Aihe: KaZaa laillinen!
1 2 3 4
Liver-Box
28.12.2003 20:46:45

WAREA VAAN ! JEE !
"Space Monkey´s Cosmos"
Notefix
28.12.2003 21:59:17

Laitappa 192 kbps MP3-CD soimaan stereoihin, jotka toistaa MP3:ia (huom, ei tietokoneen kautta) ja vertaa CD-laatuun. Jos olet ihminen, et huomaa eroa. MOT.

Mä olen olllut ihan virallisessa testiryhmässä ja todistettavasti ero oli selvä paljon isommillakin bittinopeuksilla, sorry.

Mutta, toki, pointti on lähes kaikessa siinä, että ihmiset hankkivat sisältöä, eivät itse mediaa. Eli, jos biisi miellyttää, se hankitaan, koska ero kotikuuntelussa ei tavikselle paljon tunnu.
Nimeni on Baron, Notefix Baron
Notefix
28.12.2003 22:03:17

Meinasin tolla lähinnä sitä, et koko massakulttuurissa nykyään musiikin arvostus ei ole sitä luokkaa, että ihmiset maksaisivat levyistä 20e/kpl. Kukapa arvostaisikaan...?
...

olet jabbe kyllä oikeassa tuossa. vaikka piratismia vastustankin ehdottomasti, on pakko myöntää että esimerkiksi levyjen hinnoittelu ei ole kohdallaan. jos samalla hinnalla saa dvd:n jonka kustannukset ovat ihan toista luokkaa, ei ole kohtuullista pistää levylle noin isoa hintaa. jonnekin se raha menee, eikä välttämättä muusikoille. ahneus kostautuu aina.
Nimeni on Baron, Notefix Baron
Jabbe
28.12.2003 22:06:59
jonnekin se raha menee, eikä välttämättä muusikoille. ahneus kostautuu aina.

Nimenomaan. Mun mielestä asiat menee nyt hyvin. Saisivat vaan ne-kelle-rahat-menee-ja-jotka-väittävät-häviävänsä-kiitos-kazaan tajuta todellisuuden vähän nopeammin. Johonkin tässä ollaan menossa. Tuskin kuitenkaan musiikkikulttuurin kaatumiseen. Toivottavasti nyt ei missään tehdä mitään hölmöjä päätöksiä... Kazaan ja kuluttajien tuomitseminen on ainakin täysin väärä lähtökohta.
My name is Baron, Jabbe Baron.
Jabbe
28.12.2003 22:09:54
Mä olen olllut ihan virallisessa testiryhmässä ja todistettavasti ero oli selvä paljon isommillakin bittinopeuksilla, sorry.

Virallisessa? Oliko ruotsalaiset asialla vai? :)

Mutta, toki, pointti on lähes kaikessa siinä, että ihmiset hankkivat sisältöä, eivät itse mediaa. Eli, jos biisi miellyttää, se hankitaan, koska ero kotikuuntelussa ei tavikselle paljon tunnu.

...kukaan ei ole sentään väittänytkään meitä ihmisiksi?
Jabbe
28.12.2003 22:14:57
olis voinu mun puolesta olla...ne on paljon parempia ja tiukempia musajutuissa!

Mä kun meinasin että tieteellisissä tutkimuksissa. No totta kyllä toi edellinen, valitettavasti. Toisaalta, onneksi. Ompahan varaa parantaa tän maan puolella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)