Hestroyer 15.03.2007 12:32:11 | |
---|
Olen tässä asentamassa konetta uudelleen windowsista lähtien. Koneessani on 2 kovalevyä (saman tasoisia). miten kannattaa sijoittaa ohjelmat ja VST-plugirit ym levyille? onko järkevintä asentaa esim. C-asema: Sonar. D:asema: VST:t, samplet, nauhoituskansio, projects-kansio. Tarkoitus on siis saada koneen rasitus mahd pieneksi sonaria käyttäessä, ja täten mahd pienet latenssit. |
Mikael 15.03.2007 12:36:59 | |
---|
varmaan tuolta tietsikkapalstalta löytyis paremmin ooikea vastaus... Siitä mistä aita on matalin... |
Antti1 15.03.2007 12:37:04 | |
---|
Mä oon aina tykännyt tämmöisestä järjestelystä: windows-asema, softa-asema, backup-asema ja projektiasema. Windows, softa ja backup voivat olla samalla levyllä (mieti järjestystä, levy on nopeampi ulkolaidoilta), mutta noi projektit (eli kaikki audiot yms.) laittaisin toiselle levylle. Vielä parempi olis, jos pystyisi käyttämään kolmea levyä yhtäaikaa, mutta se lienee jo vähän liioittelua. |
Vielä parempi olis, jos pystyisi käyttämään kolmea levyä yhtäaikaa, mutta se lienee jo vähän liioittelua. Mulla on juuri tällä hetkellä seitsemän levyä kiinni koneessa, joista yksi on itseasiassa kahdesta levysträ tehty raidi... eli fyysisiä kevyjä on kahdeksan (kolme niistä kyllä ulkoisia). Tilaa on yhteensä pari teraa. Ja kaikki täynnä ;-) Miten niin liioittelua ;-) CU
--
Eki |
gösplstorm 15.03.2007 14:23:12 | |
---|
Mulla on juuri tällä hetkellä seitsemän levyä kiinni koneessa, joista yksi on itseasiassa kahdesta levysträ tehty raidi... eli fyysisiä kevyjä on kahdeksan (kolme niistä kyllä ulkoisia). Tilaa on yhteensä pari teraa. Ja kaikki täynnä ;-) Luin sun kuvauksen ja tän jälkeen vähän huvitti lause "Tykkään myös studiopuuhastelusta." :-D Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
Halsu 15.03.2007 15:39:58 | |
---|
Luin sun kuvauksen ja tän jälkeen vähän huvitti lause "Tykkään myös studiopuuhastelusta." :-D Teen duunikseni videoeditointia ja 3D -animaatiota, joka selittää tuon kovalevytarpeen... eli kone on enemmän muuhun kuin musakäyttöön hommattu (vaikka ei tietty haittaa poppihommissakaan että on tarpeeksi potkua / levytilaa masiinassa). CU
--
Eki |