Aihe: Suomen Euroviisuehdokkaat 2007
1 2 3 4 515 16 17 18 19
Rotuvaari
03.03.2007 02:15:09
And Oliver has run himself over! What a great twit!

Britannialta olisi ollut vuorenvarma veto pistää Muse sinne viisuihin kohkaamaan. Show-meininkiä ja ehkä jopa kuunneltavaa musiikkiakin. Tosin tuo on jo vähän liikaa toivottu ko. kilpailujen kohdalla parinkymmenen viime vuoden aikana, eikä poikkeusta taideta tehdä tänäkään vuonna. Justin Hawkins taitaa olla eräänlainen 2000-luvun elvari, jos ei noteerata tuota elvistä ollenkaan. Sinne vaan euroviisuihin kaikki has beenit samaan riviin ja kivitys alkakoot.
I hate Smurfs!
Ziggy Bubba
03.03.2007 09:15:49 (muokattu 03.03.2007 09:16:40)

Britannialta olisi ollut vuorenvarma veto pistää Muse sinne viisuihin kohkaamaan. Show-meininkiä ja ehkä jopa kuunneltavaa musiikkiakin.

Eijj! Ei sotketa oikeeta musiikkia Euroviisuihin, ei siinä mene kuin maku molemmista ;)

"Radioheadkin olisi hyvä, musiikkikin on kai ihan kuunneltavaa"
Myspace.com/Crookmachine
Hot RedX
03.03.2007 14:23:05
Hannan Idols -leima saattaa vähän kulua, kun nyt hän on sitten Euroviisu- edustaja.
Hanna on kyllä ihan kova kilpailemaan, joten varmaankin Suomella on mahkuja kymmenen parhaan joukkoon.

Euroviisuihin liittyen; Toukokuussa Helsingin ja lähitienoon jokainen hotelli tulee olemaan täynnä. Liikenne Hartwall-arenan ympäristössä ruuhkautuu, ja jokatoinen kaupungilla vastaantuleva puhunee jotakin muuta kieltä kuin suomea.
Rotuvaari
03.03.2007 16:27:26
"Radioheadkin olisi hyvä, musiikkikin on kai ihan kuunneltavaa"

Heh. Radiohead olisi kyllä ihan omassa elementissään kyseisissä skaboissa. Biisin nimi voisi olla "We Hate You" ja kestoa olisi sellaiset kahdeksan minuuttia. Thom Yorke katsoisi koko esityksen ajan hievahtamatta yleisöön ja Jonny Greenwood vinguttaisi Kaos Padia. Yorke avaisi suunsa vasta biisin loputtua ja sanoisi: "We hate you".

And finally... twelve points goes to... England!
I hate Smurfs!
Ziggy Bubba
03.03.2007 17:38:59 (muokattu 03.03.2007 17:40:10)

Heh. Radiohead olisi kyllä ihan omassa elementissään kyseisissä skaboissa. Biisin nimi voisi olla "We Hate You" ja kestoa olisi sellaiset kahdeksan minuuttia. Thom Yorke katsoisi koko esityksen ajan hievahtamatta yleisöön ja Jonny Greenwood vinguttaisi Kaos Padia. Yorke avaisi suunsa vasta biisin loputtua ja sanoisi: "We hate you".

And finally... twelve points goes to... England!

Kihelmöivä läppä, vaikka euroviisut ja Radiohead edustavatkin täysin eri lajeja (toisessa on kyse musiikista ja toisessa, niin...). Suoraan sanottuna häpeäisin simät päästäni :D

E: Radioheadilla ei muistini mukaan noin pitkiä biisejä ole, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin.
Myspace.com/Crookmachine
Sinap
06.03.2007 09:43:40
1. Andreas Johnson: A little bit of love
2. Sonya Alden: För att du finns
3. Anna Book: Samba sambero
4. Sebastian: When the night comes falling
5. Marie Lindberg: Trying to recall
6. Måns Zelmerlöw: Cara mia
7. Tommy Nilsson: Jag tror på människan"
8. Sanna Nielsen: Vågar du, vågar jag
9. Sarah Dawn Finer: I remember love
10. The Ark: The worrying kind

Lauantaina ratkeaa Ruotsin edustaja. Jostaa syystä tuolta nousee silmille vaan yks nimi.
"Siinähän se tuubi on."
Hot RedX
12.03.2007 09:08:11 (muokattu 12.03.2007 09:10:35)
Ja niin ratkesi Ruotsin edustaja. The ark.

Englannin edustajaksi Justin Hawkins?
Sinap
12.03.2007 09:27:09
Ja niin ratkesi Ruotsin edustaja. The ark.

Ensi vuonna sitten lahden toisen puolella. Ei varmaan huimia kertoimia ole Ruotsilla vedonlöynnissä.
"Siinähän se tuubi on."
Johannes_t
12.03.2007 10:09:32

Ensi vuonna sitten lahden toisen puolella. Ei varmaan huimia kertoimia ole Ruotsilla vedonlöynnissä.

? Mä en oikein ymmärrä miksi indie-bändi yhtäkkiä valloittaisi Euroopan?
Sinap
12.03.2007 10:13:40 (muokattu 12.03.2007 10:15:50)
? Mä en oikein ymmärrä miksi indie-bändi yhtäkkiä valloittaisi Euroopan?

http://www.thearkworld.com/

Kuuntele biisi. Arkradiosta.

http://www.youtube.com/watch?v=6oKXIAqwujo

tai kato show!
"Siinähän se tuubi on."
paavi
12.03.2007 10:20:01
Ääähh...Jotenkin nää viisut on menny ihan älyttömään suuntaan. Kaikki tietenkin aina muuttuu, mutta tässä ei oo oikein enää mitään järkeä. Levyttävät ja maailmanlaajusesti tunnetut rock-bändit lähtee tuonne kohkaamaan.

