Aihe: Hartke PiggyBack
1
Einherjar
14.03.2007 17:22:38
Onkos kellään kokemuksia tai soundisampleja tästä combosta?

Tarkoituksena olisi haalia halpaa vahvistinta kotikäyttöön ja pienille keikoille. 4x12 ja nuppi löytyy jo ennestään, joten watteja ei niinkään ole hakusessa.
Tuossa Hartkessa pisti heti silmään erillinen kaappi, jota sitten voisi myös muiden nuppien kanssa käyttää hyödyksi.
Etuasteen ei minun käyttöön tarvi mitään ylitsevuotavaa parhautta olla minun käytössä, koska ohjaan vain päätettä GT-8:lla. Kunhan tarvittaessa siitä saa rokkia irti, niin riittää.

..mutta..
Hyövääkös minun sijoittaa rahani tuohon, vai kannattaakos katsella jotakin 1x12"-comboa ennemminkin?
MTM
15.03.2007 09:52:00 (muokattu 15.03.2007 09:53:24)
Minäkin tuosta taannoin vähän olin kiinnostunut, mutta en ole päässyt kokeilemaan. DLX Musicin kautta noita saa ja tietysti Thomannilta.

Omistajien arvioita on täällä (tietysti omaansa kehuvat):

http://reviews.harmony-central.com/ … roduct/Hartke/Piggy+Back+Combo/10/1

Vaikuttaa siltä, että clean-kanava ei ole kovin puhtoinen ja äänentason kasvaessa häiriöäänet lisääntyvät. Hiukan oudolta minusta tuntuu kartiopuoli: siinähän on 4*8". Tuntuisi että 2*10 tai 2*12" olisi järkevämpi?

EDIT: Valmistajan sivu manuaaleineen on täällä:

http://www.samsontech.com/products/ … tpage.cfm?prodID=1791&brandID=3
JuSu
15.03.2007 10:03:39
Hiukan oudolta minusta tuntuu kartiopuoli: siinähän on 4*8". Tuntuisi että 2*10 tai 2*12" olisi järkevämpi?

Mulla on Rolandin valmistama 4x8" kitarakomero, oliko nyt GC-408 tms...

Soundiltaan melkoisesti notkolla keskialueella, alapäätä löytyy... Mutta jostain syystä toimii Pod Xt + Velocity 120 -yhdistelmällä kivasti. Rolandin elementit lienevät jotain halpiskamaa, tiedä sitten miten tuo toimisi kunnon ämyreillä. Harkinnassa on ollut ladata tuo myös 2x10" -elementeillä.

Sanotaan, että mielenkiintoinen. Ja kun sai halvalla... =)

JuSu
"Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)