Aihe: Varvassukat
1 2 3 4
Volle
27.12.2003 00:08:07
Sain joululahjaksi vihdoinkin jo kauan himoitsemani varvassukat. Ovat kyllä todella tyylikkäät, mutta ehkä hieman oudon tuntuiset jalassa. Olisin halunnut sellaiset, joissa jokainen varvas on eri värinen, mutta sellaisia ei kuulemma kaupassa ollut. On näissäkin kuitenkin joka toinen musta ja joka toinen valkoinen, eli suhteellisen "törkeän" näköiset nämäkin ovat.

Mitäs mieltä porukka on yleensä varvassukista?
Haluan kitarakaapin.
Karlsson
27.12.2003 00:17:10
Djuu, tyttöystävällä on semmoset sateenkaaren väriset. Ihan söpöt ovat.

Tuskin löytyy vaan mun kokoa, muuten voisn käyttääkin.
Olen läski sika.
Volle
27.12.2003 00:31:39
Munkin on kuule kokoa 40-45. Luulisi sullekin löytyvän.
Haluan kitarakaapin.
Karlsson
27.12.2003 00:34:01
Munkin on kuule kokoa 40-45. Luulisi sullekin löytyvän.

Johan ne kutsuu poliisin paikalle ku tämmönen läski sika pamauttaa tiskille ja vaati koon 48 varvassukkia.
Olen läski sika.
Fortune
27.12.2003 00:57:29
Minä olen niitä vastaan.

Mielestäni ovat salajuoni ihmiskuntaa vastaan.

Noiden sukkaimien avulla saadaan ihmiset näyttämään apinoilta, koskapa tuommoisten jalkavaatetusten käytön tuloksena vaikuttaa siltä, että ihmishenkilön jaloissakin olisi sormet.

Seuraava askel on se, että kanssaihminen varvassukkineen roikkuu pihapihlajassa puputtaen aprikoosia ja huudellen hävyttömyyksiä naapurskalle.

Apinuutta tavoittelevien vaatetusesineiden kautta ihmiskunta ajetaan tuhoon ja hävitykseen siten, että vaatetuksen taantumista seuraa aivotoiminnan taantuminen ja "kas!". kohta tallustamme kohti preerian taivaanrantaa nelinkontin, mutisten älyttömyyksiä kanssataapertajille.

Saatana vieköön, pois nuo irvokkaat jalkapivot minun jalkaliineistani. Aivojani ette saa, te kiirastulen kerubit ja takaperois-darwinistit!
"Look behind you, a three-headed guitar!"
Skywalker
27.12.2003 00:59:31
Minä olen niitä vastaan.

Mielestäni ovat salajuoni ihmiskuntaa vastaan.

Noiden sukkaimien avulla saadaan ihmiset näyttämään apinoilta, koskapa tuommoisten jalkavaatetusten käytön tuloksena vaikuttaa siltä, että ihmishenkilön jaloissakin olisi sormet.

Seuraava askel on se, että kanssaihminen varvassukkineen roikkuu pihapihlajassa puputtaen aprikoosia ja huudellen hävyttömyyksiä naapurskalle.

Apinuutta tavoittelevien vaatetusesineiden kautta ihmiskunta ajetaan tuhoon ja hävitykseen siten, että vaatetuksen taantumista seuraa aivotoiminnan taantuminen ja "kas!". kohta tallustamme kohti preerian taivaanrantaa nelinkontin, mutisten älyttömyyksiä kanssataapertajille.

Saatana vieköön, pois nuo irvokkaat jalkapivot minun jalkaliineistani. Aivojani ette saa, te kiirastulen kerubit ja takaperois-darwinistit!

