Hyvällä tuurilla saattaa toimiakin, matemaattinen todennäköisyys tulee kuitenkin jossain kohtaa vastaan katalin seurauksin. Yamaha ym. olis varmempi valinta. Totta. Itselläni eka DDX3216 oli valmiiksi rikki, mutta kun ehjän sai, epäilykset hävis. Ei mun mielestä kannata edes harkita Yamahaa. Samassa hintaluokassa on vain 01V, mikä häviää Behringerille ominaisuuksissa 100-0 |
Totta. Itselläni eka DDX3216 oli valmiiksi rikki, mutta kun ehjän sai, epäilykset hävis. Ei mun mielestä kannata edes harkita Yamahaa. Samassa hintaluokassa on vain 01V, mikä häviää Behringerille ominaisuuksissa 100-0 Sehän riippuu vähän käyttötarkoituksestakin. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun digipurkin efektit ja dynamiikkaprosessointi, mutta olisi toivottavaa että laite pysyy kasassa ja tekee hommansa riittävän pitkään. Liitännät pitää tietysti olla kohdillaan. |
Minkä mallinen sun behringer on kun olis tarkoituksena ostaa toi EURORACK MX3242X ja käyttää sitä nimenomaan äänitys tarkoitukseen. Tai jos muilla kokemuksia ko. laitteesta niin mielellään kuulisin ennen ostopäätöstä. Kokemusta on.. hmm. mitenhän sen nyt sit sanoisi,, : Liitäntöjen puolesta ihan ok. Etuasteista en osaa sanoa juuta enkä jaata,, (parempiakin on niinku täällä on mainittu useasti) Eq.t hmm. välttävät (riittävät) Auxeja 2 pre/post ja 2 post + 2 (post tilassa jotka vaihdetaan noitten 2 post tilassa olevan kanssa) eli periaatteessa mainostetaan et olis 6 auxia mut käytännössä on vaan 4 Hinta/laatusuhde kohallaan jos vaan sattuu toimiva peli pakettiin. Selkeästi huonoa on ainakin: Virtaliitin on ihan onneton ja hajoaa helposti (ainakin livekäytössä) jolloin koneesta häviää virrat/menee oikosulkuun jolloin päätteet/kaapit joutuu aika koville paukkuessaan. Se virtualizerin efektille ei voi paljon antaa painoarvoa, kohisee ja saundit on aikas huonot, (poislukien jotkut lyhyet delayt, radiospeaker, yms. joita pystyy käyttää) parametrejä ei voi siis säätää. Ehkä kone myös hiukan suhisee mut ei ainakaan mua haittaa liiemmin,, ( saattaa olla yksilöstä kiinni) Tollasta, mut siis hinnaltaan kyllä ihan jees jos ei ole tarkotus ihan kaikkia pelimarkkoja tuhlata siihen HI-FI laatuun. Mulle kyl riittää......kunnes rikastun, ja ostan sen Midaksen.! "Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen |