Mikko T. 12.03.2007 22:35:02 | |
---|
Otsikon mukaisesti kyseisen laitteen (yhden tai useamman) omistajat aloittavat paskanjauhannan än yy tee nyte. Jos on äs ysikymppinen, pääsee mukaan jos on tarpeeksi mulkku jätkä. Itsevaltiaana mulkkuudenmäärittelijänä toimin mä. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Bronks 12.03.2007 23:40:47 | |
---|
Ja mulkun mittaa osotettiin heti sillä, että vanhaa ketjua ei kelpuutettu:) Vanhassa s90es-ketjussa näytti olevan kyllä ihan hyvää perusjuttua soittimesta. No, uusi ketju, uudet stoorit. Sama lemmikki siis mulla, vasta kolmikuukautinen tosin. (Siis S90ES, ei mulkku). |
Fuzzy Boner 12.03.2007 23:43:06 | |
---|
Otsikon mukaisesti kyseisen laitteen (yhden tai useamman) omistajat aloittavat paskanjauhannan än yy tee nyte. Jos on äs ysikymppinen, pääsee mukaan jos on tarpeeksi mulkku jätkä. Itsevaltiaana mulkkuudenmäärittelijänä toimin mä. Sä oot Mikko Tee spede jätkä. Ja mulla on noita rautoja muutama. Ime setää. T: Mulkuin |
Bronks 12.03.2007 23:49:59 | |
---|
Ja mulla on noita rautoja muutama. Mihin sä niitä samoja niin monta tarviit? Vai roudaatko vieläkin niitä ilman laatikkoa... |
Mihin sä niitä samoja niin monta tarviit? Vai roudaatko vieläkin niitä ilman laatikkoa... Sama syy ku sillä Leka69:sella vai mikä se oli. Ne menee tuol pitkin Suomea missä sattuu kiertuebacklinejen mukana. Yhet kunnon caset on nykyään. Just tuli iteasiassa Nordille ja motille kaset Ja sit mä oon laiska. Mul on treeniksellä Rollen FantomS88 ja sit on viel Roland RD300SX, joka on ollu puolvuotta lainassa jo.. |
Lennu 13.03.2007 04:21:29 | |
---|
Mulla on Yamahn DX7, pääseks mä mukaan? (no emmä oikeesti halua, mutta muilla palstoilla ei tapahdu mitään) Au! Kusi-Leinonen on enoni eli sukua. |
U.Honey 13.03.2007 06:03:09 (muokattu 13.03.2007 07:53:25) | |
---|
Osta Motif! (S90 ES) My name is Baron, U.Honey Baron. |
v_m_kangas 13.03.2007 10:05:51 (muokattu 13.03.2007 10:07:54) | |
---|
Otsikon mukaisesti kyseisen laitteen (yhden tai useamman) omistajat aloittavat paskanjauhannan än yy tee nyte. Jos on äs ysikymppinen, pääsee mukaan jos on tarpeeksi mulkku jätkä. Itsevaltiaana mulkkuudenmäärittelijänä toimin mä. Onhan tuo kampe ollut jo puolisen vuotta ainakin. Ei pahaa sanottavaa vieläkään. Olen jopa testannut keikkakäytössä pakkasesta sisälle ja tulille ja ei mitään heikkoa. **tanan Triton LE ei kestä moista tempausta. Pianosaundit on niin ihanat, että ei vielä ole tullut ramuttua läpi niitä Motif saundeja ollenkaan :) Ai niin, minä en edes ole käyttänyt tuota Masterina enää, koska ei ne saundit tarvitse tukea mokkuloilta. Humppaa tai soita humppaa |
v_m_kangas 13.03.2007 10:14:38 | |
---|
Humppaa tai soita humppaa |
Bronks 13.03.2007 16:20:01 (muokattu 13.03.2007 17:32:52) | |
---|
Onhan tuo kampe ollut jo puolisen vuotta ainakin. Ei pahaa sanottavaa vieläkään. Olen jopa testannut keikkakäytössä pakkasesta sisälle ja tulille ja ei mitään heikkoa. **tanan Triton LE ei kestä moista tempausta. Katohan, miehellä on enempikin samanlaista kalustoa kuin allekirjottaneella. Tein muuten ihan saman havainnon ku ajettiin Turusta Lahteen keikalle tammikuussa viidentoista asteen pakkasessa ja tietty soittimet perskärryssä. Triton LE:n näyttö kesti herätä kaks tuntia mutta S90ES pelitti heti. Onhan noissa muutenki vähän eroa... Mod huom: tästä soittimisesta on jo ketju olemassa. Sinne siis http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=36&t=129711&o=0 |