Olisko riittävä mixeri bändille, jossa 2xkitara, 1xbasso 2xlaulumikki + rummut. Treeneissä ei tarvii kun kaks mikkiä, mut riittääkö keikkakäyttöön, jos mikittää vahvarit ja rummut. 6mono/4stereo/2+2subgroupia. Muita kokemuksia? On melko mukavan hintanen tuolla.. |
PuNkKi 29.12.2003 03:24:00 | |
---|
meillä on juuri tuo ollut treeni/keikka käytössä. ihmeen kestäväkin ollut.. kun yleensä behkuista kuulee juttua että ne lahoaa käsiin ensimmäisen keikan jälkeen.. ei tämä... mutta niin asiaan... meillä on mikseriin laitettu parhaimmillaan rummuista basari + kitara + basso + 3 laulua.. ja hyvin on ainakin riittänyt meidän käyttöön.. rockia/poppia/punkkia soitellaan... ja muutenkin tuo mikseri tuntuu olevan suht "laadukas" en tiedä voiko behkuista sanoa laadukas.. mutta aikasemmin oli vielä joku kamalempi halpis mikseri ja kyllä tämä ainakin sen voittaa miten hyvänsä.. että kannattava hankita kyllä.. ja hintaisekseen vähintäänkin hyvä! Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Jokkeri 30.12.2003 16:35:14 | |
---|
Olisko riittävä mixeri bändille, jossa 2xkitara, 1xbasso 2xlaulumikki + rummut. Treeneissä ei tarvii kun kaks mikkiä, mut riittääkö keikkakäyttöön, jos mikittää vahvarit ja rummut. 6mono/4stereo/2+2subgroupia. Muita kokemuksia? On melko mukavan hintanen tuolla.. Mitäpä jos lasketaan kanavien tarve. Rummut. 1-4 kanavaa. basari ensimmäisenä sitten overit ja jos vielä virvelin poimii omalla mikillä niin pitäisi riittää klubitason keikalle. Kitarat 2kanavaa Basso joko DI kautta linjaan tai lisäksi mikillä. 1-2 kanavaa. Laululle ne 2 kanavaa. Eli tarve on nyt vähintään se kuusi mono kanavaa. Ja jos lisätään vielä rumpuja ja se toinen kanava basolle niin tarve olisi jo 10 kanavaa. Itse tykkään vielä palauttaa efektejä liulle jne. joten niitä stereo raitojakin saisi olla ainakin tuo 4 kpl. |
PuNkKi 30.12.2003 22:19:01 | |
---|
ainiit ja nyt mulla olisi juuri tuo Eurorack MX1804X mikseri myynnissä + siihen 500w Inter M vahvistin.. jos joku onpi kiinnostunut.. kamat on erit.hyväkuntoiset ! Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
tlevis 19.01.2004 17:05:30 | |
---|
No hommasin sitten ton mixerin. Nyt tarvis vaan vahvistin hommata kaveriksi. Onko ideoita? Itse en noista juuri mitään tiedä, mutta luulin että laulukaapeissa olis sisään rakennettu vahvistin, vaan eipa ollut. |