Taisin tulla uskoon...
Polje perkele, polje!!
69
27.12.2003 06:15:58

Minä sain myös varvassukat joululahjaksi, oli se aika yllätys kun paketin avas ja ihmetteli hetken "mitkä nää on?" kunnes sitten hoksas, että nehän on sukat.
Harmikseni minulla on vain yksiväriset, mustat. Mielelläni olisin ottanut moniväriset, mutta kun ei monivärisiä ollut kuulemma sopivan kokoisia (46), mutta eiköhän niilläkin pärjäile... oudon tuntuiset ne kyllä ovat, mutta kai niihin sitten tottuu jos niitä tulee usein käytettyä...
Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä
Bassballs
27.12.2003 11:41:52

Geeeeh!! Varvassukat ne vasta kauheita ovatkin! Moni ystävättäreni omistaa moiset ja aina ne herättävät saman inho-reaktion minussa.
Minun puolestani varvassukat voisi kerätä yhteen isoon läjään, valella sytytysnesteellä ja tuikata tuleen!
Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista.
Lord of the strings
27.12.2003 13:41:01
Varvassukat ois kyllä makeet.
(onneks mun synttärit on kohta)
"Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll" -Kalkkuna
Alttoviulisti
27.12.2003 14:32:43

Must ne on aika kvän näkösii, mulla on yhet ja ne on kivat, eikä ne tunnu erikoiselt jalas.
Ne jalas pystyy napsuttelee paremmin varpait.
hanuristi
27.12.2003 14:34:33
mä pidän enemmän mun apinatossuista..

mä en ylipäätäänkään pidä sukkia kun maihareitten kanssa ja talvella.eli kevään,kesän ja syksyn oon aina ilman sukkia.
"kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani
sini
27.12.2003 22:57:19 (muokattu 27.12.2003 22:57:32)
Ei ole mitään niitä vastaankaan, omistan muutamat, mutta herkästi menevät rikki ja pirun kalliita ovat. Miehillä varmaan aika ..hmm.. söötit :)
JM
27.12.2003 23:57:18
Tänään näin rumpalilla semmoiset. Hirveät ovat.
Saavat nimenomaan ihmisen näyttämään apinalta.
"It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton
sikanaama
28.12.2003 00:00:16
Semmoset jarru varvassukat ois kovat. Jokaisessa varpaassakin ois sitä jarrutus ainetta. Niillä vois juosta ympäri taloa helevetin lujaa ilman että kaatuu. Niinku pienenä poikana.
Sikanaama Sikanaama. Sikanaama vie kaikki naiset, rehevät ja vammaiset.
KTR
28.12.2003 01:31:56
Mulla on sellanen mielikuva, että ne olisi enemmänkin tyttöjen juttu. Enpä ole mieshenkilöillä sellaisia nähnyt. Ne ei ole "cool" vaan enemmänkin "IHQ" joten miehille ei oikein käy..
Volle
28.12.2003 14:20:11
Mulla on sellanen mielikuva, että ne olisi enemmänkin tyttöjen juttu. Enpä ole mieshenkilöillä sellaisia nähnyt. Ne ei ole "cool" vaan enemmänkin "IHQ" joten miehille ei oikein käy..

Mitä? Nehän ihan älyttömän coolit ja todella miehekkäät.
Haluan kitarakaapin.
Via
28.12.2003 17:09:58
Ne on niin ällöttävän rumat että jo oikeasti aika h*lvetin hienot... Omistan yhdet, niin ällösöpön värisetkin että oksettaa x)
"Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill)
FlatOutFucked
28.12.2003 20:59:35
Minä sain sellaiset tuossa yhtenä jouluna. vieläkin on paketissa, kun rohkeutta ei ole vielä tarpeeksi pistää niitä jalkaan.
-memmu-
28.12.2003 22:06:37
minäkin sain varvassukat joululahjaksi. semmoset musta-valkoset, missä on mustia ja valkosia sydämiä.
olin aina halunnut varvassukat, mutta koin pettymyksen. ne olivat erittäin epämukavat ja saivat jalkani näyttämään mielettömän isoilta. niitä en enää jalkaani laita...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)