Aihe: Tilutus kitaristien vidoita tänne
1 2 3 4 555 56 57 58 59108 109 110 111 112
ballfish
13.03.2007 18:54:59
Köhöm. Minä soitan vakavaa klassista musiikkia.

Omakuvasi perusteella soitat hippirokkia: http://muusikoiden.net/dyn/users/18989.jpg
Metalrock
13.03.2007 19:11:19
Play Loud
-Cale
13.03.2007 20:11:11 (muokattu 13.03.2007 20:11:42)
No siinäpä se, mitä tarkoitinkin. Ei maistuis puulta kun se opettelis tekemään toisenkin kappaleen;) Ostin joskus Kenzinerin levyn, ja olihan se ihan kivaa menoa kun kuunteli jokaisen kappaleen yksittäisenä itsenäisenä kokonaisuutena - mutta että levyllinen samaa toskaa?? Ei herranpieksut. Eikä se muuten itse asiassa mun mielestä oo mikään kovin ihmeellinen soittaja. Kyllä vaikka toi Ambitus pesee lattian sillä ihan mikä päivä vaan ja kusee vielä päälle (kuten tapoihinsa kuuluu):D

En sanonut että puulta maistuisi :) Jo tuota genreä yleensäkin vaivaa se että melkein kaikki biisit on juurikin samasta puusta veistettyjä, ettei Ravenia voi yksin siitä syyttää. Vertailukohdaksi voisi ottaa melkeinpä minkä tahansa neoklassisen kitaristin/powermetalbändin. Vai väitätkö ettei Yngwie Malmsteenia kuunnellessa rupea ikinä puuduttamaan biisien samankaltaisuus? Itse täytyy ainakin sanoa että varsinkin sooloissa tekee aika usein mieli hypätä sen yli.

Ja kyllä mä luulen että ei Ambitus ainakaan "saavutustensa" perusteella pese lattiaa Ravenillä. Minkä bändin keulahahmona Ambitus on vaikuttanut? Sitä minäkin... Raven sentään on niittänyt mainetta kitaristina ainakin kahden bändin riveissä, ja vielä kotimaan ulkopuolellakin.
Karipiirto
13.03.2007 20:45:36

En sanonut että puulta maistuisi :) Jo tuota genreä yleensäkin vaivaa se että melkein kaikki biisit on juurikin samasta puusta veistettyjä, ettei Ravenia voi yksin siitä syyttää. Vertailukohdaksi voisi ottaa melkeinpä minkä tahansa neoklassisen kitaristin/powermetalbändin. Vai väitätkö ettei Yngwie Malmsteenia kuunnellessa rupea ikinä puuduttamaan biisien samankaltaisuus? Itse täytyy ainakin sanoa että varsinkin sooloissa tekee aika usein mieli hypätä sen yli.

Ynkän nykytuotantoa kun kuuntelee niin täytyy sanoa että minunkin tekee mieli hypätä soolot yli ja toisaalta tekee kyllä nykyään mieli hypätä koko levyn yli koska oli se viimeinenkin sen verran karmivaa samojen ideoiden pyöritystä että ihan hirvittää.

Ja kyllä mä luulen että ei Ambitus ainakaan "saavutustensa" perusteella pese lattiaa Ravenillä. Minkä bändin keulahahmona Ambitus on vaikuttanut? Sitä minäkin... Raven sentään on niittänyt mainetta kitaristina ainakin kahden bändin riveissä, ja vielä kotimaan ulkopuolellakin.

Kuka tämä Raven siis on? Sain käsityksen että jonkin sortin ttilumies se on mutten sitten löytänyt sen enempää tietoa kun google ei jostain syystä pelitä :S

Ps. Ei ne saavutukset vaan se asenne se on millä Ambitus pesee kaikki tilumiehet mennen tullen. Ravenilla on vaan ollu tuuria ;-) rokrok!!!!!!
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
diabami
13.03.2007 20:49:31 (muokattu 13.03.2007 20:50:03)

