Loopis 11.03.2007 12:31:33 | |
---|
Morjens! Eli mulla on cubase sx3 ja olen siirtäny sinne c-kaseteilta keikkoja. Eli yks keikka on yks pitkä wav file ja sisältää monta biisiä. Mut nyt pitäis polttaa niistä audio cd eli että jokainen biisi olis erikseen. Eli onko Cubasessa olemassa jotain keinoo millä sais näppärästi pitkä wavin pätkittyä osiin? Eli nyt mä teen niin että meen biisi kerralla, merkkaan sen ja sitten audio export jne mut siinä menee minuutti per biisi ja kauhea työ. Eli olisko semmosta helpompaa tapaa? Olikohan aivan sekavaa tekstiä? No, kai joku ymmärtää mitä tarkotin :) Kiitos taas etukäteen. |
zekeode 11.03.2007 13:11:55 (muokattu 11.03.2007 13:15:07) | |
---|
http://www.milosoftware.com/cdwave/ E: Ei siis vastaa sun Cubase kysymykseen mitenkään, mutta tuolla softalla onnistuu helposti ja täydellisesti, eikä tarvitse tapella sector boundaries ongelmien kanssa. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert. |
jannu 11.03.2007 23:52:06 | |
---|
Cubase SX3 on aika järeä ja kallis softa wav-filen pätkimiseen... Manuaali käteen, niin löytyy työkalut. "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
Start smoking today, be a ninja tomorrow!"
-Tompsi |
Loopis 12.03.2007 00:21:51 (muokattu 12.03.2007 00:22:16) | |
---|
Cubase SX3 on aika järeä ja kallis softa wav-filen pätkimiseen... Manuaali käteen, niin löytyy työkalut. Juu ei se mikään halpa ollut. Mutta ihan omassa studiossa se on asennettuna eli ei pelkästään tähän wavien pätkimiseen, eli studiokoneessa se on. Eikai muuta kun toi tiileskiven kokoinen manuaali käteen ja lukeen :) |
thekimble 12.03.2007 09:47:25 (muokattu 12.03.2007 09:50:09) | |
---|
Copy paste kikkailulla taitaa olla ainut konsti. ei kai siihen tolla ohjelmalla ole oikotietä. Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
Pätki file biiseihin --> jaa eri stereoraidoille joka biisi --> ctlr-a:lla valitse kaikki raidat käyttöön --> Bounce selection --> raidat tallentuvat Pooliin ja löytyvät projektin 'audio'-kansiosta. Tää oli tälleen ulkomuistista, en ihan satavarma oo. "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
Start smoking today, be a ninja tomorrow!"
-Tompsi |