähintään että rummut saisi hyvin nauhalle, ja minkä merkkisiä mikkejä pitäisi alkaa katselemaan. (mieluusti mahdollisimman halvalla) Kiinnostaa kuin Kurosen kirja... |
varakeef 16.03.2007 15:12:20 | |
---|
Älä vaan kerro, mitä mikkejä teillä on. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Älä vaan kerro, mitä mikkejä teillä on. Eipä oo ikinä tullut katsottua mikkien merkkejä ja malleja kuin eivät omia ole. Kiinnostaa kuin Kurosen kirja... |
dewil 16.03.2007 16:23:04 (muokattu 16.03.2007 16:24:11) | |
---|
Äläkä vaan katsokkaan, saatikka että lukisit tuosta noi aloittelija kyssärit ja pulunkäsikirjaa tms... Nimim: Mulla on kaapissa ruoka aineita, mitenköhän niistä saisin tehtyä karjalanpaistin? Edit: Zori, oon vähän huonolla tuulella. Mutta oikeesti, miten noin muotoituun kysymykseen voisi vastata mitään järkevää. Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
lavaamo 16.03.2007 18:00:57 | |
---|
Äläkä vaan katsokkaan, saatikka että lukisit tuosta noi aloittelija kyssärit ja pulunkäsikirjaa tms... Nimim: Mulla on kaapissa ruoka aineita, mitenköhän niistä saisin tehtyä karjalanpaistin? Edit: Zori, oon vähän huonolla tuulella. Mutta oikeesti, miten noin muotoituun kysymykseen voisi vastata mitään järkevää. No joo, tarkistan mikkien merkit ja palaan asiaan. Kiinnostaa kuin Kurosen kirja... |
lavaamo 21.03.2007 20:57:16 | |
---|
Mikkeinä olisi yksi Fm line FX 528 ja kolme shure pg48 tekeekös noilla mitään? Kiinnostaa kuin Kurosen kirja... |
Halsu 21.03.2007 22:17:25 | |
---|
Mikkeinä olisi yksi Fm line FX 528 ja kolme shure pg48 tekeekös noilla mitään? Eivät ole mulle tuttuja mikkejä, ihan hatusta sanoisin että noilla saa varmaan skitat vähintään auttavasti talteen, ja rumpuihinkin noi vois toimia tomeihin ja virveliin. Edelleen ihan hatusta arvioisin toisaalta, että bassariin voi olla vaikea löytään noilla kunnolla botnea ja pelteihin tuskin saa paljoa heleyttä. Panostus vaikka halpoihinkin bassari- ja overheadmikkiin (tai mikkeihin, jos stereo on välttämätöntä) voisi kýllä parantaa lopputulosta selvästikin. Ennenkuin ryntäät kauppaan suosittelen kuitenkin että teet vähän testejä olemassaolevalla kalustolla - voihan olla että noillakin mikeillä syntyvä laatu riittää tarpeisiinne tässä vaiheessa. Kannattaa myös kysellä josko tutuilta löytyisi kalustoa jota voisitte lainata. CU
--
Eki |
Chaplin 21.03.2007 23:01:43 | |
---|
Kannattaa myös kysellä josko tutuilta löytyisi kalustoa jota voisitte lainata. Torilta voi ainakin vuokrata :-) USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? |