En ole aiemmin tollasesta Sebastianista kuullutkaan. Sitä paitsi Ambitus on saavuttanut paljon enemmän mitä tuollainen Sebastian ikinä tulee saavuttamaan. Olen kuullut, että Ambituksella olisi jotain tekemistä Dingon uusimman levyn kanssa. Kaiken lisäksi hän on saavuttanut uskomattoman hienon sooloskabasaundin kohtuullisen halvoilla kamoilla. Ambituksen löytämä ja saavuttama tatsi on jotain ihan ihmeellistä. Sitä on todella vaikea yliarvioida, koska se on USKOMATON! Hänen tarkkuutensa saa John Petruccinkin hiljaiseksi, sillä siinä huokuu selvää varmaa otetta ja kunnianhimoa. Lopuksi pitää vielä mainita hänen melodisuutensa ja oivaltavuudensa musiikin sävellyksessä. Eikä hänen uskomatonta NOPEUTTA saa unohtaa. Jos kaikki olisimme kuin Ambitus, taivasta ei tarvittaisi. Taidankin tässä laittaa Ambituksen sooloskaba 59:n soimaan.
ballfish
13.03.2007 20:52:04

*köh*Fanipoika*köh*

Ikinä kuullutkaan tuosta Ravenista. Ja oli helvetin tylsää paahtoa.

Ambitus vie. Perustan kohta fan-clubin.
Karipiirto
13.03.2007 21:00:24

*köh*Fanipoika*köh*

Ikinä kuullutkaan tuosta Ravenista. Ja oli helvetin tylsää paahtoa.

Ambitus vie. Perustan kohta fan-clubin.

Mut voi sitten pistää jäseneksi ;-)
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
wrshredder
13.03.2007 21:10:07
Omakuvasi perusteella soitat hippirokkia: http://muusikoiden.net/dyn/users/18989.jpg

Hoho. Nyt on verrattu sitten jo hippirokkariksi ja Juiceksi :)

No ei sentään ,kaikkea (yritän) soittaa aina reggaesta ,klassiseen ja hippirokista metallimättöön.

Ja jottei olisi kovin oftopik ,tämä sopisi varmaan tänne:

http://www.youtube.com/watch?v=BO6O4x7AXzg
THV-Klubi#52 S.M.A.K - perustajajäsen "Tämä jatkuva yksinäisyys käy päivä päivältä yhä rankemmaksi oikealle ranteelleni.."
diabami
13.03.2007 21:16:55
Mut voi sitten pistää jäseneksi ;-)

Minut myös, sillä myönnän, että kuuntelen hänen sooloskabatuotoksia useita kertoja päivässä ja uuden julkaisun tulessa ryntään ensitilassa kuuntelemaan sen. Lisäksi mp3-soittimessani on mm. Ambituksen sooloskabat 57, 59, 60, 66, 67 ja 70. Aina kävellessäni on ihanaa kun korvaani kajahtaa niin pirteän kuuloisia harkiten valittuja säveliä uskomattomalla tatsilla ja nopeudella varustettuna. Sillä aloitan päivänikin joka aamu.
-Cale
13.03.2007 21:27:50
En ole aiemmin tollasesta Sebastianista kuullutkaan. Sitä paitsi Ambitus on saavuttanut paljon enemmän mitä tuollainen Sebastian ikinä tulee saavuttamaan. Olen kuullut, että Ambituksella olisi jotain tekemistä Dingon uusimman levyn kanssa. Kaiken lisäksi hän on saavuttanut uskomattoman hienon sooloskabasaundin kohtuullisen halvoilla kamoilla. Ambituksen löytämä ja saavuttama tatsi on jotain ihan ihmeellistä. Sitä on todella vaikea yliarvioida, koska se on USKOMATON! Hänen tarkkuutensa saa John Petruccinkin hiljaiseksi, sillä siinä huokuu selvää varmaa otetta ja kunnianhimoa. Lopuksi pitää vielä mainita hänen melodisuutensa ja oivaltavuudensa musiikin sävellyksessä. Eikä hänen uskomatonta NOPEUTTA saa unohtaa. Jos kaikki olisimme kuin Ambitus, taivasta ei tarvittaisi. Taidankin tässä laittaa Ambituksen sooloskaba 59:n soimaan.

Niin siis, kyseessähän on Jaron Sebastian Raven (Jarno Keskinen), joka on vaikuttanut mm. bändeissä Virtuocity ja Kenziner.

Ja mitä Dingoon tulee, Jonttu Virta on ainut ja oikea mies Dingoon kitaran varteen! Ja luulenpa että jos tuo Ambitus niin huippu on, niin hänen kyvyt kyllä huomataan. En toki vähättele hänen soittotaitoa, hyvä kitaristihan hän on, mutta mitä olen hänen soittoa kuunnellut niin ei ole ihan sen tyylistä mistä itse diggaan. Mutta se on hyvä että hänellä noita fanipoikia riittää ilman minuakin! :)
wrshredder
13.03.2007 21:31:07
Ja mitä Dingoon tulee, Jonttu Virta on ainut ja oikea mies Dingoon kitaran varteen!

