kuitti 25.12.2003 21:44:42 | |
---|
oletko käynyt musiikkilinjan? millainen taso opiskelijoilla ja opettajilla? Onko hyvät mahikset musiikin jatko-opintoihin linjan käytyä? KOKEMUKSIANNE..kiitos..!! |
Tiommi 25.12.2003 22:30:23 | |
---|
oletko käynyt musiikkilinjan? millainen taso opiskelijoilla ja opettajilla? Onko hyvät mahikset musiikin jatko-opintoihin linjan käytyä? KOKEMUKSIANNE..kiitos..!! Meinaatko mitä koulua savonlinnassa? Itse olen siellä.... "Se mikä laulaen tulee, se nuuskien menee!" Sam Yaffa |
Wiitala 25.12.2003 22:56:06 (muokattu 25.12.2003 22:57:01) | |
---|
Oriveden olen käynyt. Ja sanotaan kaksi asiaa: 1. Jos potentiaalia on, niin kyllä sieltä saa loistavat eväät jatko-opiskeluun. 2. Loistava, kovatasoinen, kostea ja rietas paikka. Sinne vaan. Kunhan hakupalvelu palaa keskuuteemme, niin paljon on juttua jo kerrottu. Käytä siis sitä. Hulderihu, dra de på skogjen du! |
kuitti 26.12.2003 19:21:27 | |
---|
Meinaatko mitä koulua savonlinnassa? Itse olen siellä.... __ Savonlinnan kristillinen opisto on siis yksi mahdollisista vaihtoehdoistani, mut ehkä mietin vakavammin tota Orivettä koska sinne on pääsykokeet ni se kertoo jotain tasosta. muihin tietääkseni vain hakemus. |
Tiommi 26.12.2003 22:53:59 | |
---|
Meinaatko mitä koulua savonlinnassa? Itse olen siellä.... __ Savonlinnan kristillinen opisto on siis yksi mahdollisista vaihtoehdoistani, mut ehkä mietin vakavammin tota Orivettä koska sinne on pääsykokeet ni se kertoo jotain tasosta. muihin tietääkseni vain hakemus. Jep, eli tuossa savonlinnan kristillisessä ei oo pääsy koetta mutta opetus on kyllä tasokasta. Opettajat (ehkä joitain lukuunottamatta) on mukavia ja varsin taitavia. Ja aina välillä käy esim. muiden paikka kuntien konservatorioiden opettajia pitämässä tunteja kuten rumpu ja se kuusi kielinen instrumentti, mikä se nyt olikaan. Tänä vuonna kävi myös Tuomo Valtonen pitämässä studio tekniikkaa, aika loistava tyyppi. Suosittelen paikkaa.... "Se mikä laulaen tulee, se nuuskien menee!" Sam Yaffa |
Kerropa, kuitti, instrumenttisi ja minkä tyylisen musiikin ystävä olet. |
JeeVes 28.12.2003 11:02:51 | |
---|
Tänä vuonna kävi myös Tuomo Valtonen pitämässä studio tekniikkaa, aika loistava tyyppi. Suosittelen paikkaa.... Tuomollahan on Savonlinnassa siis studio ( http://www.sundi.net/). Onpa tainut tuolla käydä äänittämässä Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus. Sen jälkeen siellä on kyllä pyörinyt muitakin tunnettuja bändejä. Need some more speed. |
Anri8000 28.12.2003 13:58:20 | |
---|
Holá. Perheniemessä olin vuoden musalinjalla ja oli ehkä paras vuosi intin jälkeen! ;) Nykyisin tosin olen kuullut huhuja että musiikkilinjalla ei ole yhtään opiskelijaa, joten en tiedä onko opettajiakaan enää.Kannattaa käydä kotisivuilta tarkistamassa. Opetuksen taso on ihan ok.Kaikki riippuu itsestäs, Jonnaa lainaten.Joka vuosi on yleensä joku isompi musaproggis keväällä, esim.opperan teimme me.Linja on klassinen musalinja eli laulua on paljon yksin ja kuorossa. Kannattaa harkita jos haluaa maaseudun rauhaan ja hieman erilaiseen virikeympäristöön. Elämä on vain osa jalkapalloa. |
kuitti 29.12.2003 19:29:09 | |
---|
Kerropa, kuitti, instrumenttisi ja minkä tyylisen musiikin ystävä olet. Viulua tulee rääkättyä aika ahkeraan, ja laulettua. Klassisen tunneilla käyn mutta tykkään laulaa kevyempääkin. Musamaku on laaja..metallista jazziin jne.. Niin, tuota laulamista haluasin treenata vuoden ajan jossain noista opistoista. |
esyk 29.12.2003 21:07:14 | |
---|
Ok, tuntomerkit täsmää. Uskon, että tykkäisit olla Orivedellä. Jos talouspuoli vaan kestää, niin hae ihmeessä. |