hegemonia 18.12.2003 09:53:18 | |
---|
Onko kukaan kuullu tämmösistä paska bändeistä kun: U.D.O. tai Accept. Dirkschneiderilla aika karu ääni. Ursulan munakarva |
Jäärä 18.12.2003 10:55:21 | |
---|
...paska bändeistä...: ... Accept... Istu ja pala! Mitä täällä taas rienataan? Accept on soinut jo kohta puoli vuotta katkeamattomalla repeatilla autossani. Hienoa musaa! Lapsetkin alkaa kuulemma vähitellen diggaamaan tosta "Monstermanista" ja "Balls to the Wallista" sen ianikuisen Maija Vilkkumaan sijaan. Näin se pakkosyöttö puree! "Koneella on koneen tahti" |
NHR 18.12.2003 10:55:57 | |
---|
Acceptin levyjä en tosin ole koskaan omistanut, mutta joitain biisejä on kyllä jäänyt mieleen... "Metal Heart", "Too High To Get It Right", "Fast As A Shark", "Balls To The Wall"... tekstit kaikissa muistaakseni hirveätä pöperöä, mutta komeita biisejä muuten... ;) Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Baroquean 18.12.2003 10:58:09 | |
---|
Onko kukaan kuullu tämmösistä paska bändeistä kun: U.D.O. tai Accept. Niin toi "paska"-termi täytyy taas tulkita kateellisen panetteluna. Mainitsit juuri tossa kaksi uranuurtajaan yhden tyylin heavy metallin saralla. Molemmat bändit ovat ainakin meikäläisen henkilökohtaisia suosikkeja. Dirkschneiderilla aika karu ääni. Noh, ehkä tietyllä tavalla karu, mutta sopii mainiosti U.D.O.:n ja Acceptin kaltaiseen mainioon tyyliin. Arbeit macht frei. |
salmivaara 18.12.2003 11:00:08 | |
---|
Acceptin levyjä en tosin ole koskaan omistanut, mutta joitain biisejä on kyllä jäänyt mieleen... "Metal Heart", "Too High To Get It Right", "Fast As A Shark", "Balls To The Wall"... tekstit kaikissa muistaakseni hirveätä pöperöä, mutta komeita biisejä muuten... ;) Witcheryn Fast as a Shark -versiointi on aika helvetin hauska. En itsekkään (muistaakseni) ole levyjä omistanut, mutta niin vain se Udo poseerasi komeasti 10-vuotiaan Salmivaaran seinällä Judas Priestin, Iron Maidenin ja Extremen rinnalla. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Aksu89 24.12.2003 23:23:49 | |
---|
En jaksanu lukee kaikkia, joten sanon sen yksinkertaudessaan; 80 -luku! Lihamestarin sanoin;
"Entä muuta ?" |
nneeoo 26.12.2003 22:39:24 | |
---|
Istu ja pala! Mitä täällä taas rienataan? Accept on soinut jo kohta puoli vuotta katkeamattomalla repeatilla autossani. Hienoa musaa! Lapsetkin alkaa kuulemma vähitellen diggaamaan tosta "Monstermanista" ja "Balls to the Wallista" sen ianikuisen Maija Vilkkumaan sijaan. Näin se pakkosyöttö puree! Mikäs vika Maijassa on? O_o |
Voxauttaja 27.12.2003 02:16:11 | |
---|
Hellalla toimii tiettyjen kulinarististen juttujen teossa kasari, ja sitten autossa toimii vielä kaasari, kun näitä uusia autoja ei tueta meillä. Jos asiaan mennään, niin minusta tämä "kasari" kaivettiin aivan liian aikaisin uudelleenlämmitykseksi. Itse olin jo suhteellisen huojentunut, kun siitä vuosikymmenestä päästiin hirvittävine musiikkeineen. Olihan siellä tietysti paljon hyvääkin musiikkia, mutta tämä "kasari" retrobuumi on tuomassa juuri sitä paskaa sukkahousudiskoa, kun miehetkin käytti kajalia. |
Hyla 27.12.2003 11:57:40 | |
---|
Hellalla toimii tiettyjen kulinarististen juttujen teossa kasari, ja sitten autossa toimii vielä kaasari, kun näitä uusia autoja ei tueta meillä. Jos asiaan mennään, niin minusta tämä "kasari" kaivettiin aivan liian aikaisin uudelleenlämmitykseksi. Itse olin jo suhteellisen huojentunut, kun siitä vuosikymmenestä päästiin hirvittävine musiikkeineen. Olihan siellä tietysti paljon hyvääkin musiikkia, mutta tämä "kasari" retrobuumi on tuomassa juuri sitä paskaa sukkahousudiskoa, kun miehetkin käytti kajalia. Kyllä minun mielestäni 80-lukua sopii jo kaivella haudastaan sormella osoitettavaksi ja naurettavaksi:) Omat muistikuvani 80-luvusta ovat sikäli vähäiset, että olen syntynyt -85. Mutta mutta, sitä minun piti vain sanoa, että kasarin uudelleenlämmityksen kyllä ymmärtää, mutta "Jee, ysäri, jee!" menee minulta jo hieman ohi. 90-luvulle on edes vaikea kuvitella mitään muuta ominaista "meininkiä", kuin sen ajan tunnistettavissa olevat discopoppisoundit. Ja sitten alkupuolelta Nirvana varmaan muistetaan ikuisesti. Mutta vaatetuksesta ei tule mitään kauhean silmiinpistäviä kliseitä mieleen, ehkä siinä mielessä elämme vieläkin samaa aikaa. Tietysti kaiken maailman hopparikamppeista irtoaa varmasti vitsiä vielä vuonna 3999 uudenvuodenjuhlinnassakin, mutta niille ei vielä voi naureskella nostalgiamielessä. |
Voxauttaja 27.12.2003 14:30:10 | |
---|
Tietysti kaiken maailman hopparikamppeista irtoaa varmasti vitsiä vielä vuonna 3999 uudenvuodenjuhlinnassakin, mutta niille ei vielä voi naureskella nostalgiamielessä. Niin, ja juttuhan on siinäkin, että jos niille nyt naureskelee, niin leimataan ahdasmieliseksi ja suvaitsemattomaksi... Jälkeenpäin saa naureskella ihan ketä vaan. :-) |
Lennu 27.12.2003 15:07:42 | |
---|
Mutta vaatetuksesta ei tule mitään kauhean silmiinpistäviä kliseitä mieleen, ehkä siinä mielessä elämme vieläkin samaa aikaa. Olihan ne karseat flanellipaidat ja rasvaisen sotkuiset fledat. |
Alttoviulisti 27.12.2003 19:02:01 | |
---|
Eikse oo joku ranskalainen kakku?? |
Eikös se ruoanlaittoon liity? ymmärtääkseni paistinpannun ja kattilan välimuoto, jossa on kahdet vastakkaiset kahvat Naiset edustavat kauneuden voittoa älystä, miehet älyn voittoa moraalista (Dorian Grayn muotokuva, Oscar Wilde) |