Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 518 19 20 21 2229 30 31 32 33
Jani The Rock
12.02.2007 15:43:58

Hah. Ei vaatteiden takia kannata turpaan ottaa.

Sitäpaitsi on autuaampi antaa kuin ottaa.
Your funeral, my trial.
Davet
16.02.2007 11:58:03
Ei ole turpaan vielä tullut, mutta vittuiluu joutuu kuunnella melkeen kokoajan. Tekis mieli vetää turpaan sellasia jotka väittää kokoajan että näyttää tytöltä ja vittuilee ihan kaikesta mahollisesta.
Dave
rockrockasd
22.02.2007 10:11:49
Turpaan on tullu liiankin monta kertaa... tosin en tiedä onko ulkonäölläni merkitystä :) Voi olla vittumainen luonteenikin ja vanhemmille ihmisille vittuilu:)
"Too Fast For Love... Baby"
purple_turtle
08.03.2007 21:22:41
en tauluun oo sanu mut on ollu lähellä. lähinnä siks et puen yleensä tiukkojen(välillä naisten) farkkujen ja pelkän farkkutakin lisäks joskus myös toisten muijat.
ekan kerran viskipullo pelasti. kiitos sille joka sen jätti käden ulottuville. toisella kerralla ei tajunnu pitää kiinni niin nenä sano crack. (ei sen puoleen olin niin kännissä että iskin päällä ohi ja oma turpa oli veressä kans.
monia riepoo jo se jos tulee naisten kanssa toimeen niin sit pienes sieväs tullaan aukomaan. ja kun oon vielä tämmönen tappi niin on hyvä tulla tönimään
hard being me
purple_turtle
08.03.2007 21:25:34
ihmisten kaa tulee pitkälti toimeen jos niitten kaa viljelee huumoria ja ei ite auo päätä. yks kaveri on ulkomaaalainen niin se joutuu pitään golf mailaa takapenkillä kun joskus sen eukkoo oli puukotettu baarissa kun sekin on turkkilainen
hard being me
Räkkipeli
09.03.2007 10:17:09 (muokattu 09.03.2007 10:25:30)
Hah. Ei vaatteiden takia kannata turpaan ottaa.

Kenenkään ei pitäisi vaatteiden takia saada turpaan!

Omalla kohdallani ihmiset ei ole kommentoineet pahemmin, vaikka pukeutumiseni on aika marginaalia. Joskus kyllä jotku denat tulee kommentoimaan, viimeisin mitä musitan ku kaverin kanssa oltiin menossa kauppaan ni yksi tuli: "Hei...Jätkät hei! miks pitää näyttää tommoselta SS-patalioonlata?" =D no siinä käännettiin läpäksi koko tilanne ja loppujen lopuksi kyseinen mies oli varsin vitsiniekka itekkin. Monet katsovat pitkään, mutta eipä ne paljoo kommentoi edes kännissä. En tiedä miksi ei ole vielä käynyt niin, onko se todella se ulkonäkö, vai olenko ollut onnekas, en tiedä.

Kommentoida saa, mutta se joka käy päälle vaan sen takia, saa myös ottaa vastuun teostaan.

Minua kyllä naiset lyö aina, syystä jos toisesta. Siinä sitten nauraa niille vaan ja ne yltyy enemmän.. =D Mutta tosiaan jos jätkä käy kimppuun ni sillon teen kaikkeni että lyön vastustajani matalaksi.

