Capman 09.03.2007 21:29:44 | |
---|
"Nyky-Kuoppis" ei enää räimi samalla tavalla kuin se nuori eläin joskus 90-luvulla. |
Arska_L 10.03.2007 11:33:20 | |
---|
|
Mustikkamuffinssi 10.03.2007 20:37:11 | |
---|
Ja emma tuli femman jatkoksi. Hyvä pojat. Nätti hamekin oli. Nosturin keikka oli mahtava. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
Tympee Huttunen 10.03.2007 21:57:43 | |
---|
Ja emma tuli femman jatkoksi. Hyvä pojat. Nätti hamekin oli. Nosturin keikka oli mahtava. Miten tuo live oli vedetty? Täällä päässä oltiin vähän päissään tuota katsoessa, mutta ainakin noi stemmat tuli playbackina? Muuten taisi ihan livenä tulla? Käsittömän hyvin vedetty. |
sammakko54 10.03.2007 22:14:44 | |
---|
Miten tuo live oli vedetty? Täällä päässä oltiin vähän päissään tuota katsoessa, mutta ainakin noi stemmat tuli playbackina? Muuten taisi ihan livenä tulla? Käsittömän hyvin vedetty. Kyllähän tuossa kolme hoilaajaa oli. Luulis riittävän live vedoissakin, ettei mitään taustanauhoja tarvi käyttää. Etelästä tuulee |
Wahi 10.03.2007 22:15:35 | |
---|
Oho, tuliko koko setti livenä telkasta? "no ku osaa tiluttaa ni osaa muutki asiat" TheLemon |
paavi 10.03.2007 22:19:21 | |
---|
Kyllähän tuossa kolme hoilaajaa oli. Luulis riittävän live vedoissakin, ettei mitään taustanauhoja tarvi käyttää. Jees. Ja sen lisäks mukana oli koskettimetkin, jotka tais mukailla sitä melodiaa myös. Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction |
Mimi 10.03.2007 22:43:57 | |
---|
Oho, tuliko koko setti livenä telkasta? Kylläpä se vaan tais tulla. Innolla odotan tas tuota kuun lopussa odottelevaa Henry's pubin keikkaa... ...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...Vain sanoja |
discominister 11.03.2007 17:07:32 | |
---|
Kylläpä se vaan tais tulla. Innolla odotan tas tuota kuun lopussa odottelevaa Henry's pubin keikkaa... Henrysissä nähdään! Odotan kyllä paljon tältä bändiltä. Loistava Emma-gaala veto. |
Salaud 11.03.2007 18:43:21 | |
---|
Emma -gaala esitys oli kyllä ihan huippu. Mulla on ollut joku suuri ennakko-skisma tuota veljespoppoota kohtaan, mutta nyt vissiin on pakko tutustua yhtyeeseen tarkemmin. Ei voi mitään. Mie olen myyty tuon eilisen esityksen perusteella. - I feel like an astronaut in a submarine - |
Jag 12.03.2007 14:05:40 | |
---|
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Wahi 12.03.2007 14:33:04 | |
---|
"no ku osaa tiluttaa ni osaa muutki asiat" TheLemon |
gorgonoidi 12.03.2007 14:37:54 | |
---|
|
arrgh 12.03.2007 15:39:52 | |
---|
|
Todenpuhuja 12.03.2007 17:02:46 | |
---|
Kyllä meni palkinto jälleen oikeille miehille. :) Ja hyvä oli livevetokin, eikä tosiaan tullut playbackina, kuten täällä joku ehti väittää. "Peace, love & Kingston Wall!" |
...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...Vain sanoja |
Tympee Huttunen 12.03.2007 17:22:34 | |
---|
Ja hyvä oli livevetokin, eikä tosiaan tullut playbackina, kuten täällä joku ehti väittää. Hei, mä kysyin tuliko ne taustastemmat nauhoilta, koska tuo kuulosti niin älyttömän hyvältä! Katoin Youtubesta uudestaan tuota pätkää ja on kyllä huimaa meininkiä. Jos tosiaan vertaa tuota siihen täällä kritiikkiä saaneeseen Provinssirock-vetoon, niin on kyllä keikkailu kannattanut:) |
superfly 12.03.2007 17:28:48 (muokattu 12.03.2007 17:29:19) | |
---|
Hei, mä kysyin tuliko ne taustastemmat nauhoilta, koska tuo kuulosti niin älyttömän hyvältä! Katoin Youtubesta uudestaan tuota pätkää ja on kyllä huimaa meininkiä.
Tampereen Klubin keikalla kuulosti myös liian hyvältä ja kyllä siellä oli nauhoja käytössä, mutta en osaa tarkemmin sanoa että mitä kaikkea sieltä narulta tuli. Oli melkoisen iso äänivalli joissain biiseissä. Rauhallisemmissa kohdissa kyllä sitten huomasi selkeästi että kyllä ne laulustemmat äijiltä ihan suustakin hyvin irtosi. Yksi parhaista keikoista mitä olen ikinä nähnyt enivei. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
timus 12.03.2007 17:30:30 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=6et-XbbPZfo Tossa on toi Emma gaalan veto. Mikä Kiellä on tossa kitaranlavassa? Ebow? Joo kamera tais olla. Vedon aikana aatelin, että lähteekö Kien lankusta lordi-tyyppinen pyroratkaisu :-) enivei, aivan helevetin hienolta kuulosti tuo etenkin näiden muiden esiintyjien joukossa Morning people don't exist. Coffee does! |
MJP 12.03.2007 20:18:10 (muokattu 12.03.2007 20:24:53) | |
---|
Kyllä meni palkinto jälleen oikeille miehille. :) Ja hyvä oli livevetokin, eikä tosiaan tullut playbackina, kuten täällä joku ehti väittää. Se oli playback. ;-) Tähän täytyy lisätä että VHB on ihan helvetin lostava livebändi, mutta tommosissa gaalahässäköissä ei yksin kertaisesti mahdollista että kaikki vetäis livenä. Osa veti playbackinä, osa singbackinä (lovex, ei ois kannattanu ku se laulu kuulosti niin pahalta.) ja osa livenä (sunrise ave, jolla tulikin teknisiä ongelmia kun Jannen kitara meni biisin lopussa mykäksi). Huumorimielellä lisää paskaa housuun! |