Kyse on kuitenkin kilpailusta, jossa sävellyksiä ja esityksiä yritetään laittaa paremmuusjärjestykseen ja sellanen ei kuulu mielestäni itseään kunnioittavan ja uskottavan rockbändin toimintaan. Tää on vähän tällainen asia, jota kukaan ei sano ääneen ja pikkuhiljaa on levinnyt sellainen asenne, että "kun nyt kerran noi niin miksei mekin..."

Okei, nää on mielipideasioita taas. Aina on musiikin saralla kilpailtu sävellystasollakin. Kaikissa musiikin tyylisuunnissa järjestetään kilpailuja, jota kautta säveltäjät tai etenkin esittäjät pääsevät tuomaan osaamistaan esille. Sellainen pääosin kuitenkin kuuluu aloitteleville ja nouseville kyvyille. Sanonpa nyt vaan sen, että mun silmissä euroviisuosallistuminen vie uskottavuuden rock-musiikilta. Joku Lordi on mun mielestä aika koominen hahmo. Hyvää musiikkia tekee omalla sarallaan, mutta tuollainen muovisuus ja jokapuolella sählääminen vie hommasta kaiken mystisyyden ja kiehtovuuden. Uskottavuus, jos mikä, on subjektiivista ja siksipä voinkin vapautuneesti heittää tätä kommenttia. Kertokaa toki omat mielipiteenne asiasta.

Onneksi sentään on kyse yleisöäänestyksestä. Sellainen entisaikojen tuomaristopeli yhdistettynä nykyiseen suuntaukseen olis jo aika naurettavaa. Ehkä tää pitää vaan hyväksyä, että maailma muuttuu ja euroviisut siinä mukana. Sinänsä tämä nyt on ihan sama mulle. Lähinnä halusin vaan sanoa, että mulle tällaiset kaikenmaailman viisut on koomista viihdettä ja jos joku artisti siihen haluaa lähteä mukaan, niin saa ainakin mun silmissä ikuisen leiman.
Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction
Sinap
12.03.2007 10:43:36
Pitää muistaa, että esim t.A.t.U oli muutama vuosi sitten kisoissa mukana ja oli muistaakseni 6. surkeella biisillä. Eli ei siellä jo saavutettu maine paina, jos ei hommaa hoida hyvin. Mun mielestä noihin kisoihin osallistuminen ei oo sen kummalisempi asia kun johonkin mtv:n tapahtumaan, jossa vedetään vielä täysin playbackinä.

Harva bändi uskaltautuu koko euroopan arvosteltavaksi. Ei siinä vaiheessa enää kisan jälkeen sanota että "olipa kivat bileet", jos viimiseksi jäädään..kyl se on imagotappio.

Jos nää viisut kehittyy oikeasti tähän suuntaan, niistä tulee oikeasti arvostettu musiikinvientitapahtuma. Ja kun levy-yhtiötkin näyttävät ottavan asian vakavasti, miksei kehittyisi.
"Siinähän se tuubi on."
Wiitala
12.03.2007 11:03:53
Kai olette jo huomanneet, että Sveitsiä edustaa DJ Bobo. :D
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
ville viaton
12.03.2007 11:14:25
Kai olette jo huomanneet, että Sveitsiä edustaa DJ Bobo. :D

Mahtavaa, vihdoinkin kunnon musaa!! Miksei Suomen edustusta tavoitellut MC Nikke T?
Rock'n'roll is never die.
Lennu
12.03.2007 11:44:11

Mahtavaa, vihdoinkin kunnon musaa!! Miksei Suomen edustusta tavoitellut MC Nikke T?

Eikun Pääkköset, Suomi Hip Hopin uranuurtajat asialle. "tule Apuun Anja..."
- onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä? - riippuu vähän mitä juo.
Tympee Huttunen
12.03.2007 11:48:12
Mc NikkeT:llä on SALAHITTI juuri nyt. Itse kuulin todella vahvan huhun, että artisti olisi hienon Grandiosan Pizzaperjantai-hitin takana!
shovi
12.03.2007 23:36:18
Mc NikkeT:llä on SALAHITTI juuri nyt. Itse kuulin todella vahvan huhun, että artisti olisi hienon Grandiosan Pizzaperjantai-hitin takana!

Tähän piisiin liittyen kerron karmivan tarinan. En käy kovin usein ns. leffassa, mutta tämä Vares-systeemi oli "haluan tsekata" -juttu. Iso kangas ja surroundjärjestelmä yhdistettynä hyppivään kuvaukseen ja lähes psykedeeliseen Pizzaperjantai-hittiin aiheuttivat minulle karmean kohtauksen, jonka seurauksena heittelin banaaneja Turun suurimassa elokuvateatterissa.
"Anna mie soitan rumpuja!" -Amorphiksen kosketinsoittaja keikalla
Sinap
13.03.2007 13:31:54
Oli muuten suhteellisen asiallista juontamista kaksikolla pelkonen&leppilampi. Siis siinä arvontatapahtumassa. Mikon lausuminen ei ole ihan Jaanan tasolla, mutta täytynee myöntää, että ihan hyvä valinta. Jaana on kyllä kovan tason ammattilainen.
"Siinähän se tuubi on."
Sinap
13.03.2007 14:10:37
Itseäni rupesi lähinnä ärsyttämään se Leppilammen jatkuva oman egon pullistelu ja itsensä esille tuominen.

Vähän sellanen siinä tarvii ollakin..itsevarma. En mäkään siitä tykkää, mut eurooppalaiset voi tykätä.
"Siinähän se tuubi on."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)