Edit: Itseasiassa joskus ihmiset ovat luulleet nahkapääksi pukeutumisen/ulkonäön perusteella.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
DethBanger
10.03.2007 23:17:23
Mulla oli Slayer merkki nahkarotsissa ja misfits pipo joskus aikoinaan niin saman tien jossain teinipippaloissa (mitä siellä ees tein) tuli valittamaan.

sälli :"Hei misfits! ootko joku rasisti?" minä :"en" sälli :"no aijaa! mä oon hiton kova rasisti" Tajuttoman kypsää menoa :) Tuo on ainut kerta ku jotain tollast on tapahtunu vaatetuksen takia. Yleensä vaan sanotaan että "Hienot thrashlenkkarit" tai että "Kreator rulaa" :)
www.mikseri.net/rayha
Warras
11.03.2007 12:44:44
Parempi olla pitämättä vaatteita, niin ei saa turpaan.
Olenkohan minä jokin ihme poikkeus-yksilö kun minulle ei juuri koskaan tule kukaan vittuilemaan. Ehkä uhkaava ulkonäköni katkaisee mahdolliset vittuilu-yritykset jo alkuunsa. Tai sitten olen niin säälittävän näköinen, ettei kukaan henno.

minullekkaan ei tulla liiemmin ulkonäöstäni avautumaan...

olen kuulemma sen näköinen tuolla kaduilla kulkiessani että:
"vittu jos koskette muhun niin turpiin tulee!"

en ole itse tiedostanut kys. asiaa mutta mitäs tuosta saapi ainakin olla rauhassa:D

pienet lapset ovat edelleenkin hellyytävimpiä...

kerran kaupan kassajonossa pikkumuksu pinkeissä haalareissaan tuijotti ja tuijotti, lopulta se haki hyllystä pussin purkkaa ja tarjos mulle sitä pussia...
hymyilin ja sanoin että vieppäs takas se...
äitinsä sitten käänty nopeesti kattomaan muhun (enka suunnittele kidnappaavani pikkusta x)....
en kaapannut, mutta edelleenkin se pentu tuijotti... ei meinannu pokka pitää sitte millää:D
Parasite
12.03.2007 13:50:14
kerran kaupan kassajonossa pikkumuksu pinkeissä haalareissaan tuijotti ja tuijotti, lopulta se haki hyllystä pussin purkkaa ja tarjos mulle sitä pussia...

No jos sun hengitys haisi...

Sori.
"I love animals, that's why I like to kill them"
Mirrinsane
12.03.2007 22:20:26 (muokattu 12.03.2007 22:22:11)

Työkaveri avautui joskus alkuvuodesta. Kovilla pakkasilla perusvarusteina on
-pitkä musta samettihame
-pitkä musta villakangastakki
-musta myssy tahi huivi
-suipolla hupulla varustettu fleecepaita

muistutin kuulemma erityisen läheisesti tuomiopäivän nunnaa. (työkseni kerään kuukausilahjoittajia kirkon ulkomaanavulle)
Mutta ei se lyönyt.

e. erityisesti pidän yhdys sanoista
kalamies#52 >-)))>
Metallica mies
14.03.2007 15:12:07
hah.. kaverin kanssa mentiin kerran vielä ala ikäisinä pelaamaan biljardia yhteen pubiin.. joku vanhempi jätkä humalatilassa tokas "kato, hanoi rocks tuli paikalle" :D en kyllä omasta mielestäni mitenkään näytö/näytetty "hanoi rocksilta" :D
kusta kiukaalle!
Warras
15.03.2007 09:50:56
No jos sun hengitys haisi...

Sori.

:D

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Weg
15.03.2007 23:41:41
Onko teidän mielestä turpaan ottaminen sitä, että tulee hakatuksi, ei pysty puollustautumaan, vai että joku vetää lättyyn ja laitat sen sen jälkeen maahan ni oletko silti ottanut turpaan? mietin vaan, että onko oikeasti näin usea muusikoidennettiläinen joutunut sitten isomman porukan pieksemäksi. ?

Itselle aina huudellaan ja näin.. eipä kovin näin pienen tyypin kannata lähteä hirveesti noille 2m pilottiapinoille aukomaan takas.
Räkkipeli
16.03.2007 09:25:05
Onko teidän mielestä turpaan ottaminen sitä, että tulee hakatuksi, ei pysty puollustautumaan, vai että joku vetää lättyyn ja laitat sen sen jälkeen maahan ni oletko silti ottanut turpaan? mietin vaan, että onko oikeasti näin usea muusikoidennettiläinen joutunut sitten isomman porukan pieksemäksi. ?