Mä olinkin Jontun pyörittämässä bändikerho jutussa opettaas noin kuukauden. Oonko julkkis?
THV-Klubi#52 S.M.A.K - perustajajäsen "Tämä jatkuva yksinäisyys käy päivä päivältä yhä rankemmaksi oikealle ranteelleni.."
Karipiirto
13.03.2007 21:31:31 (muokattu 13.03.2007 21:32:21)

En toki vähättele hänen soittotaitoa, hyvä kitaristihan hän on, mutta mitä olen hänen soittoa kuunnellut niin ei ole ihan sen tyylistä mistä itse diggaan.

Hyvä tietää, alamme käännyttää sinua kaikin konstein ;-)
Osaako kukaan hypnoosia???

Mä olinkin Jontun pyörittämässä bändikerho jutussa opettaas noin kuukauden. Oonko julkkis?

Ihan jumala oot. :)
ballfish
13.03.2007 21:32:53

Ambitus osaa.
Karipiirto
13.03.2007 21:33:51

Ambitus osaa.

Se ei vissiin oo käyttänyt sitä täydellä teholla vielä:-)
-Cale
13.03.2007 21:35:31 (muokattu 13.03.2007 21:42:45)
Hyvä tietää, alamme käännyttää sinua kaikin konstein ;-)

Heh, enpä usko että onnistuu :) Muutenkin nuo tilujutut alkaa yhä vähemmän ja vähemmän kiinnostamaan, ja tilalle on tullut hallitumpaa ja tunteikkaampaa kitarointia. Enkä ole tuosta ollenkaan pahoillani, tsiikatkaa vaikka Pantsea, siinä vasta tyylitajuinen kitaristi!:

http://www.youtube.com/watch?v=ZfDCfF8GWr8

Ei ole sitten tilua :) Torvinen myös erittäin pätevä mies kepin varressa!
Pehvanssi
13.03.2007 21:38:16
Ei kaikki varmaan soita kitaraa vaan sen takia että kyvyt huomataan ja tulee kuuluisaksi?
-Cale
13.03.2007 21:41:27 (muokattu 13.03.2007 21:41:41)
Ei kaikki varmaan soita kitaraa vaan sen takia että kyvyt huomataan ja tulee kuuluisaksi?

Ei toki, meitä makuuhuonekitaristejahan on paljon. Usein vaan toivotaan sitä hiljaa mutta ei koskaan myönnetä tai sanota ääneen.
ballfish
13.03.2007 21:45:23
Ei toki, meitä makuuhuonekitaristejahan on paljon. Usein vaan toivotaan sitä hiljaa mutta ei koskaan myönnetä tai sanota ääneen.

Saahan sitä unelmia olla.

Oikeasti haluasin olla sohvalla röhnöttävä liikalihava typerällä taiteilijanimellä varustettu pitkäletti soittamassa huonoa hewisooloa.
Ambitus
13.03.2007 22:49:04 (muokattu 13.03.2007 22:49:50)

No tuleepa sitä kovaa tekstiä...En tiä miten moista pitäis kommentoida!

No kuuntelin ton Ravenin vedot ja kylmäks ainakin mulle jäi...Onhan se kiva et on kaveri on treenannu bachikuviot ja dimisweepit noinkin nopeaksi..En tiä taittuisko meikäläiseltä. Pakko kuitenkin on sanoa et toi jätkä oli ihan vitun nopee...mut aika loppujen lopuksi tiluspede..niinkuin minäkin;)

Tosiaan en katso itseäni mitenkään verrannoliseksi esim.hra Petrucciin tai muihin herroihin mihin tällä palstalla mua on verrattu. Niillä jätkillä on kuitenkin niin pitkä soittohistoria takana... Tää mun soittaminen on ollu jo muutaman vuoden hyvin "harrastuksen" omaista. Olen siis äänittäjä/miksaaja/tuottaja ja siinä sivussa typerällä taiteilijanimellä varustettu ylipainoinen pitkätukkainen makuuhuonetiluttaja:) Näistä meriiteistä, mitä mulla on, on aivan turha kehua..mut jos soittoa pitää arvostella, niin musiikki puhukoon puolestaan...ei myyntiluvut.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)