Aihe: Jackson RR24
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Jonttu
12.03.2007 18:22:09 (muokattu 12.03.2007 18:24:30)

Mistäs Jonttu hommasit tuon keppis? Paljonko kärsit siitä?

Tilasin tuon reilu kuukausi takaperin Matt's Musicista, piti hätäillä sen kanssa koska juttujen perusteella noita malleja olisi suomeen ollut tulossa vasta joskus kesällä.
Kitara tuli maksamaan n.1100€+kova laukku

Eli onkos noissa kaikissa nyt sitten ne valkoiset reunalistat? Laukku ei vissiin sisälly hintaan?

Ei ole, vain tossa limited edition mallissa on valkoiset reunalistat, normimalleissa on mustat reunalistat.
pandee
12.03.2007 22:23:50
Kirjotetaan nyt tähän omat kokemukseni tosta 24:sesta. Kävin kans hakee semmosen tossa olikohan 1. päivä ja nyt ku sitä on tutkinut tarkemmin olen kyllä pettynyt viimeistelyyn! Se on todella huonoa verrattuna 2006 vuoden rr3seeni! Jaappanin ihme sekin, MUTTA perusasiat kunnossa. 24ssa bevelssit näyttää siltä et ne ois rajattu jollain maalarinteipillä ja sprayllä maalattu, kaulassa 22 nauhan kohdalla on jotain skraiduu tai kuoppaa ja lapojen päiden lakkaus on ihan vituillaan ja epätasainen. Ostaessani skittaa olin niin fiiliksissä että katseeni oli täysin sumentunut. Kirjoittelin tossa palautetta Fender skandinaviaan, että odottelen mitä ne on mieltä..

Muuten, eikö OFR:n kielilukossa kuulu olla läpipultit? Tässä nimittäin ei ole..

Jos postimerkki on painovirheellinen sen arvo moninkertaistuu, epäilen vain et ei päde tässä.. :)
Ben_D
12.03.2007 22:26:43

Kirjotetaan nyt tähän omat kokemukseni tosta 24:sesta. Kävin kans hakee semmosen tossa olikohan 1. päivä ja nyt ku sitä on tutkinut tarkemmin olen kyllä pettynyt viimeistelyyn! Se on todella huonoa verrattuna 2006 vuoden rr3seeni! Jaappanin ihme sekin, MUTTA perusasiat kunnossa. 24ssa bevelssit näyttää siltä et ne ois rajattu jollain maalarinteipillä ja sprayllä maalattu, kaulassa 22 nauhan kohdalla on jotain skraiduu tai kuoppaa ja lapojen päiden lakkaus on ihan vituillaan ja epätasainen. Ostaessani skittaa olin niin fiiliksissä että katseeni oli täysin sumentunut. Kirjoittelin tossa palautetta Fender skandinaviaan, että odottelen mitä ne on mieltä..

Jos postimerkki on painovirheellinen sen arvo moninkertaistuu, epäilen vain et ei päde tässä.. :)

Eipä kuulosta kauheen lupaavalta...volyymituote tehdään näemmä hirveellä kiireellä.
http://www.myspace.com/fiercemetal
Invader
12.03.2007 22:30:56

Ei kuulu. Parempi näin, melko monta kielilukkojen kohdalta haljennutta Ibanezin kaulaa on tullut nähtyä kun niitä läpipultteja on kiristetty liikaa.
Tai sitten ei..
apuri
12.03.2007 22:33:31

Eihän Jaskoissa ole ollut läpipultteja kohta 20 vuoteen.

Jos kitarassa on vikaa niin vie takaisin kauppaan.
pandee
12.03.2007 22:33:33
Ei kuulu. Parempi näin, melko monta kielilukkojen kohdalta haljennutta Ibanezin kaulaa on tullut nähtyä kun niitä läpipultteja on kiristetty liikaa.

Okei, mulla on vissiin ollu vähän huonoa tuuria, tai ei niin vähääkään. rr3sessani oli t-kaupasta tullessaan kielilukon ruuvit korkanneet sieltä kaulasta eli pyöri tyhjää ja joutu käyttää skittaa kitarapajalla, tosin heidän laskuun! :)
Ben_D
12.03.2007 22:35:25

Koska Jacksoneista on poistunut läpipultit käytöstä?
http://www.myspace.com/fiercemetal
pandee
12.03.2007 22:40:41

Täytyy nyt katsoa mitä sitä tekee, ja mikä niiden vastuu tossa tilanteessa on ku kuitenkin olen katsonut kitaran paikan päällä silmämääräisesti läpi.
oiva tumpeloinen
12.03.2007 22:45:56
Täytyy nyt katsoa mitä sitä tekee, ja mikä niiden vastuu tossa tilanteessa on ku kuitenkin olen katsonut kitaran paikan päällä silmämääräisesti läpi.

Jos se on valmistusvika, niin ei sun liikkeessä silmäily poista valmistajan/myyjän vastuuta. Maalivirheet, kaikki skraidut ja vastaavat ei kuulu uuteen soittimeen. Otat vaikka mukaan jonkun, joka esittää sitä tietävää ja itse heittäydyt tyhmäksi, jos tuntuu helpommalta siten.
pandee
13.03.2007 00:02:37
www.imageshack.us/user/pandee

tuolla on pari kuvaa..
DZN
13.03.2007 00:12:36
Koska Jacksoneista on poistunut läpipultit käytöstä?

90-luvun Jacksoneissa ei enää ollut läpipultteja satulassa.
Aka. Dino and 6077dino
Explorer
13.03.2007 02:42:50

tuolla on pari kuvaa..

Onko toi oikea jaska eikä joku yläasteella tehty ritsa?
All men play on 10.
Jonttu
13.03.2007 05:20:07

tuolla on pari kuvaa..

Aika irvokkaan näköisiä nuo maalaukset.... :( Omassa kepissä ei ole tuollaisia virheitä, liekö vain sattunut sinun kohdalle joku maanantaimalli?
pandee
13.03.2007 08:28:46
Onko toi oikea jaska eikä joku yläasteella tehty ritsa?

Siitä lähetinkin kyselyn Fender Skandinavialle, että epäilen että minulla on piraattituote.. :)
Fingolfin
13.03.2007 09:10:34
Siitä lähetinkin kyselyn Fender Skandinavialle, että epäilen että minulla on piraattituote.. :)

Kerroham sitten mitä vastaavat. Ikävän näköisiä virheitä.
Strength and Honor
mhaarala
13.03.2007 09:12:51
Onko kitaran ostaneilla antaa jotain varmistusta tuohon tallakysymykseen? Eli onko se ihan ehtaa tavaraa vai jotain pingenpongelia?
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Jormaz
13.03.2007 09:16:07
Olipas tosiaan järkyttävää tuo työn laatu. Ilmeisesti kehutulla Japanin tehtaalla ei ole minkäänlaista laadunvalvontaa?
Werde
13.03.2007 09:19:59
Olipas tosiaan järkyttävää tuo työn laatu. Ilmeisesti kehutulla Japanin tehtaalla ei ole minkäänlaista laadunvalvontaa?

Ne on tehty hirveässä kiireessä, ei kai siinä muuta. Maailmalta näitä juttuja kuului jo vähän aiemmin, kuten pari päivää sitten tänne kirjoitin.
I kneel only to God.. I don't see him here.
McNulty
13.03.2007 09:48:03 (muokattu 13.03.2007 09:50:26)
Onko tuossa "piraattituotteessa" hainevätkin väärin? Näyttäis olevan Reverse Sharkfinit vai katoinko ihan väärin?

edit: ilmeisesti kuuluvatkin olla...
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)