Olipas tyhmä kysymys. Tietenkin "turpiin ottaminen" tarkoittaa fyysistä väkivaltaa. Henkinen väkivalta on asia erikseen, tuskin sillä ketään voi oikiasti hakata. =)

No panitko merkille kuinka moni sitten suurinpiirtein on joutunut "isomman porukan pieksemäksi"? Meinaatko että jutuissa olisi ilmaa vai?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Räkkipeli
16.03.2007 11:28:22
Eihän Weg henkisestä väkivallasta puhunutkaan, vaan siitä, että "voittaako" sen tilanteen. Kyllä minusta saa turpaansa jos ottaa iskua vastaan, vaikka pistäisikin toisen avaimenreijästä läpi sen jälkeen.
Eri asia on, jos on itse hyökkäävä osapuoli.

Jaa siis että kuinka moni on todellakin pärjännyt näissä tilanteissa?
RocknRoll
29.05.2007 17:15:19 (muokattu 29.05.2007 17:15:41)
Laitetaan nyt tämän ketjun alle kun taitaa parhaiten sopia.

Mikä siinä on, että kaikki purkavat agressionsa pitkätukkiin. Lähes jokaisella ravintolareissulla löytyy joku joka alkaa aukomaan päätä. Vittu, en minä ainakaan itse vittuile kenellekään että sulla on vahingossa jäänyt lippis vinoon (mikä on kyllä raivostuttavan näköistä) tai että sulla on varmaan vahingossa jäänyt pipo päähän kun tulit sisälle. :)

Joo, mulla on tylsää. Kunhan vuodatan.
_oSKu_
29.05.2007 21:23:13
Pakko jatkaa vähän kun edellinen osui "arkaan paikkaan". Mun mielestä on uskomattoman idiootin näköistä että aikuiset ihmiset pitää pipoa tai lippistä sisällä päässä. Näyttää todella juntilta.

Puhutaan nyt vähän itse asiastakin. Pukeudun ilmeisen tylsästi, koska kukaan ei vittuile pukeutumisesta, saatika käy päälle. Välillä kyllä saa katsella natsitervehdyksiä kun on Saksan armeijan tamineita päällä. Hiuksista sen sijaan saa kuulla välillä pientä kommenttia, mutta eipä niistä jaksa välittää.
"Strato on kyl niinku lapio. Sillä lapioidaan turvetta."
JPQ
30.05.2007 18:16:42 (muokattu 31.05.2007 00:10:37)

Olipas tyhmä kysymys. Tietenkin "turpiin ottaminen" tarkoittaa fyysistä väkivaltaa. Henkinen väkivalta on asia erikseen, tuskin sillä ketään voi oikiasti hakata. =)

No panitko merkille kuinka moni sitten suurinpiirtein on joutunut "isomman porukan pieksemäksi"? Meinaatko että jutuissa olisi ilmaa vai?

Henkinen väkivalta joskus pidempään vaikuttavaa esim. mun monien ihmisten (muistan suoraan 3) valehtelu jättänyt pahatkin jäljet. Ja en ole saanut vielä pukeutumisen takia turpaan enkä pahemmin mummolta ja tädiltä suhtautumista tukkaanikaan. (kasvatus käynnissä)
Retard1
01.06.2007 19:55:56
Ei ole suoranaisesti edes vittuiltu, vaikka mielestäni näytän "saatananpalvojiakin" erikoisemmalta. Siis vaatteiden ja hiusten perusteella. En kyllä paljoa keskustassa/keskustan läheisyydessä liikukkaan (asun Mikkelissä). Tyylini kylläkin vaihtuu ensi syksyyn mennessä neutraalimmaksi joten voin liikkua vieläkin turvallisemmin mielin =)

Ja huomatkaa noi lainausmerkit :D
Se on menoks sano Annie Lennox
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)