bränä 12.03.2007 16:23:55 | |
---|
Eli halpa kitara tarvisi hommata, mutta en osaa päättä että minkä seuraavista otan.. IBANEZ SA260FM-AMB ESP LTD H100FM ASB SCHECTER OMEN 6 EXTREME AMB ESP LTD H-101FM ASB Kaikki vinkit otetaan vastaan ja kitaran thomannila aion tilata, joten kokeileen ei pääse.. :/ paitsi onhan niissä palautusaika, mutta ei jaksaisi niiden kanssa leikkiä. Eiköös tuo schecterin malli ole niitä aasiassa valmistettuja? onko minkä lainen soittaa? ja entäpä nuo muut? Tällä hetkellä käytössä on joku williamsin strato-kopio, joten mikä tahansa nuoista kitaroista lienee parempi ku se! :D Toisaalta on tuo williamssi ollu ihan mukava soittaa, mutta sähköt ja mikit aivan persiistä! |
Twinkle 12.03.2007 16:33:09 | |
---|
Mutu-tuntumalla arvelen threadin etenevän: - tarjoavat sinulle ibanezia - käskevät seurata toria - sanovat että tinkimällä saa halvemmalla ihan suomesta - Huomauttavat myös schectereiden olevan kaikki kauko-idän tuotantoa - halveksivat LTD:tä - suosittelevat pacificaa tai jotakin konservatiisempaa mallia. |
bränä 12.03.2007 16:39:51 | |
---|
Mutu-tuntumalla arvelen threadin etenevän: - tarjoavat sinulle ibanezia - käskevät seurata toria - sanovat että tinkimällä saa halvemmalla ihan suomesta - Huomauttavat myös schectereiden olevan kaikki kauko-idän tuotantoa - halveksivat LTD:tä - suosittelevat pacificaa tai jotakin konservatiisempaa mallia. Eli otan vai suosiolla ibanezin? Tosin tuo ibanezin malli ei mikään laatuvehje vielä ole, joten eikö kaikki toisaalta samalla lähtöviivalla? Lisää tietoa siitä schecteristä kaipaisin myös, sillä outo kitara vallan minulla ja on kehuttu sekä haukuttu merkki. |
Boogierooster 12.03.2007 16:50:25 | |
---|
Eli otan vai suosiolla ibanezin? Ymmärtääkseni Twinkle vaan koitti sanoa että ysäri ja kasari 5xx-sarjan RG:t ovat kehutumpia ja halvempia sekä niitä liikkuu hyvillä mikeillä kohtuulliseen hintaan m.net torilla :) |
Strutsi 12.03.2007 16:56:22 (muokattu 12.03.2007 16:57:25) | |
---|
Kannattaisi varmaan tsekata myös noi Ibanezin S-sarjan kepukat, kun niissä on ZR-talla. Ltd:tä en ehkä ostaisi, Schetereistä ei ole hirveästi tietoa, mutta Ibanezit on kyllä oman kokemuksen perusteella hyvässä hinta/laatu -suhteessa. "If you feel bad about eating your dead mom, we can dig a grave and you can puke into it." -Monty Python |
jon1 12.03.2007 16:56:51 | |
---|
Ite oon tuota pelkkää Omen-6 testiny eräässä musaliikkeessä, on varsin mukava peli hintaisekseen. Mikitkin on aivan hyvät, ei ole mitenkään tunkkaisen kuulonen yms. Ite voisin harkita vakavasti sen kitaran ostoa, jos vähän pienempi budjetti ois kyseessä. - Onnellinen Schecterin omistaja "Dick and Ted took toy ducks downtown to drown.." |
Twinkle 12.03.2007 16:57:35 | |
---|
Ymmärtääkseni Twinkle vaan koitti sanoa että ysäri ja kasari 5xx-sarjan RG:t ovat kehutumpia ja halvempia sekä niitä liikkuu hyvillä mikeillä kohtuulliseen hintaan m.net torilla :) Jooh, vanhempi ibaneezi irtoaa torilta aika huokeaan hintaan. Ne on semmoisia jokapaikan höyliä että jos ei tiedä mitä haluaa niin sillä saa jotakin kaikesta. Käytettyinä noita tosiaan on joskus ulosheittohintaan. Ite en ibanezeista silleensä välitä, tosin se siis johtuu lähinnä huonosta mausta sen sijaan että ne olisi jotenkin huonompia. |
Rakoni 12.03.2007 18:41:31 | |
---|
Eli otan vai suosiolla ibanezin? Tosin tuo ibanezin malli ei mikään laatuvehje vielä ole, joten eikö kaikki toisaalta samalla lähtöviivalla? Lisää tietoa siitä schecteristä kaipaisin myös, sillä outo kitara vallan minulla ja on kehuttu sekä haukuttu merkki. Ibanez SA260 on yksi parhaista kitaroista hintaluokassaan, tuleepahan muutenkin vaihtelua siihen iänikuiseen RG321-malliin. Uudessa SA:ssa on sama talla kuin prestigemallissa, joten luulisi kelpaavan ainakin jonkin aikaa. Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa. |
karikko 12.03.2007 19:23:36 | |
---|
Ostin Ibanez sa260fm-amb:n lokakuussa ja ei moitteen sanaa.Käpälöin sitä Vantaan f-musiikissa aikani ja oli pakko varata se itelleni.Hinta/laatusuhde hyvä ja kevyt kitara soittaa.Pitää vireen koko keikan vaikka kuin venyttelee ja vinguttaa, eikä paina paljon=ei tule hartiat kipeiksi |
bränä 12.03.2007 19:40:50 | |
---|
Ostin Ibanez sa260fm-amb:n lokakuussa ja ei moitteen sanaa.Käpälöin sitä Vantaan f-musiikissa aikani ja oli pakko varata se itelleni.Hinta/laatusuhde hyvä ja kevyt kitara soittaa.Pitää vireen koko keikan vaikka kuin venyttelee ja vinguttaa, eikä paina paljon=ei tule hartiat kipeiksi Mihin hintaan sait sen ko. liikkeestä? |
musaniko 12.03.2007 19:56:11 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/ibanez_s320wk.htm Toi olis varmaan aika hyvä.. jos budjetti kestää.. :) Mutta jos noista pitäisi valita niin oon kokeillu tota ibanezia ja esp:tä ja ibanez voitti selvästi. Mun mielestä ibanezin kaula tuntu paljon paremmalta ja oli mukavampi soittaa. Kannattaa kyllä käydä kokeilee jossain musiikki kaupoissa noita. Esim. esp: musamaailmassa ja ibanezia levytukussa. Ja niinkuin tuolla ounasteltiinkin niin jos haluat halvalla päästä niin osta suomesta. Musamaailma myy halvemmalla esp:itä kuin thomann. Katso vaikka nettisivuilta. Ja ibanezin saat halvemmalla levytukusta. Kannattaa kysyä hintaa levytukusta sähköpostilla. |
bränä 12.03.2007 20:07:31 (muokattu 12.03.2007 20:14:31) | |
---|
http://www.thomann.de/fi/ibanez_s320wk.htm Toi olis varmaan aika hyvä.. jos budjetti kestää.. :) Tuo oli muuten ihan ok, mutta en pidä ulkonäöstä.. Kyllä mulla on tossa jo pari tommosta tylsän näköstä kitaraa, joten haluaisin jonkun hiemän erilaisen ja näyttävän. Missäs muuten tuo levytukku on? Asun nimittäin Tampereen ja Forssan välissä, joten ei kai kamala matka? Tjahah. Se levytukku on helsingin päässä, joten en kyllä lähde sinne astikka.. |
musaniko 12.03.2007 20:15:55 | |
---|
Tuo oli muuten ihan ok, mutta en pidä ulkonäöstä.. Kyllä mulla on tossa jo pari tommosta tylsän näköstä kitaraa, joten haluaisin jonkun hiemän erilaisen ja näyttävän. Missäs muuten tuo levytukku on? Asun nimittäin Tampereen ja Forssan välissä, joten ei kai kamala matka? Tuota ei pahalla mutta mun näkökulmasta noi sun muut kitara vaihtoehdot näyttää aikalailla samalaisilta ku toi mun *vaihtoehto*. Ja tuota noin levytukku on Helsingissä mutta kyllä ne varmaan lähettääkin jos pytää. |
karikko 12.03.2007 20:31:48 | |
---|
|
hq 12.03.2007 21:10:35 (muokattu 12.03.2007 21:11:25) | |
---|
Aurinkomusiikki Tampereella myy myös Ibanezeja alle Thomannin hintojen, kunhan hoksaa kysyä tiukkaa hintaa. |
fox 12.03.2007 21:41:54 | |
---|
Aurinkomusiikki Tampereella myy myös Ibanezeja alle Thomannin hintojen, kunhan hoksaa kysyä tiukkaa hintaa. Ja melkein suosittelisin, että Pasilta. ;) |
Ja melkein suosittelisin, että Pasilta. ;) Jep, koska ei se hamppunen mitään tiiä :D.. Niinkuin se sano kerran mun veljelleni: "Puhu Pasille, kun en minä noista mitään tiiä" :D.. ja siltä todellakin saa hyvät alennukset, siis pasilta :D.. JOs siis osaa kysyä hintaa.. No problem.
http://www.mikseri.net/haulu/
http://koti.mbnet.fi/haulu/ |
fox 13.03.2007 00:06:20 | |
---|
Jep, koska ei se hamppunen mitään tiiä :D.. Niinkuin se sano kerran mun veljelleni: "Puhu Pasille, kun en minä noista mitään tiiä" :D.. ja siltä todellakin saa hyvät alennukset, siis pasilta :D.. JOs siis osaa kysyä hintaa.. Niin no.. Matin tunnen koko lailla pitkältä ajalta.. ;) Mutta kyllähän Pasi on ihan huippu tuolla liikkeessä. Hyvä nii, pääsee Matin kanssa puhumaan vanhoista kavereista soopaa, kun Pasi hoitaa diilit... ;) |
zeme 13.03.2007 00:11:08 | |
---|
Niin no.. Matin tunnen koko lailla pitkältä ajalta.. ;) Mutta kyllähän Pasi on ihan huippu tuolla liikkeessä. Hyvä nii, pääsee Matin kanssa puhumaan vanhoista kavereista soopaa, kun Pasi hoitaa diilit... ;) jep, itsekkin joskus jumitun puhumaan Matin kanssa aina jotain ihme juttuja :D.. Eka ostokset, sitten Pasi menee hoitelee muita asiakkaita ja itse jään puhuu klaikkea mahdollista muuta kun musiikista ja musa kamoista Hamppusen kanssa.. No problem.
http://www.mikseri.net/haulu/
http://koti.mbnet.fi/haulu/ |
fox 13.03.2007 00:19:59 | |
---|
jep, itsekkin joskus jumitun puhumaan Matin kanssa aina jotain ihme juttuja :D.. Eka ostokset, sitten Pasi menee hoitelee muita asiakkaita ja itse jään puhuu klaikkea mahdollista muuta kun musiikista ja musa kamoista Hamppusen kanssa.. Täytyy joskus pistää mnet-kamatarkkailumiitti Tampereelle, kun täs sattuu vanhassa kotikaupungissa poikkeemaan.. Tai enhän mä niin hirveen kaukana ole nytkään... 72 kilsaa tuost ovelta Keskustorin suihkukaivolle.. |